سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

وضعیت جدید نیروهای حق التدریسی و پیمانی

انتشار 3 بهمن 1397
مطالعه 2 دقیقه

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: مهم‌ترین ثروت و منابعی که هر سازمان دارد به تجهیزات و منابع مالی آن نیست بلکه مهم‌ترین ثروت سازمان، منابع انسانی آن دستگاه است که عنصر پیشرفت محسوب می‌شود.

وضعیت جدید نیروهای حق التدریسی و پیمانی

 ابراهیم صالحی‌عمران امروز(چهارشنبه) در افتتاحیه دهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: برگزاری مسابقات در بعد جسمی و روحی کارکنان تأثیرگذار است و می‌تواند در تلاش بیشتر و بهره‌وری کارکنان تأثیر بسزایی داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه سختی کار دانشگاه فنی و حرفه‌ای بسیار بالا است، افزود: اگر یک مجموعه به موفقیت می‌رسد یقیناً نتیجه تلاش منابع انسانی است، نمی‌توان کمبودها را انکار کرد، اما در تلاش هستیم تا این نواقص را رفع کنیم.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور ضمن تأکید بر پشتیبانی و حمایت از منابع انسانی، تصریح کرد: نمی‌توان یک‌طرفه کار طلب کرد بلکه این ارتباط باید دوسویه باشد و بر همین اساس سیاست‌های یک‌ساله اخیر بر مبنای حل مشکلات نیروی انسانی بوده است.
 
صالحی عمران تأکید کرد: اگر نیروی انسانی در یک مجموعه احساس شادابی نکند عملکرد مطلوبی ندارد و برگزاری این المپیاد ورزشی در تحقق شادابی در مجموعه نیروهای انسانی بسیار مؤثر است.
 
وی گفت: دولت و وزیر علوم توجه مناسبی به آموزش مهارتی دارند و ما نیز باید از پتانسیل پراکندگی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در کشور حداکثر استفاده را داشته باشیم.

صالحی عمران افزود: در تلاش هستیم تا هم ظرفیت نیروهای پیمانی را افزایش دهیم و هم بخشی از نیروهای حق التدریس و پیمانی تغییر وضعیت پیدا کنند. ارتقاء نیروها به پیمانی از لحاظ اقتصادی به نفع مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و در تلاش هستیم تا موانع موجود در این زمینه برطرف شود.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: این رویداد ورزشی می‌تواند به یک سرمایه اجتماعی تبدیل شود چراکه این رویداد ورزشی باعث شده است تا مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای را یکجا جمع کند.

صالحی عمران افزود: در تلاش هستیم مشکلات را با توجه به ظرفیت موجود حل و فصل کنیم هر چند نیازمند زمان است، اما معتقد هستیم که تمامی این مشکلات رفع شدنی است.
 
به گزارش ایسنا؛ دهمین دوره المپیاد ورزشی استادان و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور یک هزار و 300 نفر ورزشکار از دوم تا هشتم بهمن‌ماه به میزبانی سالن ورزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار می‌شود.

لینکهای مرتبط

چاپ مقاله ISI چه تاثیری در پذیرش افراد از دانشگاه های خارجی دارد؟

آیا پذیرش و چاپ مقاله اسکوپوس در پذیرش از دانشگاه های خارجی موثر است؟

پذیرش بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علوم پزشکی

شیوه نگارش پایان نامه دانشگاه اصفهان

ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه آزاد

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام