سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

واریز هزینه دلاری مقاله

انتشار 17 بهمن 1392
مطالعه 2 دقیقه

برای واریز هزینه دلاری چاپ مقاله در مجلات می توانید از طریق همین سایت بدون نیاز به عضویت، سفارش خود را ارسال کرده و یا از طریق اطلاعات تماس موسسه اقدام نمایید.

واریز هزینه دلاری مقاله

امروزه محققان ایرانی در تلاش برای چاپ مقالات خود در مجلات معتبر مانند ISI، ISC، Scopus، مقالات همایشی، مقالات کنفرانس بین المللی می باشند از آنجایی که برخی از مجلات برای چاپ مقاله در ژورنال هزینه ای دریافت می نمایند،بنابراین برای پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی از طریق موسسه سینا، بسته به این که روش پرداخت چه باشد، بایکی از روش های زیر می توانید ثبت سفارش نمایید:

1)واریز پول از طریق وسترن یونیون

شرکت آمریکایی وسترن یونیون (Western Union) یکی از مهمترین شرکت های سیستم انتقال وجه مالی در سراسر دنیا به شمار می رود. به منظور استفاده از خدمات وسترن یونیون نیازی به داشتن حساب دلاری توسط فرستنده و یا گیرنده نیست فقط کافی است مبلغ، نام دریافت کننده مطابق پاسپورت را اعلام نمایید. ما هزینه ارسال مبلغ را به نزدیک ترین شعبه وسترن یونیون در آن شهر را واریز کرده و فیش واریزی را به شما اعلام می نماییم. پس از انجام عملیات انتقال وجه ، به شما متقاضی محترم یک کد رهگیری MTCN داده می شود که فرد دریافت کننده با در دست داشتن مدارک شناسایی و کد رهگیری (MTCN) می تواند در عرض کمتر از یک روز مبلغ ارسال شده را نقدا در آن شعبه نزدیک به خود دریافت نماید.

2)واریز پول از طریق پی پال PayPal

امروزه PayPal یکی از شیوه های متداول جهت واریز و یکی از پرکاربردترین حساب های اینترنتی دلاری به شمار میرود. اکثر وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی دارای لینک PayPal هستند و شما براحتی می توانید خرید خود را بصورت آنلاین از این سایت ها انجام دهید. شما در صورتی که خود یک حساب پی پال داشته باشید می توانید اقدام به پرداخت پی پال نمایید. برای واریز بصورت PayPal کافی است لینک پرداخت یا شخصی که قرار است پول به حساب آن واریز شود، کافی است آدرس ایمیل او را دریافت و به ما بدهید.

3)واریز پول با ویزا کارت یا مستر کارت (Visa Card/Master Card)
اگر با طی کردن روند پرداخت هزینه Publication Fee یا Acceptance Fee به صفحه ای رسیدید که در آن نوع کارت Visa/Master، شماره کارت (Card Number) و تاریخ انقضای کارت (Expiration Date) خواسته می شود، این بدین معناست که پرداخت از نوع قابل انجام با ویزا کارت یا مستر کارت است. در این صورت برای پرداخت هزینه پذیرش یا چاپ مقاله با ویزا کارت یا مستر کارت، پس از مطالعه کامل دستورالعمل در صفحه خدمات واریزی می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید تا پرداخت هزینه چاپ یا پذیرش مقاله در ژورنال (معمولاً ظرف مدت 24 ساعت) انجام شود.

هنگامی که نمی دانید روش پرداخت هزینه پذیرش یا چاپ مقاله چیست:
اگر پس از مطالعه صفحات خدمات واریزی هنوز هم نمی دانید پرداخت هزینه چاپ و یا پذیرش مقاله چگونه قابل انجام است، می توانید از طریق شماره تلفن های موسسه سینا ⌕ -041 و 4522-972-0914 یا ارسال ایمیل به آدرس sina.pub@gmail.com در این زمینه مشاوره لازم را از ما دریافت نمایید.

موسسه سینا با داشتن کادری مجرب و خبره با سابقه کار طولانی در این زمینه در تمامی مراحل به صورت آنلاین همراه و پشتیبان شماست و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما دوستدارن علم و ادب می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام