سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه تولید محتوا

انتشار 20 بهمن 1401
مطالعه 15 دقیقه

همه میدانند تولید محتوا پادشاه هست اگر میخواهید بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشید باید تولید محتوا را جدی بگیرید زیرا با هزینه کمی که برای اینکار سرمایه گذاری می کنید می توانید درآمد چند برابری داشته باشید با ما همراه باشید تا علاوه بر چگونگی انجام تولید محتوا به هزینه ای که برای تولید محتوا باید بپردازیم اشاره نماییم.

هزینه تولید محتوا

سعی کنید بر تولید محتوا تمرکز کافی داشته باشید تمامی سایت‌های برتر مثل دیجی کالا، بامیلو، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای مناسب و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می‌توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

تولید محتوا چیست؟

می‌توان گفت محتوا همان چیزی است که هرروز با آن سروکار داریم؛ کلیپ‌های خنده‌دار یا عکس و توضیحات محصول که در اینستاگرام می‌بینید، پادکست که موقع برگشتن از دانشگاه در تاکسی گوش می‌دهید، ویدیوهای آموزشی در آپارات یا یوتیوب که تماشا می‌کنید، کتاب‌های دیجیتال که در موبایل یا کامپیوتر می‌خوانید و درنهایت همین مقاله که حالا در حال خواندن هستید همه محتوا حساب می‌شوند. اکثر افراد پس از راه‌اندازی یک کسب‌وکار و ایجاد یک وب‌سایت مرتبط، به فکر بالا بردن ورودی سایت و ارتقا فروش می‌افتند که یکی از اصلی‌ترین مواردی که می‌تواند برای آن‌ها کمک‌کننده باشد تولید محتوا درزمینهٔ کسب کار می‌باشد.

تولید محتوا

اهمیت تولید محتوا

امروزه اهمیت تولیدمحتوا ازجمله سایت و اینستاگرام برای کسی پوشیده نیست و شما می‌توانید با بهره‌گیری از تولید محتوا مناسب برای فضاهای مختلف به بهبود کسب‌وکار خود کمک کنید. در ادامه به برخی از کاربردهای تولید محتوا که موجب می‌شود که اهداف تجاری خود را ارتقاء دهید اشاره‌شده است.

اهمیت تولید محتوا

افزایش فروش از طریق سایت و یا فضای مجازی

برندیگ سازی خدمات و محصولاتتان

افزایش اطلاع‌رسانی به کاربران سایت و افزایش اعتماد آن‌ها

تعامل بیشتر با کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری

کمک به افزایش زمان حضور در سایت به‌وسیله تولید محتوای مناسب

امکان هدایت کاربران از بخش‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی به سایت و کمک به بهبود سئو سایت

مراحل تولید محتوا

تهیه محتوا مراحل خاص خودش را دارد و برای ایجاد محتوا باکیفیت باید به‌طور دقیق یک‌به‌یک این مراحل طی شود. در ادامه با این فرآیند بیشتر آشنا خواهید شد.

هدف‌گذاری

ابتدا برای اینکه بتوانید بهترین محتوا را تولید نمایید باید هدف از تولید محتوا را مشخص نمایید درواقع باید مشخص بفرمایید سایت یا پیج شما در شبکه‌های اجتماعی چه هدفی دارد. آیا به دنبال افزایش ترافیک ورودی سایت هستید و یا مدنظر دارید خدمات و یا محصول خود را معرفی نمایید.


شناخت مخاطب

باید مخاطب هدف خود را بشناسید زیرا محتوا شما قرار است خوانده شود بنابراین با محتوا تهیه‌شده باید با مخاطب ارتباط برقرار نمایید خواسته‌های آن‌ها را بفهمید و نیازهایشان را به بهترین شکل برطرف کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید مخاطبان را جذب نمایید.


مشخص کردن استراتژی محتوا

بعد از هدف‌گذاری و شناخت مخاطبان هدف، شما باید یک استراتژی کلی برای محتوایی که قرار است تولید شود، داشته باشید. استراتژی یعنی دنبال کردن هدفی که پیشتر تعیین کرده‌اید. شما باید تمام این اهداف را در کنار هم بگذارید و بر اساس آن‌ها به فعالیت خود نظم دهید.


بررسی سایت‌های رقبا

همانطورکه می‌دانید رقابت در حوزه تولید محتوا بسیار زیاد می‌باشد. برای شروع کار در این زمینه باید سایت‌های رقیب را کاملاً شناسایی نمایید زیرا با بررسی سایت‌های رقیب شما می‌توانید سبک‌های تهیه محتوا در آن‌ها را شناسایی کرده و متناسب با آن تولید محتوا برای سایت خود انجام دهید.


انتخاب موضوع برای تولید محتوا

انتخاب عنوان و موضوع برای تهیه محتوا از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. شما باید موضوعات محبوبی را انتخاب کرده و در پیرامون آن با توجه به کلمات کلیدی مشخص‌شده بهترین محتوا را تهیه نمایید در کل می‌توان بیان کرد کلمات کلیدی قلب یک محتوا می‌باشد ازاین‌رو شما در ابتدا باید فهرست کلمات کلیدی حوزه کاری خود را برگزیمید و سپس شروع به تهیه محتوا نمایید.


بررسی کلمات کلیدی

یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا برای سایت‌ها برای تعیین کلمات کلیدی است که می‌توانید برای دستیابی به محبوب‌ترین کلمات کلیدی از آن استفاده کنید گوگل کیو ورد پلاننر می‌باشد. پیشنهادهایی که موتور جستجوی گوگل در اختیار شما قرار می‌دهد کتابخانه خوبی برای انتخاب کلمات کلیدی می‌باشد.


انتخاب عنوان های جذاب

اگر به مجلاتی که در کیوسک‌ها در خیابان‌ها نگاهی بی اندازید به اهمیت انتخاب عنوان جذاب پی می‌برید زیرا انتخاب یک عنوان جذاب شمارا وادار به خرید مجله و یا روزنامه از کیوسک‌ها می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید محتوایی که برای تهیه آن زحمت زیادی می‌کشید خوانده شود بهتر است یک عنوان جذاب بر آن انتخاب نمایید. برای مثال ویژگی‌هایی ازجمله زیاد کوتاه و یا بلند نبودن محتوا و همچنین واژه‌هایی ازجمله بهترین، برترین و ... تأثیر زیادی برجذب مخاطب و کاربر دارد


مشخص کردن زمان انتشار محتوا

داشتن برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای تولید محتوا مشخص می‌تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد و شمارا دررسیدن به اهداف کمک کند. به‌طور مثال شما می‌توانید با برنامه‌ریزی گام‌به‌گام جلو رفته و تعیین کنید که در فلان روز و فلان ساعت مطلب برای آشنایی کاربران منتشرشده و نتیجه آن تا فلان تاریخ مشخص خواهد شد.


طراحی و تهیه محتوا

فرمت و طراحی محتوا به‌اندازه تیتر آن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. یک محتوا باید یکدست و مرتب بوده و دارای تصاویر گرافیکی مناسب باشد تا خواننده را به خواندن محتوا ترغیب نماید


سئو کردن محتوا

می‌توان بیان کرد منظور از سئو کردن محتوا یعنی شما محتوا را برای نمایش هر چه بیشتر در موتورهای جست‌وجو ازجمله گوگل بهینه نمایید. درواقع یک محتوایی که سئو شده است ترافیک زیادی در سایت ایجاد می‌کند و نتیجه باعث می‌شود افزایش بازدید و همچنین درامد حاصل از آن افزایش یابد.

منظور از سئو محتوا چیست و چه قوانینی دارد؟

وقتی محتوا تولید می‌شود هدف اساسی آن ایجاد ترافیک در سایت می‌باشد درواقع محتوا تولید می‌شود تا توسط موتور جستجوی گوگل به نمایش درآید و کاربران از طریق آن وارد سایت شما شوند. ازاین‌رو بهتر است در تهیه محتوا سئو کردن آن را در نظر بگیریم؛ که در ادامه به یکسری موارد که در سئو کردن محتوا تأثیر چشمگیری دارد اشاره‌شده است:

متا تگ

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش مطلب برای نمایش در جستجوگر گوگل است. این همان بخش توضیحاتی است که در زیر عنوان نتایج جستجوی گوگل می‌توان دید. این بخش شاید تأثیر مستقیمی روی سئو سایت نداشته باشد، ولی به‌شدت روی جذب مخاطب تأثیرگذار است.

تگ‌های هدینگ (H)

ارزش بسیار زیادی برای سئو سایت دارند. این تگ‌ها از H1 تا H6 را شامل می‌شوند و هر چه عدد جلوی H بیشتر شود، ارزش آن کاسته می‌شود. معمولاً تگ H1 عنوان اصلی محتوا است و سایر تگ‌ها مربوط به تیترهای وسط محتوا هستند.

لینک‌سازی داخلی

کاربر را به دیگر محتوای سایت شما متصل می‌کند و برای یک محتوای سئو شده اهمیت زیادی دارد. لینک سازی باعث می‌شود کاربر بیشتر در سایت شما بماند.

بهینه‌سازی تصاویر

بخش دیگری از فرآیند سئو محتوا در سایت است. یک تصویر بهینه باید از حجم کم و نام مرتبط با محتوا برخوردار باشد و یک متن جایگزین (Alt) مناسب داشته باشد.

سئو محتوا

انواع قالب‌های ارائه‌شده محتوا چیست؟

محتوا ارائه‌شده معمولاً به چهار شکل تولید می‌شوند که این چهار شکل شامل محتوا متنی، محتوا به‌صورت صدا و همچنین محتوا به‌صورت عکس و یا ویدیو باشد که از انواع محتواها می‌توان در وبلاگ‌ها، مباحث سئو، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و کتاب الکترونیکی، کتاب‌های صوتی و ...اشاره کرد که در ادامه به هر یک از انواع تولید محتوا اشاره‌شده است.

محتوای متنی

در تحقیقات جهانی انجام‌شده در حوزه محتوا و البته پژوهش‌هایی که ما در فرا محتوا انجام دادیم همواره محتوای متنی توانسته بیشترین اعتماد مخاطب را جلب کند. به همین دلیل است که مقالات پژوهشی در قالب نوشته منتشر می‌شوند. یا در بین مجموعه‌هایی که هم کتاب و هم فیلم آن‌ها موجود است، کتابشان بیشتر جنبه یادگیری و فیلم بیشتر جنبه سرگرمی را به خود می‌گیرد و به‌طورکلی نوشته حس اعتماد در ما برمی‌انگیزد.

محتوا متنی


محتوای صوتی

صوت و انواع جلوه‌های صوتی در بازاریابی محتوا می‌تواند تأثیر مضاعفی نسبت به قالب متنی داشته باشد و به همین دلیل در سال‌های طلایی رادیو بسیاری از محتواهای صوتی ازجمله کمدی، درام، کنسرت­های موسیقی کلاسیک، اخبار و گزارش‌های برای میلیون‌ها آمریکایی پخش‌شده است.

محتوا صوتی


محتوای ویدئویی

اخیراً یکی از روندهای قابل‌توجه در رسانه‌های دیجیتال، تأکید بر تولید محتوای ویدئویی بوده است بسیاری در این زمینه معتقدند که تغییر رویه به استفاده از محتوای ویدئویی به دلیل تغییر عادات رسانه است و این مسئله که مردم کمتر به تمایل خواندن کلمات دارند در این تغییر رویه بی‌تأثیر نیست. امروزه مدیران بازاریابی محتوا به‌خوبی می‌دانند که با چارچوب‌های مشخص‌شده، بهترین موضوع برای تولید محتواهای ویدئویی، تهیه فیلم‌های آموزشی و توضیحی، مصاحبه‌های مسئولان، فیلم‌های بدون تاریخ انقضا همچون تهیه غذا و … و ویدئوهای تبلیغاتی است.

محتوا ویدئویی


محتوای تصویری

بازاریابی محتوا بصری امروزه یکی از پرطرفدارترین محتواهای بازاریابی دیجیتال است و استفاده روزافزون از رسانه‌های اجتماعی بصری مانند فیس‌بوک، توییتر، لینک دین، پینترنست، اینستاگرام و … موجب شده تا صاحبان کسب‌وکار و بازاریابان دیجیتال آنلاین از این نوع محتوا استفاده فراوانی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند... از عوامل موفقیت محتواهای تصویری، این است که این نوع محتوا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و فرآیند تولید آن ساده‌تر بوده و یکنواختی محتواهای متنی را نیز ندارد. آمارها نشان می‌دهد که محتوای بصری 93 درصد ارتباطات انسانی را تشکیل داده است.

محتوا تصویری

رایج‌ترین راه‌های انتشار محتوا

اگر بهترین محتوا دنیا را طراحی و نوشته باشید ولی مخاطب نتواند محتوای شمارا ببیند، به هیچ دردی نمی‌خورد. ‌به همین دلیل برخی اعتقاددارند که انتشار محتوا از تولید محتوا مهم‌تر است. درواقع اگر انتشار محتوا اهمیت چندانی نداشت، شبکه‌های اجتماعی امروزه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال نداشتند. ابزارهای بسیار کاربردی مانند تبلیغات کلیکی موتورهای جستجو نظیر گوگل و یا بسیاری از بنرهایی که در سایت‌های مختلف می‌بینیم یا حتی رپورتاژهای گوناگون و محتوای مهمان وجود نداشت. از آن مهم‌تر رسالت اصلی ایمیل که به‌عنوان یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد در رساندن صدایمان به گوش مخاطب شناخته می‌شود چیزی جز انتشار محتوا نیست. بنابراین در ادامه برای انتشار محتوا راه‌های بسیاری پیش روی ماست که در زیر به معمول‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

وبلاگ

یکی از پرکاربردترین درگاه‌ها برای اشتراک‌گذاری محتوا وبلاگ‌ها می‌باشد طبق پژوهش‌های انجام‌شده توسط فرا محتوا در نمایشگاه الکامپ بیشترین اعتماد مخاطبین را در میان سایر درگاه‌های اشتراک‌گذاری به خود اختصاص داده است؛ زیرا محتوا وبلاگ‌ها امکانات بیشتری از سایر شبکه‌ها در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

وبلاگ

شبکه‌های اجتماعی

می‌توان با صراحت کامل بیان کرد شبکه‌های اجتماعی بیشترین مخاطب را در میان تمامی رسانه‌های دیگر به خود اختصاص می‌دهد. پس اگر به دنبال مخاطب بیشتر می‌گردید بهتر است توجه ویژه‌ای به شبکه‌های اجتماعی داشته باشید. ازجمله مهم‌ترین مزیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی داشتن بازدید بیشتر و در دسترس بودن آن است؛ زیرا بسیاری از افراد وقت آن را ندارند که یک محتوای 1000 کلمه‌ای را در وبلاگ شما مطالعه کنند اما به‌راحتی با یک لمس می‌توانند محتوای شمارا خوانده و حتی علاقه‌مندی خود را نیز نسبت به آن ابراز کنند. پس بهتر است محتوای اصلی و درواقع هسته محتوایی خود را در وب‌سایت قرار دهید و خلاصه آن را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و در انتها برای مطالعه کامل مطلب از مخاطب دعوت کنید که به وبلاگ شما بیاید.

شبکه های اجتماعی

انواع تولید محتوا در فضای مجازی که محبوبیت زیادی دارند.

ازجمله تولید محتواهایی که در شبکه‌های مجازی ازجمله اینستاگرام، لینکید، سایت‌ها و ...کاربرد زیادی دارند و موجب ارتقا کسب‌وکار و افزایش بازدید می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید محتوا

اینفوگرافیک: بهترین راه برای نمایش آمار که اطلاعات مهمی را در یک نگاه در اختیار کاربران می‌گذارند.

وبلاگ: وبلاگ‌ها و مقالات قلب کمپین‌های بازاریابی محتوا هستند؛ زیرا زمان کافی برای درک عمیق یک موضوع را برای کاربر فراهم می‌کنند.

پادکست: محتواهای صوتی مثل پادکست‌ها به برندها اجازه می‌دهند با مخاطبان خود ارتباط نزدیک‌تری پیدا کنند و جایگزین خوبی برای محتوای نوشتاری هستند.

ویدیو: انیمیشن‌ها، کلیپ‌های ویدیویی یا مصاحبه‌ها نیز بسیار برای مخاطبان جذاب است.

موسسه ارزان برای محتوا

ارزان‌ترین سایت برای تهیه محتوا

سینا ترجمه یکی از بهترین سایت‌ها در امر خدمات پژوهشی ازجمله پذیرش و چاپ مقاله، ترجمه متون تخصصی، فرمت بندی مقاله، پارافریز مقاله و تهیه کاورلتر مقاله،تهیه چکیده مبسوط و همچنین تهیه محتوا تخصصی برای کسب کارهای می‌باشد، این موسسه با دریافت هزینه کمتر از سایر مؤسسات رقیب بهترین محتوا را برای شما تهیه می‌کند. اگر مدنظر دارید کسب‌وکار خود را ارتقا دهید از سایت سینا ترجمه در این زمینه کمک بگیرید تا درآمدی چند برابر با تولید محتوا برای سایت خود داشته باشید.

عوامل تأثیرگذار در هزینه تولید محتوا

یکی از معیارهای اساسی مشتریان برای خرید محصول و یا سفارش خدمات درخواستی، هزینه آن است؛ که یکی از این خدمات تولید محتوا می‌باشد عده‌ای تصور می‌کنند، می‌توانند بدون نیاز به کمک هیچ فرد متخصصی، اقدام به تولید محتوا نمایند و هزینه آن را در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنند؛ اما این تصور اشتباه می‌باشد زیرا به‌مرورزمان می‌توان در رتبه شما در گوگل تأثیرگذار باشد. درکل باید به این نکته توجه شود که برای هر خدماتی که مدنظر دارید تخصصی و باکیفیتی، باید هزینه پرداخت نمایید. در ادامه به چند نمونه از عوامل تأثیرگذار در هزینه تولید محتوا دریکی از سایت‌های تخصصی اشاره‌شده است شما علاوه بر برآورد آنلاین هزینه می‌توانید سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت نمایید.

نوع محتوا

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هزینه تولید محتوا مؤثر می‌باشد نوع محتوای انتخابی است که در زیر به هر یک از انواع محتواها اشاره‌شده است:

مقاله عمومی یا تخصصی

اگر شما یک وبسایت یا وبلاگ دارید که در خصوص موضوع تخصصی یا عمومی صحبت می کنید این گزینه را انتخاب کنید.

شبکه های اجتماعی

اگر شما مدیر یکی از شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، تلگرام، لینک دین و... هستید و می خواهید مطلبی برای آن تهیه کنید این گزینه مناسب شما می باشد

انواع مکاتبات

اگر شما نیاز دارید که نامه یا ایمیلی چه رسمی و چه محاوره ای به مخاطبان ایرانی یا خارجی بنویسید، بهترین گزینه برای هدف شماست

رپورتاژ آگهی

اگر می خواهید محصول یا خدمات خود را برای ارائه به مشتریان تبلیغ کنید این گزینه را انتخاب نمایید

شرح محصول

اگر محصول یا خدماتی دارید که می خواهید دفترچه راهنما برای آن آماده نمایید می توانید از این گزینه بهره ببرید

ابر محتوا

گاهی لازم هست برای توضیح یک موضوع، مطلبی طولانی برای تشریح کامل و جامع آن آماده شود، که این گزینه راهگشای شما خواهد بود

نوع نگارش

یکی دیگر از موارد مهم در براورد هزینه تولید محتوا نوع نگارش می باشد مسلماً یک محتوای تخصصی تألیفی با یک محتوای ترجمه شده یا بازنویسی‌ شده قیمت یکسانی ندارند که در ادامه به هریک از این انواع نگارش محتوا اشاره شده است:

ترجمه

در این نوع از تولید محتوا، نویسنده با توجه به موضوع در سایتهای غیر فارسی زبان جستجو کرده و مقاله ای را متناسب با موضوع انتخاب و آنرا به زبان درخواستی ترجمه می کند

تالیف و ترجمه

در این نوع از تولید محتوا ،نویسنده بخشی از مطالب را بصورت ترجمه و بخش دیگر را با استفاده از منابع مختلف به زبان خود می نویسد

تحقیق و تالیف

در این نوع از تولید محتوا در واقع نویسنده محتوا با استفاده از منابع مختلف در کنار دانش و تجربه‌های شخصی محتوا را نگارش می کند که در نهایت مطلب خروجی از لحن و ادبیات نویسنده خود بهره می‌برد.

بازنویسی

در این نوع از تولید محتوا، نویسنده بدون دست‌کاری در اصل یک متن، صرفا آن را به گونه‌ای دیگر بیان می کند و با تغییر کلمات و نحوه جمله‌بندی متن را بازنویسی می کند

زبان محتوا

هرچقدر زبان محتوا کمتر رواج داشته باشد هزینه دریافتی افزایش می‌آید برای مثال هزینه نگارش محتوا به زبان فرانسه بیشتر از فارسی می‌باشد.

تعداد کلمات محتوا

ازآنجایی‌که هزینه تولید محتوا بر اساس تعداد کلمات محاسبه می‌شود بنابراین هر چه تعداد کلمات بیشتر باشد، قیمت تولید محتوا نیز بیشتر می‌شود.

زمینه تخصصی محتوا

یک محتوا هر چه تخصصی‌تر باشد، به دانش و تجربه بیشتری برای نگارش نیاز دارد به همین دلیل تولید محتوای تخصصی به نسبت محتوای عمومی دشوارتر و پرهزینه‌تر است.

زمان تحویل محتوا

درصورتی‌که مدت‌زمان کمتری در اختیار محقق باشد، بسته به فشار کاری و سرعت عملی که باید داشته باشد، هزینه نیز افزایش می‌یابد. به‌طورکلی در سفارشات زمان به سه نوع مختلف عادی، فشرده و فشرده پلاس دسته‌بندی می‌شود که مشتری می‌تواند با انتخاب هر یک از آن‌ها، زمان دقیق تحویل سفارش خود را تعیین کند.

کیفیت خدمات

چهار سطح کیفی برای تولید محتوا وجود دارد که شامل سطح کیفیت نقره‌ای، طلایی و طلایی پلاس می‌باشد که طبیعی است قیمت کیفیت طلایی پلاس بالاتر از بقیه و نقره‌ای پایین‌تر خواهد بود که در ادامه به تفضیل هرکدام از این موارد بررسی‌شده است.

سطح نقره ای

ترجمه متن با احتمال 30 درصد خطا در کلمات تخصصی انجام می شود و استفاده از عکس در این سطح از محتوا هر 1000 کلمه یک عدد می باشد این نوع از محتوا برای شبکه های مجازی و وبلاگ ها مناسب می باشد.

سطح طلایی

متن به صورت کاملا تخصصی و سلیس تهیه می باشد و استفاده از تصویر و یا عکس هر 1000 کلمه دو عدد می باشد در کل تهیه محتوا در سطح طلایی برای استفاده در شبکه های مجازی، وبلاگ ها و همچنین محتواهای آموزشی و وبسایت های عمومی توصیه می شود.

سطح طلایی پلاس

متن به صورت کاملا تخصصی و سلیس تهیه شده و مجددا توسط افراد خبره مورد بازخوانی قرار می گیرد. استفاده از تصویر و یا عکس هر 1000 کلمه 3 عدد می باشد در کل تهیه محتوا در سطح طلایی پلاس با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شودو برای استفاده در شبکه های مجازی، وبلاگ ها محتواهای آموزشی ،وبسایت های عمومی ،وب‌سایت‌های تخصصی و تصاحب رتبه اول گوگل توصیه می شود.

ثبت سفارش آنلاین برای تولید محتوا

سینا ترجمه به‌منظور رفاه حال مشتریان گرامی، ابزار محاسبه آنلاین هزینه تولید محتوا را فراهم کرده تا متقاضیان به‌سرعت بتوانند هزینه تولید محتوا درخواستی را برآورد نمایند. با سینا ترجمه می‌توانید با واردکردن اطلاعات مربوط به محتوا درخواستی اعم از زبان و زمینه تخصصی متن موردنظر، تعداد کلمات و... اقدام به برآورد هزینه تولید محتوا خودنمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا در سینا ترجمه

تولید محتوا برای خدمات اینترنتی رویه‌ای جدید در امر بازاریابی می‌باشد که استراتژی‌های تبلیغاتی را بر پایه ایجاد اطمینان در مشتری از طریق راهنمایی، آموزش و سرگرم ساختن او بنانهاده است. در مسیر تولید محتوا برای هر برندی باید این را در نظر داشت که فرآیندهای تولید و آنالیز بازخورد محتوا به‌صورت توأمان انجام می‌پذیرند. هرچه اطلاعات بیشتری از نوع تعامل مخاطبان با محتوای تولیدی وجود داشته باشد می‌توان تصمیمات بهتری درزمینهٔ چینش ادامه مسیر بازاریابی محتوایی گرفت؛ بنابراین سینا ترجمه با به‌کارگیری بیش از صد نویسنده متخصص در تمامی زمینه‌های کسب‌وکار و جذب نیروی کار متخصص توانسته است علاوه بر ارائه کار باکیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل‌ملاحظه‌ای کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه‌های کسب‌وکار بیش از چندین زبان زنده دنیا تولید می‌گردد.

جهت اطلاعات بیشتر برای تولید محتوا می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

خدمات تولید محتوا

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

از طریق دکمه ثبت سفارش تولید محتوا در سینا یک پروژه ایجاد کرده و مشخصات لازم را تکمیل فرمایید.

امروزه راه‌های زیادی وجود دارد که بتوانید از طریق آن‌ها محتوای تولید کنید. البته اگر به عنوان تولید کننده محتوا در زمینه‌ای خاص فعالیت دارید، داستان کمی فرق می‌کند. اگر بخواهید پست‌های شخصی برای یک کسب و کار تولید کنید، باید هزینه‌های تولید محتوا را در نظر داشته باشید.

هزینه‌ تولید محتوا می‌تواند نسبت به خدماتی که دریافت می‌کنید، همچنین مدت زمان قراردادتان متغیر باشد.

خدمات تولید محتوا در سینا ترجمه در انواع تخصص ها و زمینه ها همانند فروشگاهی، بازاریابی، سلامت، سرگرمی و تمامی رشته های تخصصی مانند پزشکی و مهندسی و ... انجام میپذیرد.

نگارش محتواها تماما به دست مترجمین، ویراستاران و نویسندگان ماهر و متخصص در هر زمینه انجام میگردد.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام