سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اعلام آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به عمره دانشجویی

انتشار 21 فروردین 1397
مطالعه 1 دقیقه

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به عمره دانشجویی را اعلام کرد.

اعلام آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به عمره دانشجویی

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به آمار اعزام دانشجویان به عتبات در دوره هجدهم، گفت: از ابتدای این دوره از اعزام‌ها تا امروز 9 هزار دانشجو در قالب 270 کاروان دانشگاهی از 10 ایستگاه پروازی تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، سیستان و بلوچستان، تبریز، یزد، کرمان، ساری و گلستان به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد : اعزام‌های دوره هجدهم عتبات دانشگاهیان  تا 16 اردیبهشت ماه سال جاری و سه روز قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درخصوص تسهیلات سفرهای دانشجویان اضافه کرد: متأسفانه نتوانستیم برای دانشجویان تخفیفی بگیریم اما بانک مربوط و صندوق رفاه وامی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. 

فقیهی در خصوص ثبت نام نوزدهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات گفت: ثبت نام نوزدهمین دوره عتبات بعد از ماه رمضان شروع و پس از آن اعزام دانشجویان در این دوره آغاز می شود.

وی با اشاره به اعزام در ایام نوروز ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز 60 کاروان به عتبات اعزام شدند که بیشتر این کاروان‌ها متشکل از اساتید و نخبگان دانشگاهی حضور داشتند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به عمره دانشجویی گفت: این سازمان مطیع سازمان حج و زیارت است و اگر سهمیه ای دریافت شود اعزام عمره دانشجویان آغاز خواهد شد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام