سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 در مهرماه

انتشار 31 شهریور 1400
مطالعه 1 دقیقه

رئیس مرکز سنجش پزشکی وعده داد که نتایج آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۰ وزارت بهداشت تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 در مهرماه

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ گفت: مصاحبه های آزمون دکتری تخصصی هنوز در مراحل پایانی هستند و مصاحبه های آزمون دکتری پژوهشی نیز هنوز به اتمام نرسیده است و از همین رو با اتمام مصاحبه ها زمان اعلام نتایج مشخص می شود.

وی یادآور شد: تلاش می کنیم پس از پایان و مشخص شدن نتایج مصاحبه آزمون های دکتری تخصصی و پژوهشی گروه علوم پزشکی تا دو هفته آینده و در مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شود.

به گزارش مهر، آزمون کتبی و شفاهی سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی و شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در در روزهای ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب به صورت الکترونیک برگزار شدند.

در سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی ۴۰۹ داوطلب و در شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی ۴ هزار و ۵۵۷ نفر شرکت کرده اند.

آزمون های بخش کتبی به صورت (چهارگزینه ای) و آزمون های شفاهی بر اساس روش های KFP و PMP و OSCE وKF و سایر روش های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه در ۱۰ قطب دانشگاه علوم پزشکی به شیوه الکترونیک برگزار شده اند.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ در روزهای ۵، ۶ و ۷ تیر ماه ۱۴۰۰ در ۳۲ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

از مجموع ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر / رشته ثبت نام کننده در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۱۹ نفر (حدود ۷۵.۵ درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و ۴ هزار و ۱۱۶ نفر (حدود ۲۴.۵ درصد) غایب بودند.

نتایج اولیه آزمون ۱۳ مردادماه اعلام شد و مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری و در بخش دکتری پژوهش محور به صورت حضوری برگزار شده است.

ظرفیت مجموع رشته ها و دوره های دکتری تخصصی برای آزمون سال ۱۴۰۰ تعداد یک هزار و ۴۲۷ نفر و برای آزمون دکتری تخصصی پژوهشی (Ph.D by Research) رشته های علوم پایه پزشکی ۳۰۷ نفر تعیین شده است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام