سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در ای اس سی

انتشار 19 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام چندین سال پیش در کشور ایران و در شهر شیراز تاسیس شده است وظیفه این پایگاه رو نمایی از مجلات علمی معتبر در کشور های اسلامی و در حوزه های مختلف میباشد.

چاپ مقاله در ای اس سی

ISC مخفف پایگاه علوم جهان اسلام یا Islamic World Science Citation Center است. ای اس سی یک پایگاه اطلاع رسانی علمی است و با هدف رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی به وجود آمده است. این پایگاه با پیشنهاد ایران به وجود آمده و مرکز اصلی آن در ایران و شهر شیراز می‌باشد.

اولين زباني كه در اين پايگاه بر روي آن تأكيد شده است، زبان فارسي است. زبان عربی اولویت دوم پایگاه استنادی علوم جهان اسلام است، اجرای ای اس سی به زبان عربی برای بسیاری از کشورهای عربی اهمیت ویژه دارد که در این زمینه ای اس سی تنها شبکه علمی تمام متن کشورهای اسلامی به شمار می‌رود. مجلات عربی منتشر شده در ۲۵ کشور اسلامی و نیز مجلات عربی که در سایر کشورهای اسلامی منتشر می‌شوند از سال ۲۰۰۴ به بعد گردآوری و در پایگاه‌های ای اس سی پردازش می‌شوند.

زبان انگلیسی به موازات زبان‌های فارسی و عربی تحت پوشش ای اس سی قرار گرفته و در ایران حدود ۱۱۰ مجله و در سایر کشورهای اسلامی بر روی ۷۲۰ مجله علمی انگلیسی منتشر می‌شود. و چهارمين زبان اين پايگاه، زبان فرانسوي است. البته زبان‌های دیگری مانند ترکی، مالزیایی، اندونزیایی و برخی از زبان‌های دیگر کشورهای اسلامی نیز به تدریج مورد توجه ای اس سی خواهد بود.

این موسسه مقالاتی در همه حوزه ها  پذیرش دارد به این معنی که در هر رشته ای مقاله ای نوشته باشید میتوانید در مجلات ای اس سی آنرا به چاپ برسانید.اگر موفق به کسب امتیاز چاپ مقاله در مجلات بسیار معتبر ای اس سی شدید خواهید توانست امتیاز آنرا به دست آورید.چاپ مقاله در مجلات ای اس سی امتیاز و اعتبار بسیار زیادی دارد برای چاپ یک مقاله در مجلات ای اس سی شما نیاز به یک فرآیند طولانی دارید که طی شود و مقاله در مجلات شما به چاپ برسد.باید برای اینکه بتوانید مقاله خود را در این مجلات ثبت نمایید باید بتوانید سختی های زیادی را متحمل شوید.

اگر قصد چاپ مقاله در مجلات معتبر را دارید میتوانید هم اکنون میتوانید سفارش خود را از طریق موسسه سینا در مجلات ای اس سی معتبر به چاپ برسانید.در موسسه سینا همه مراحلی که برای چاپ یک مقاله نیاز است با سرعت و دقت بسیار زیادی طی خواهد شد و شما بعد از اینکه فایل را در اختیار کارشناس قرار دادید هر چه سریعتر مقاله به بخش چاپ ارسال میشود و چاپ مقاله ای اس سی به صورت تضمینی میباشد و نیازی نیست که نگران کیفیت چاپ مقاله باشید.برای سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا میتوانید به صورت آنلاین و از طریق راههای ارتباطی آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما مراحل پیگیری را هر چه سریع تر آغاز کنند.

مراحل چاپ مقاله isc در موسسه سینا

  • در خواست خود را به آدرس pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تاچکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.
  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، در اختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  1. گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  2. گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی( تلفن ثابت: ⌕   تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲) برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  3. گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  4. گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  5. گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  6. گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام