سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ در مجله isi

انتشار 4 فروردین 1400
مطالعه 3 دقیقه

چه دانشجوی دکتری باشید چه یک پژوهشگر، زمان چاپ مقاله برایتان ارزشمند است. نگارش و چاپ یک مقاله گاها ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان لازم دارد. با استفاده از خدمات موسسه تحقیقاتی سینا می‌توانید مقاله خود را در مجلات isi به راحتی به چاپ برسانید.

چاپ در مجله isi

فرآیند سابمیت مقاله به مجلات معتبر و دریافت پذیرش یا چاپ مقالات دارای مراحل پیچیده ای است که برای هر محقق میتواند بسیار وقت گیر باشد. نگران نباشید، شنا می توانید مقاله خود را با تمام جزییات برای ما ارسال نمایید، متخصصان موسسه سینا به آسانی و باملاحظه تمامی درخواست های مجله مقاله تان را برای چاپ مقالات در کمترین زمان آماده سازی می کنند.

متخصصان موسسه سینا الزامات فنی چاپ مقاله را بررسی نموده و مقاله شمارا طبق دستورالعمل مجله قرار می دهند. تمامی اقدامات لازم برای چاپ مقالات isi با کمترین هزینه ازجمله ترجمه و ویراستاری، انتخاب مجله مناسب، ساخت حساب کاربری، نگارش کاورلتر، پیگیری فرآیند پذیرش، مکاتبه با داوران و پرداخت هزینه های چاپ را مدیریت می کنند و در تمام این مسیر در کنار شما خواهند بود.

الزام چاپ مقاله

  • نتایج کار علمی مقالات محققان و دانشجویان باید در یک مجله چاپ شود و از این طریق به سمع و نظر دیگر محققان برسد. چاپ مقاله در یک مجله خوب و معتبر یکی از مهم ترین مراحل فعالیت های پژوهشی یک فرد است که می تواند در رزومه علمی و کاری وی نیز نقش مهمی ایفا کند.
  • دانشجویان مقطع دکتری برای دفاع از رساله دکتری خود نیاز به پذیرش مقاله دارند.
  • اعضای هیأت علمی دانشگاه ها با داشتن مقالات علمی پژوهشی منتشرشده در نشریات داخلی، ارتقا درجه پیدا می کنند؛
  • داشتن مقالات علمی معتبر در استخدام متقاضیان برای هیأت علمی نقش مهمی ایقا می کند؛
  • چاپ مقالات علمی پژوهشی معتبر، نگارنده را در دسته بندی نخبگان قرار می دهد و نخبگان از خدماتی مانند دریافت وام های دانش بنیان و معافیت سربازی و… بهره مند می شوند؛
  • دانشگاه های خارجی برای پذیرش افراد به رزومه آن ها و مقالات معتبری که به چاپ رسانده اند هم دقت زیادی دارند؛
  • برای پذیرش در مصاحبه دکتری و قبولی در این مقطع، مقالات علمی می توانند نظر هیأت داوران اساتید را نسبت به دانشجو مثبت کنند و برای او امتیازی در فرایند پذیرش محسوب شوند؛
  • باوجود ارائه نتایج پژوهش های خود در نشریات معتبر و بین المللی، امکان جذب سرمایه گذار و استخدام در شرکت های بزرگ به وجود می آید؛
  • و…

مقالات آی.اس.آی (ISI)

در سال ۱۹۶۰ میلادی، موسسه ای علمی برای نشر مقالات علمی از سوی فردی به نام یوجین گارفیلد راه اندازی شد که بعدها یعنی در سال ۱۹۹۲ از سوی موسسه علمی موسوم به موسسه تامسون خریداری شد.

موسسه تامسون دست به امتیازدهی مقالاتی می زند که از سوی اساتید خبره در مجلات علمی معتبر بررسی و پذیرفته می شوند و در تلاش است تا نتایج علمی، معتبر و البته قابل استناد پژوهش های محققان مختلف را در پایگاه خود نشر دهد.

درواقع، ISI پایگاهی جامع از مقالات علمی است که داده های مرتبط با مقالات استاندارد و مهم را که از سوی دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر تولیدشده اند در خود به عنوان یک پایگاه داده ذخیره می کند. مقالاتی که استانداردهای لازم را داشته باشند و در مجلاتی معتبر به چاپ رسیده باشند در پایگاه آی.اس . آی قرار می گیرند.

این پایگاه، رتبه علمی مقالات را در اختیار عموم قرار می دهد و تعداد ارجاعاتی را که به آن ها می شود هم اعلام می کند. برای دسترسی به مقالات در پایگاه ISI، پایگاه وب آو ساینس. آی.اس.آی (web of science ISI) وجود دارد.

سالانه هزاران مجله موردبررسی قرار می گیرند تا در صورت داشتن استانداردهای لازم بتوانند به ISI اضافه شوند. البته در این میان فقط عده اندکی شاید در حدود ۱۰ درصد موفق به گذر از دروازه این پایگاه می شوند.

چرا موسسه سینا بهترین دستیار پژوهشی شماست؟

  • مشاوره نامحدود و رایگان: کارشناسان موسسه سینا در تمامی ساعات هفته اماده پاسخگویی هستند.
  • حفظ حریم خصوصی: مقالات و اطلاعات شخصی شما نزد ما محرمانه تلقی شده و تمام تلاش خود را برای حفاظت و حراست آن ها به کار خواهیم گرفت.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام