سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

درباره Springer

انتشار 28 فروردین 1397
مطالعه 1 دقیقه

یکی از شرکت‌های مشهور در زمینه انتشارات علمی، شرکت اشپرینگر است که در بین پژوهشگران و دانشگاهیان بسیار شناخته شده می‌باشد.

درباره Springer

درباره Springer

Springer-Verlag از شرکت‌های معروف و مشهور در زمینه انتشارات علمی به حساب می‌آید که در حوزه‌های منابع علمی، فنی و پزشکی فعالیت می‌کند. کارشناسان با تجربه‌ای که اغلب از برندگان جوایز نوبل هستند، جزء نویسندگان Springer می‌باشند. شعبه مرکزی Springer-Verlag در برلین بیش از 1600 کتاب جدید و 260 نشریه منتشر می‌کند که تمامی آن‌ها بصورت الکترونیکی قابل دسترس هستند. این شرکت در آلمان، اتریش و سوئیس دارای شرکت‌های انتشاراتی فنی می‌باشد.

شرکت Springer، در میان پژوهشگران و دانشگاهیان بسیار شناخته شده است. مجلاتی که توسط این شرکت به چاپ می‌رسند، از مجلات پیشرو در جهان علم به شمار می‌روند و اغلب از ضریب تأثیر بالایی نیز برخوردار هستند. برای جستجوی کتاب یا مقاله‌ای در سایت این شرکت، پس از ورود به سایت www.springer.com، باید گزینه Spring Link را انتخاب کرد.

Springer Link یکی از پیشرفته‌ترین محیط‌های جستجو در زمینه اطلاعات علمی علوم پایه، فنی مهندسی و پزشکی است و حاوی مجلات و کتاب‌های الکترونیکی می‌باشد. این پایگاه مجلات و کتبی که توسط Springer منتشر شده‌اند را بصورت الکترونیکی عرضه می‌کند و همچنین به دلیل استفاده آسان، برای محققین بسیار مناسب می‌باشد و شامل مقالات تمام متن نشریات تخصصی بخصوص در زمینه ریاضیات و فیزیک و همچنین مقالات بخش‌های مختلف کتاب‌های منتشر شده توسط این ناشر می‌باشد. از آنجاییکه این ناشر از اعتبار جهانی برخوردار است، لذا مورد استفاده متخصصان زیادی قرار می‌گیرد.

در این پایگاه لینک دسترسی به بیش از چهار میلیون مدرک فراهم شده است که شامل 2113 نشریه می‌باشد. این نشریات را کارشناسان با تجربه مورد بررسی قرار داده‌اند و همچنین فهرستی از مجموعه کتاب‌ها که شامل بیش از 34565 عنوان کتاب و همچنین 156 عنوان کتاب مرجع و حدود 1062 عنوان کتاب‌های دوره‌ای در موضوعات علوم شيمی و مواد، پزشکی، علوم انسانی و جامعه شناسی و حقوق، مهندسی، رياضيات و آمار، زمين شناسی و محيط زيست، علوم کامپيوتر، فيزيک و ستاره شناسی، بازرگانی و اقتصاد، معماری و طراحی و هنر، علوم رفتاری، علوم پزشکی زيستی وحياتی و محاسبات پيشرفته و طراحی وب را فراهم می‌کند.

پایگاه  Springer شامل تمامی نشریات دو ناشر علمی و معتبر آلمانی Springer و Kluwer می‌باشد. کاربرانی که از پایگاه Springer استفاده می‌کنند می‌توانند به نشریات سال 2007-2000 دسترسی پیدا کنند و همچنین با عضویت در این سایت آخرین اطلاعات رشته تخصصی خود را از طریق ایمیل شخصی خود دریافت کنند. از طرفی متن کامل مقالات در این پایگاه قابل دانلود می‌باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام