سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

حساب پی پال برای ایرانیان

انتشار 24 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

پی پال در واقع یک کیف پول الکترونیکی است. کیف پولی که بدون آنکه در جیب شما باشد یا در آن پول فیزیکی وجود داشته باشد، می‌توانید با آن خرید کرده و پرداخت‌های خود را انجام دهید. اما پی پال چگونه کار می‌کند؟

حساب پی پال برای ایرانیان

در واقع پی پال به این گونه است که شما در ابتدا به وسیله ایمیل خود یک اکانت یا حساب کاربری پی پال افتتاح می‌کنید. سپس به صورت اینترنتی می‌توانید آن را شارژ کنید. در واقع در زمان شارژ اکانت پی پال، پول از حساب بانکی شما کسر و به موجودی پی پال شما اضافه می‌شود. سپس شما می‌توانید بدون استفاده از کارت بانکی و حساب بانکی، پرداخت‌های خود را از درگاه‌های اینترنتی انجام داده و خرید کنید. به این صورت پرداخت‌ها و خریدهای اینترنتی رایج مانند اشتراکات مجلات، هزینه‌های ماهیانه و سالیانه عضویت در مکان‌های مختلف، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و غیره بسیار برای شما آسان خواهد بود. همانطور که می‌دانید خرید و پرداخت‌های ارزی از سایت‌های غیر ایرانی به وسیله کارت های بانکی ایرانی میسر نیست و به این صورت با استفاده از پی پال، انجام این پرداخت‌ها به سادگی میسر می‌شود.

آیا پی پال در ایران وجود دارد؟

با وجود تحریم‌های بانکی و مالی آمریکا علیه کشور عزیزمان و با وجود اینکه پی پال به طور رسمی به ایرانیان ساکن ایران خدمات ارائه نمی‌کند، اما یک شرکت ایرانی به نام «ایرانیکارت» توانسته است استفاده خدمات پی پال را در ایران به راحتی برای شهروندان مقدور کند. با استفاده از خدمات این شرکت که تماما اینترنتی انجام است، می‌توانید از خدماتی مانند افتتاح حساب پی پال، شارژ اکانت پی پال و خرید و پرداخت ارزی به وسیله پی پال بهره ببرید. ایرانیکارت که هشت سالی می‌شود در این زمینه فعالیت می‌کند، در شهر های مختلف ایران نمایندگی داشته و می‌توانید با مراجعه حضوری نیز از مشاوره‌های کارشناسان آن بهره ببرید. همچنین کارشناسان ایرانیکارت در ساعات کاری پاسخ‌گوی سوالات تلفنی شما خواهند بود.

همان‌طور که اطلاع دارید، استفاده از امکانات حساب پی پال برای افرادی که در داخل ایران زندگی می‌کنند، به راحتی ممکن نیست. به عنوان مثال بخش لینک کردن بانک خود با حساب پی پال، اضافه کردن یک کارت جهت شارژ حساب یا حتی وریفای کردن آن و همینطور احتمال بالای قبول نشدن درخواست شما برای افتتاح حساب یا بلوکه شدن آن پس از افتتاح به دلیل زندگی در داخل ایران‌، همه مشکلاتی هستند که سر راه شما برای افتتاح حساب پی پال وجود دارند. بنابراین شما از داخل ایران برای ساختن حساب پی پال با مشکلاتی مواجه خواهید که برای حل آن‌ها نیاز به مشاوره تخصصی دارید. از طرفی با گرایش افراد به سمت تجارت الکترونیک و بیرون سپاری کارها و حتی انجام دورکاری با کارفرمایان خارجی، نیاز به یک حساب بین‌المللی جهت دریافت و پرداخت شدیدا احساس می‌شود. پیمنت۲۴ این آمادگی را دارد تا در صورت تمایل برای وب‌مسترها، فریلنسرها و تمام افرادی که به نحوی برای مبادلات ارزی بین‌المللی نیاز به یک حساب بین‌المللی دارند، حساب پی پال افتتاح کند.

همچنین پیمنت۲۴ می‌تواند برای نقد کردن درآمد ارزی افرادی که به عنوان فریلنسر با کارفرمایان خارجی همکاری می‌کنند، یا شارژ پی پال کارفرمایانی که پروژه‌های خود را به فریلنسرهای خارجی برون سپاری می‌کنند، همکاری داشته باشد.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام