سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

کنکور دکتری معمولأ سالی ۱ بار در هفته اول اسفند برگزار می شود. کنکور دکتری ویژه داوطلبانی است که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده باشند،، یعنی دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دانشجوی کارشناسی ارشد باشند، هر چند مشاوران تحصیلی پیشنهاد می کنند.

خدمات مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری

یک سال قبل از اتمام کارشناسی ارشد نیز در کنکور دکتری برای آشنا شدن با سوالات و فضای کنکور دکتری شرکت کنید و جواب اولیه آن در اوایل اردیبهشت ماه که شامل رتبه و نمره شماست و جواب بعدی که شامل دانشگاه هایی که برای مصاحبه پذیرفته شده اید در هفته اول خرداد ماه در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نمایش داده می شود. بعد از آن باید در مصاحبه ها شرکت کنید که جواب مصاحبه های کنکور دکتری نیز هفته اول شهریور ماه به شما اعلام خواهد شد.

داوطلبان می توانند در این مقطع در دانشگاه های دولتی و آزاد تحصیل کنند که با توجه به آمار دریافتی از چند سال اخیر کنکور دکتری متوجه می شویم که تعداد متقاضیان در این مقطع افزایش یافته است.

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور دکتری در موسسه سینا

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته دکتری در این مرکز صورت می گیرد. انتخاب رشته دکتری خیلی متفاوت با انتخاب رشته مقاطع پیش است و برای حداکثر شانس قبولی نیاز به یک مشاوره خوب است. علاوه بر مشاوره با دوستان و اساتید خود، می توانید رتبه و رشته خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دکتری بهره مند شوید.

برای هرچه بهتر شدن مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور دکتری، موارد زیر را در مورد رشته تحصیلی و رتبه خود را به همراه یاد داشته باشید.

پاسخ به این سوالات اهمیت فراوانی در کنکور دکتری دارد

  •  بدانید داوطلبان سالهای قبل و رتبه های برتر آزمون دكتری چگونه عمل کرده اند؟
  • چه منابعی مناسب رشته تخصصي شما است؟
  • به کارنامه داوطلبان سال های قبل دسترسی داشته باشید و بررسی کنید که کدام درس ها اهمیت بیشتری دارند و تاثیرگذار تر می باشند؟
  • باید بررسی کنید که چرا خیلی از داوطلبان خوب که رتبه های خوبی نیز در کنکور دکتری آوردند ولی در مصاحبه ها نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و متاسفانه قبول نشدند؟
  • ظرفيتهای رشته و گرايش شما چگونه است؟
  • برای موفقيت در مصاحبه کنکور دكتری چگونه باید عمل کنید؟
  • براي يك انتخاب رشته موفق در کنکور دكتری چه بايد كرد؟
  • تفاوت نحوه تست زدن در کنکور دكتری با کنکور كارشناسی يا كارشناسی ارشد چیست؟
  • رزومه چگونه باید باشد؟ تعداد مقالات و  مجلاتی که براي پذيرش در اين آزمون كافی هستند چه مقدار است؟ آيا سابقه تدريس کردن هم اهمیت دارد؟

اين نکات بسیار حائر اهمیت هستند و برای قبولی در آزمون دکتری بسیار مورد نیاز می باشند که انشاالله ما در این مرکز به کمک مشاوران تحصیلی خوبی که داریم شما را راهنمایی میکنیم تا کنکور دکتری را با موفقیت پشت سر بگذارید. ما معتقديم برای قبولی در آزمون دکتری به برنامه ای جامع و کامل نیاز است که قابل اعتماد بودن آن نيز تجربه شده باشد. مشاوران ما در مرکز موسسه سینا، شما را برای آزمون دكتري از همه جهت آماده خواهند کرد، با شعار هر محصل یک مشاور.

شرکت در کنکور دکتری می تواند یکی از مراحل مهم زندگی شما باشد و کوچکترین اشتباه در این مسیر منجر به متوقف شدن مسیر پیشرفت شما می شود. با بهره گیری از مشاوره کنکور دکتری می توانید پیشرفت خود را تضمین کنید.و اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید.

از آن جایی که کنکور دکتری با کنکور مقاطع تحصیلی دیگر بسیار متفاوت است و علاوه بر آزمون بخش مهمی از آن را مصاحبه دکتری در بر می گیرد، توصیه ما به متقاضیان شرکت در کنکور دکتری و مصاحبه دکتری بهره گیری از مشاوره کنکور دکتری است. کسب راهنمایی از افراد با تجربه درباره کنکور دکتری و مصاحبه دکتری، به شما کمک می کند تا آگاه تر و با دیدی بازتر خود را برای کنکور دکتری آماده کنید.

 مشاوران ما موسسه سینا در این خصوص به عنوان نخبگانی که سال هاست در جریان جزئیات آزمون دکتری قرار دارند می توانند شما را برای شرکت در آزمون های مختلف دانشگاه های دولتی و غیردولتی و یا شرکت در مصاحبه دانشگاه های بدون کنکور دکتری راهنمایی کنند تا انشالله در جایی که مدنظرتان باشد پذیرفته شوید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام