سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

لیست کتابهای پر فروش رشته روانشناسی

انتشار 1 اسفند 1397
مطالعه 6 دقیقه

دانشجویان و علاقه مندان به مطالعه در زمینه روانشناسی اگر در جستجوی کتابهای پر فروش میباشند لیست کتابهای روانشناسی را از این بخش مشاهده کنند.

لیست کتابهای پر فروش رشته روانشناسی

دانشجویان و علاقه مندان به رشته روانشناسی در صورتی که علاقه به مطالعه کتابهای پرفروش در این زمینه داشته باشند میتوانند لیست کتاب ها ار از این بخش مشاهده کنند و کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنند و خریداری نمایند.لیست کتابهای معتبر و پرفروش به شما کمک میکند که بتوانید انتخاب صحیحی از کتاب مورد علاقه تان داشته باشید.

کتاب زندگی خود را طراحی کنید کتاب چگونه زندگی خود را طراحی کنید، می‌کوشد استفاده از تفکر طراحی در برنامه ریزی و هدف گذاری زندگی را به ما بیاموزد.
این کتاب خوب و ساده، توسط بیل بورنت و دیوید ایوانس نوشته شده که هر دو سابقه‌ی کار طراحی در حوزه‌ی تکنولوژی دارند و اکنون در دانشگاه استنفورد، می‌کوشند استفاده از آموخته‌های کسب و کار در زندگی شخصی را به دانشجویان آموزش بدهند.
 

تصویر

 

کتاب نظریه های شخصیت

اگر قصد داشته باشید یک کتابِ آکادمیک و دقیق در مورد نظریه های شخصیت شناسی بخوانید که نویسنده‌ی کتاب سوگیری چندان شدیدی نسبت به یک مکتب در مقایسه با مکاتب دیگر نداشته باشد، شولتز یکی از بهترین کتاب های روانشناسی شخصیت برای مطالعه است.

در این کتاب رویکردهای مختلف به شخصیت شناسی مورد بحث قرار گرفته‌اند که از جمله آنها می‌توان به رویکرد صفاتی،‌ رویکرد شناختی و رویکرد رفتاری اشاره کرد.

 

تصویر

 
معرفی کتاب پنج نقطه قوت برتر خود را بشناسید نمی‌توان گفت کتاب پنج نقطه‌ی قوت می‌توانند علاقه‌مندان به استعدادیابی را ارضا و حتی راضی کند.
اما واقعیت این است که به هر حال در مقایسه با سایر کتابهایی که در حوزه شناسایی و پرورش استعدادها منتشر شده‌اند، حرفهای خوبی برای گفتن دارد. به همین علت ما هم در متمم بخشی را به معرفی کتاب کلیفتون (نوشته تام راث) اختصاص داده‌ایم.
 

تصویر

 
کتاب سکوت قدرت درونگراها در بسیاری از فرهنگ‌ها، درون‌گرایی و برون‌گرایی به عنوان دو ترجیح متفاوت شخصیتی، به رسمیت شناخته نمی‌شوند. بلکه برون‌گرایی به عنوان رفتار استاندارد و درون‌گرایی به عنوان رفتاری نامناسب یا ضعیف در نظر گرفته می‌شود.
سوزان کین در کتاب سکوت خود که در سطح جهانی و در کشورمان نیز از استقبال خوبی برخوردار شد، کوشیده است درون‌گرایی را نیز مانند برون‌گرایی به عنوان یک ترجیح شخصیتی (با نقاط قوت و ضعف آن) تعریف کند و نشان دهد که اگر دنیا می‌کوشد یکی از این دو تیپ را بالاتر از دیگری معرفی کند، واقعیت الزاماً چنین نیست
 

تصویر

 
کتاب The Science of Why: «دانشِ چراها» یا «علم علت‌ها» دیوید فوربس در کتاب دانشِ چراها یا The Science of Why کوشیده است چراییِ رفتارهای مختلف ما انسان‌ها را مورد توجه قرار دهد.
اگر قبلاً‌ با نظریه‌های مختلف انگیزشی آشنا باشید، احتمالاً در کتاب فوربس مطلب تازه‌ای نخواهید یافت. اما ارزش اصلی این کتاب به دو نکته است:
یکی اینکه مولف کوشیده است مدل‌های مختلف را در کنار یکدیگر در یک چارچوب قرار دهد و دیگر آنکه پس از طرح هر یک از مدل‌ها، مثال‌هایی از کاربرد آنها در مدیریت و بازاریابی مطرح کرده است
 

تصویر

 
کتاب متفاوت بودن بهتر از نرمال بودن است همه‌ی ما می‌دانیم که روانشناسان، علاقه‌ی خاصی دارند تا بسیاری از تفاوت‌ها و تمایزها را به عنوان اختلال نام‌گذاری کنند و حتی کتابهای راهنمای بزرگی مثل DSM درست شده‌اند تا افراد متفاوت با عامه‌ی مردم را طبقه‌بندی کنند.
دیل آرچر در کتاب Better Than Normal می‌کوشد به کسانی که با ویژگی‌های متوسط جامعه تفاوت دارند نشان دهد که این متفاوت بودن جنبه‌های مثبت هم دارد.
وسواسی‌ها و کمال‌طلب‌ها، خجالتی‌ها و افسرده‌ها و خودشیفته‌ها و افراد بیش فعال از جمله کسانی هستند که در کتاب آرچر مورد بحث قرار گرفته‌اند.
 

تصویر

 
کتاب آخرین سخنرانی کتاب آخرین سخنرانی، توسط رندی پاش، استاد علوم کامپیوتر دانشگاه کارنگی ملون تالیف شده است.
او که به سنت اساتید دیگر دانشگاه قرار بود آخرین سخنرانی فرضی خود را انجام دهد، در سخنرانی اعلام کرد که این سخنرانی واقعاً یکی از آخرین سخنرانی هایش خواهد بود و احتمالاً به زودی به علت بیماری فوت خواهد کرد.
کتاب رندی پاش را می‌توان یک کتاب انگیزاننده (و نه انگیزشی) دانست. چرا که محتوای آن توسط یک سخنران انگیزشی نوشته نشده است. بلکه توسط کسی تالیف شده که واقعاً با مرگ رو در رو بوده است.
 

تصویر

 
معرفی کتاب باج گیری عاطفی ما انسان‌ها کارکرد مغز را به دو جنبه‌ی عقلانی و احساسی (یا عاطفی) تقسیم می‌کنیم و معمولاً فرض بر آن است که هر دو جنبه همراه با هم و در هم‌تنیده هستند.
اما واقعیت این است که آنچه جنبه‌ی احساسی می‌نامیم معمولاً عمیق‌تر و جدی‌تر است و اگر بی‌توجه باشیم می‌تواند به سادگی بر جنبه‌ی عقلانی حاکم شود.
کتاب باج گیری عاطفی سوزان فوروارد به رابطه‌ها و برخوردهایی اشاره می‌کنند که باعث می‌شوند احساسات، کنترل ما را در اختیار بگیرند و به دیگران امتیازهایی دهیم که منطق، آن را توجیه نمی‌کند.
 

تصویر

 
کتابهای مرتبط با تحلیل رفتار متقابل ما در زمینه‌ی تحلیل رفتار متقابل هم، همان روشی را که برای کتابهای عزت نفس استفاده کردیم به‌کار گرفته‌ایم.
یعنی اینکه تعدادی از کتابهای مطرح را در کنار یکدیگر به شما معرفی کرده‌ایم. کتاب وضعیت آخر، کتاب تحلیل رفتار متقابل یان استورات و کتاب بازیهای اریک برن از جمله مواردی هستند که معرفی شده‌اند.
 

تصویر

 
کتابهای مرتبط با عزت نفس با توجه به کتابهای ارزشمند متعددی که درباره عزت نفس منتشر شده‌اند، ما همه‌ی آنها را یک‌جا در کنار هم معرفی کرده‌ایم.
کتابهای شش ستون عزت نفس و روانشناسی عزت نفس از ناتانیل براندن و کتاب نظریه ها و کاربردها در بحث عزت نفس از کریستوفر مراک از جمله مواردی هستند که در این فهرست به آنها اشاره شده است.
 

تصویر

 
کتاب خوش بینی آموخته شده مارتین سلیگمن را پدر روانشناسی مثبت گرا می‌دانند.
یکی از حوزه‌هایی که او در موردش بسیار مطالعه کرده و تحقیقات عمیق و گسترده انجام داده، بحث خوش بینی و بدبینی است.
او خوش بینی را از جنس نگرشی می‌داند که قابل آموختن و آموزاندن است و تحقیقاتش هم این ادعا را تایید می‌کنند.کتاب خوش بینی آموخته شده به بحث در این زمینه می‌پردازد.
 

تصویر

 
کتاب هفت چالش ارتباط دنیس ریورز اگر در جستجوی کتابی باشید که در عین ساده بودن، به نکات کاربردی در زمینه مهارتهای ارتباطی بپردازد، کتاب هفت چالش ارتباط نوشته‌ی دنیس ریورز یک گزینه‌ی مناسب است.
او در این کتاب به مواردی مانند اهمیت بیان هدف گفتگو، شفافیت و شیوه درست سوال پرسیدن اشاره کرده است. کتاب هفت چالش ارتباط، می‌کوشد با معرفی کردن هفت زمینه مختلف، به بهبود مهارت ارتباطی خواننده کمک کند.
 

تصویر

 
کتاب قدرت عادت نوشته چارلز دوهیگ هدف کتاب این است که ما را به عادت‌های رفتاری حساس کند و بیاموزد که عادت‌ها چگونه سهم مهمی از زندگی ما را در اختیار می‌گیرند.
همچنین نکات و راه‌کارهایی برای تغییر عادتها در اختیارمان قرار دهد.
 

تصویر

 
کتاب نام‌گذاری کودکان و نکاتی در مورد آن نام آلبرت محرابیان چنان با زبان بدن و پیام‌های غیرکلامی گره خورده است که سایر کارها و مطالعاتش کمتر مورد اشاره قرار می‌گیرند.
یکی از کارهای زیبای آلبرت محرابیان، کتابی با عنوان The Name Game یا بازی نام است که در آن به برخی مطالعات و تحقیقات علمی خود در زمینه تاثیر نام بر زندگی آینده کودکان اشاره می‌کند.
 

تصویر

 
کتاب شناخت بیماریهای روانی کتاب شناخت بیماریهای روانی یک کتاب کوچک و جیبی است که می‌کوشد با دقت علمی، پاسخ برخی از پرسش‌های روزمره درباره بیماری‌های روانی را در اختیار خواننده قرار دهد.
متن کتاب در عین دقت علمی، بسیار ساده و برای مخاطب عمومی طراحی شده و با توجه به حجم کم آن، برای همه‌ی ما که به صورت روزمره بارها با واژه‌ها و مفاهیم مرتبط با بیماری‌های روانی مواجه می‌شویم و معنای دقیق آنها را نمی‌دانیم، مفید است.
 

تصویر

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام