سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پرداخت دلار با پی پال

انتشار 25 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از محبوب ترین و رايج ترین روش های ارسال آنی و سريع پول از شخصی به شخص دیگر يا دريافت پول ، استفاده از وجوه الکترونیک یا E-money می باشد. در حال حاضر روش هاي متعددي برای ارسال پول در قالب حواله های الکترونیک وجود دارد ولي در اکثر این روشها،پول مستقل از شبکه های بانکی جابجا مي شوند و درواقع صرفا وجوهی مجازی و فاقد اعتبار حقیقی می باشند.

پرداخت دلار با پی پال

سرویس انتقال آنلاین پی پال در سال ۹۸ به منظور ایجاد بستر مناسب برای خرید و فروش آنلاین و توسط شرکت ebay تاسیس شد. این برند بعد ها به صورت مستقل تشكيل شد و علاوه بر فراهم كردن امكان خرید و فروش در ebay، انتقال پول برای هر منظور دیگری را نيز به خدمات خود اضافه کرد.می توان گفت پی پال تنها سیستم انتقال آنلاین پول می باشد که مستقیما به شبکه بانکی متصل بوده و برخلاف کردیت کارت های موجود مانند ویزا کارت و مستر کارت قابلیت دریافت آنی پول را نيز دارد.

متاسفانه در کشور ما سرویس پی پال همانند بسیاری سرویس های مالی دیگر شامل تحریم می باشد و افتتاح و انتقال پول برای افراد مقیم ایران فعلا مقدور نمی باشد. از آنجا که افتتاح و تایید حساب پی پال همانند حساب های بانکی، نیازمند ارائه مدارک احراز هویت و محل سکونت افراد می باشد، اقدام به افتتاح این حساب در داخل ایران و با گواهی اقامت ایرانی مقدور نمی باشد، با این وجود، این به این معنا نیست که شهروندان ایراني امکان بهره گیری از این سرویس بین الملی رانداشته باشند.

آیا PayPal امن است؟

در جواب باید بگوییم که PayPal به امنیت بانکهای آنلاین است. هرچند که هیچ سیستمی صددرصد امن نیست اما PayPal تا حد ممکن سعی کرده تا جلوی مسائل کلاهبرداری و خطاها را بگیرد. به نظر میرسد که موسسه دیگری همتای PayPal نخواهید یافت.

هم اکنون حسابهای اینترنتی PayPal به عنوان یکی از معتبرترین حسابهای آنلاین دنیا شناخته شده و مخصوصا به هنگام استفاده از سایت بزرگ eBay و دیگر سایتها کاربرد فراوانی دارند. این سرویس با بهره گیری از بهترین متخصصین در تمام زمینه های کاری خود توانسته جلوی پرداختهای ناخواسته از حساب شما را بگیرد.

درضمن خریدهای تا سقف 1000 دلار eBay از طریق PayPal بیمه میشود.در حال حاضر با توجه به تحریم های اعمال شده، پی پال از ارائه خدمات به ایرانیان خودداری می کند، اما ما با داشتن حساب قانونی پی پال این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم کرده ایم تا بتوانند بدون داشتن هرگونه نگرانی پرداخت های اینترنتی خود را از طریق ما انجام دهند.

خدمات موسسه سینا توسط پی پال

  •  خرید از eBay
  •  شارژ پنل های دامین مثل DirectI , OnlineNic , Name
  •   انجام پرداخت های اینترنتی مانند تمدید سرور ، هاست و ...
  •  ارسال پول به دوستان/فامیل از طریق پی پل
  •  پرداخت هزینه های ثبت مقاله یا ثبت نام آزمون های بین المللی

چرا به موسسه سینا اعتماد کنیم؟

  •  کلیه حسابهای پی پال موسسه سینا مربوط به افراد حقیقی دارای اقامت خارجی در کشورهای مختلف می باشد و به همین دلیل هرگونه پرداخت پی پال توسط این شرکت مطابق با قوانین بین الملل بوده و امکان بلوکه شدن و یا تعویق واريز مبالغ پرداختی منتفی می باشد.
  •  کلیه حساب های پی پال این شرکت متصل به حساب های بانکی در کشور های کانادا و مالزی بوده و به همین جهت محدودیتی در مبلغ وجه ارسالی نمی باشد.
  •  مبالغ پی پال ارسال شده توسط این شرکت در صورتی که شامل امکان بازگشت باشد به طور کامل مسترد شده و عین مبلغ دریافتی(با رعايت شرايط و قوانين) به حساب مشتری واریز می گردد.
  •  این شرکت دارای پیشینه طولانی ، اعتبار و موجودیت رسمی در کشور می باشد.
  •  کلیه وجوه ارسالی شما فقط با دريافت کارمزد ثابت 30 دلار امریکا انجام می پذیرد.
  •  كليه ارزهاي رايج (دلار پی پال،يورو پي پال، پوند پي پال و ....) قابل ارسال و دريافت مي باشند.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام