سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش وچاپ فوری مقاله ISI

انتشار 22 مرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از محققان برای پذیرش و چاپ مقاله خود محدودیت زمانی دارندو قصد دارند مقاله ای از پایان نامه خود را در کمتر از یک ماه چاپ نمایند تا بتوانند نمره کامل از پایان نامه خود دریافت کنند می توانند، مقاله خود را به موسسه سینا بسپارند.

پذیرش وچاپ فوری مقاله  ISI

چاپ مقاله یک تجربه بسیار خوشایند بخصوص برای دانشجویان مقطع ارشد می باشد که اغلب نتایج کار پایان نامه خود را بصورت مقاله در نشریات خارجی یا داخلی به چاپ می رسانند. گاهی برخی دانشجویان ۱ماه مانده به زمان دفاع پایان نامه اقدام به ارسال و چاپ مقاله خود می کنند که این عملا تا ۹۰ غیر ممکن هست. چون هیچ مقاله ای بعد از ارسال به مجله، مستقیما برای چاپ فرستاده نمی شود. یک مقاله لازم است تا مراحل داوری خود را طی نماید تا بتواند بعد از تائید داوران به مرحله چاپ برسد. در واقع طولانی ترین بخش فرایند چاپ مقاله، مربوط به همین پروسه داوری می باشد. در این مقاله، ناشرانی را می توانیم معرفی کنیم که بتوانند مقاله را به سرعت چاپ کنند (انتشار سریع)، و ما قصد داریم به افرادی که قصد انتشار مقالات خود را برای مدت زمان کوتاهی می دهند، کمک کنیم. لازم به ذکر است که ناشرانی که اسامی آنها در فهرست هستند تنها دوره بازبینی و داوری کوتاه مدت را کاهش داده و به معنای پذیرش یا چاپ نیست. شاید این باشد که پس از دو هفته مرور و بررسی، رای دهندگان برای چاپ مجدد مقاله چاپ (برای خواندن بیشتر: انتخاب یک مجله برای مقاله و معرفی چهار روش عالی آن) رای می دهند.

مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان در مجلات معتبر

  • پذیرش در Ph.D.
  • دریافت بورس تحصیلی از دانشگاه های شناخته شده بین المللی در سراسر جهان
  • استخدام آسان در تمام ادارات و سایر مراکز عمومی و خصوصی
  • به عنوان یک عضو هیئت علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بسیار راحت تر است
  • امکان ادامه تحصیل در بخش، زمینه و دانشگاه داوری در تمامی دانشگاه های آزاد اسلامی بدون آزمون ورودی
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • امکان دریافت پروژه های تحقیقاتی بسیار بالا
  • ثبت نام از تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها
  • دستاوردهای پژوهشی و علمی را برای بسیاری از مردم سراسر جهان فراهم آورید

چاپ مقاله در یک ماه

تفاوت بین ارسال مقاله شخصی به مؤسسه این است که اگر فردی شخصا بخواهد برای چاپ مقاله خود اقدام کند، مقاله او ممکن است به دلایل مختلف رد شود و زمان فرد نیز هدر خواهد رفت. یکی از دلایل ان، عدم آشنایی با مجلات است. بنابراین مقاله خود را به مجله ای ارسال کنید که در زمینه موضوع شما فعال است و بنابراین مقاله شما را رد نمی کند. یا اگر مقاله شما مطابق با دستورالعمل نوشته نشده است یا ترجمه مقاله شما خوب نیست و حاوی خطاهای زیادی در رابطه با گرافیک و ساختار است رد می شود.

برای جلوگیری از این حوادث، از ابتدای کار تکمیل شده خود، کار، قالب بندی و ارسال مقاله به مجله به موسسه سینا را ترجمه کنید، تا در اسرع وقت مقاله خود را در مجله و زیرمجموعه منتشر کنید.

پذیرش وچاپ مقاله ISIدر کمتر از یک ماه

اکسپت سریع و چاپ فوری مقاله به منزله چاپ مقاله در یک یا دو روز نمیباشد و هر مجله شرایط و بازه زمانی خاصی دارد. اکسپت مقاله کاری تخصصی است. از مرحله انتخاب مجله تا ترجمه تخصصی و ویراستاری و فرمتبندی به طوری که پذیرش مقاله راحت تر و زودتر انجام گیرد. موسسه سینا با داشتن پرسنلی متخصص شما را در چاپ سریعتر مقاله تان در بهترین مجلات و معتبر دنیا اکسپت و چاپ میکند. اکسپت سریع مقالات شما در تمامی رشته ها حقوق، حسابداری، روانشناسی، مدیریت، علوم پزشکی، زیست شناسی، شیمی، صنایع، ریاضی، فیزیک ... و تمامی رشته ها پذیرش میگیریم.

با توجه به اینکه گروه موسسه سینا همکاری های گسترده ای با برخی از مجلات بین المللی دارد، امکان اکسپت سریع مقاله شما در مجلات معتبر وجود دارد. موسسه سینا با داشتن کادری مجرب در زمینه چاپ مقالات علمی در مجلات معتبری همچون ISI , ISC , SCOPUS , چاپ مقاله پابمد PUBMED در کمترین زمان و در کوتاهترین فرصت مقاله شما را در بهترین و معتبرترین مجلات به صورت چاپ فوری برسانند تا شما نیز بتوانید از مزایای چاپ مقالات علمی در مجلات بهره ببرید و امتیازات خود را افزایش دهید.

بنابراین شما می توانید با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله مورد نظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط گروه تحقیقاتی موسسه سینا، اکسپت وپذیرش مقالات ISI خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

محسن مومنی
با سلام من میخوام مقاله ای که قبلا در مجلات علمی پژوهشی چاپ کرده ام در اختیار موسسه شما بگذارم که برایم در مجلات مرتبط و معتبرISI در مدت زمان کم چاپ کنید سئوال دارم 1 – چگونه و از چه شواهدی اطمینان پیدا کنم که این کار را برایم انجام میدهید ؟ تضمین این قرارداد چیست؟ 2 – چگونه و از چه طریق با موسسه تماس بگیرم 3 – هزینه ترجمه و چاپ چه مبلغی است و کی باید پرداخت شود؟ خوهشمند است راهنمایی بفرمایید با احترام
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام لطفا هزینه و مدت زمان استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه دکتری حسابداری؟
باسلام وعرض ادب دوست عریزهزینه استخراج یک مقاله 200.000تومان ودو مقاله 360.000تومان میباشد وهزینه مجلات هم برحسب رشته نوع مجله هزینه ها متفاوت میباشدبرایذاطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید. باسپاس
4 سال پیش
بازدیدکننده

یوسفی
سلام لطفا هزینه و مدت زمان استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه دکتری حسابداری؟
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام آیا شعر و آفرینش های ادبی هم برای چاپ در مجلات پذیرش می کنید. در صورت پذیرش برای همکاری چه باید کرد
باسلام خدمت دوست عزیز احتراما خدمتتان عرض کنیم موسسه سینا در تمامی رشته ها امکان دریافت پذیرش وچاپ را برای فرهیختگان فراهم ساخته است وبرای اقدام به مجلات لطفا فایل ورد مقاله رابه ایمیل زیر ارسال نمایید کارشناسان مجلات خدمتتان معرفی میکنندهرکدام موردتاییدتان باشدبرای پذیرش وچاپ ان اقدام خواهیم کردبرای اطلاعات بیشتر ونحوه ارسال میتوانید باشماره تماس زیر در ارتباط باشیدتا کارشناسان راهنمایی کنند. باتشکر ⌕ 09149724522
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
باسلام فرهیخته گرامی هزینه پذیرش وچاپ مجلات ای اس ای تضمینی حدودا از 600.000تومان به بالا هستند ومجلات ای اس ای ایمپکت دار کلا 400.000تومان میباشد که بسته به کیفیت مقاله داره باید مقاله از کیفیت بالایی برخوردار باشدویکم سختگیری دارنداگر مایل باشید برای اطلاعات بیشتر از مجلات وهزینه هرکدام از مجلات میتوانید درخواستتان را به ایمیل زیر ارسال ویا با کارشناسان موسسه تماس بگیرید در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود. باسپاس pub.sina@gmail.com ⌕ 09149724522
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام وخسته نباشید منیک مقاله باهاتون همکاری داشتم در اسرع وقت به چاپ رسانیدید میخام یه مقاله دیگه خدمتتان ارسال کنم از کارتون راضیم انشالله اینم بموقع به چاپ برسانید.
باسلام دوست عزیزما هم خوشحالیم که با جنابعالی همکاری داشتیم ودوباره همکاری خواهیم کردمشکلی نیست درخدمتتان هستیم ورضایت مشتری برای موسسه در الویت اول است. سپاس
5 سال پیش
بازدیدکننده

فاطمه
باسلام وخسته نباشید منیک مقاله باهاتون همکاری داشتم در اسرع وقت به چاپ رسانیدید میخام یه مقاله دیگه خدمتتان ارسال کنم از کارتون راضیم انشالله اینم بموقع به چاپ برسانید.
5 سال پیش
بازدیدکننده

عزیزاله سلطان زاده
سلام آیا شعر و آفرینش های ادبی هم برای چاپ در مجلات پذیرش می کنید. در صورت پذیرش برای همکاری چه باید کرد
5 سال پیش
بازدیدکننده

علي
با سلام و احترام من ليسانس برق الكترونيك هستم با 15 سال سابقه كار ،ميخواستم بدونم هزينه يك مقاله مورد تاييد و پذيرش isi چقدر هستش و در صورتيكه بسته به نوع و سطح مقاله داره ، لطفاً با توضيحات تكميلي رهنمود لازم مبذول فرماييد ضمناً حداقل هزينه و حداكثر هزينه نيز اعلام فرماييد . با تشكر
6 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام