سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اعلام شرایط حضور کارمندان دانشگاه تهران

انتشار 25 تیر 1399
مطالعه 2 دقیقه

با توجه به شیوع و اوج‌گیری ویروس کرونا دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای شرایط حضور کارکنان این دانشگاه را اعلام کرد.

اعلام شرایط حضور کارمندان دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران با توجه به شیوع و اوج‌گیری ویروس کرونا، اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران درباره شرایط دورکاری برای کارمندان، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

با توجه به بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تصمیم‌های نهمین جلسه کمیته مبارزه با کرونای دانشگاه تهران به تاریخ ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۹، با توجه به شیوع و اوج‌گیری ویروس کرونا، برای جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامتی همکاران، از مدیران و کارمندان تقاضا می‌شود به موارد زیر عمل کنند:

۱- رؤسای واحدها و معاونان اداری و مالی واحدها می‌توانند از روز شنبه، ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی، با نظارت دقیق، اجازه استفاده از دورکاری را برای کارمندان واحد مربوطه به صلاحدید و به صورت چرخشی با شرایط زیر برقرار کنند:

_ کلیه واحدها موظف هستند اصول بهداشتی و پروتکل‌های تعیین شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا را در محل کار رعایت کنند.

_ ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی واحدها به گونه‌ای تنظیم شود که در هر بخش یا اتاق، یک نفر مستقر باشد تا پاسخگویی به ارباب رجوع با مشکل و محدودیت مواجه نشود.

_ دورکاری به عملکرد واحد لطمه‌ای وارد نکند و کارمند دورکار همواره در ساعات اداری در دسترس باشد و به محض نیاز به حضور فیزیکی وی، در اسرع وقت در محل کار خود حاضر شود.

_ کارمندانی که بیش از ۵۵ سال سن دارند، کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای خاص یا آسیب پذیر هستند و مادرانی که فرزند خردسال زیر ۶ سال دارند، برای استفاده از دورکاری در اولویت هستند.

_ کارمندان در روزهایی که دورکاری انجام می‌دهند موظف به ثبت دورکاری در سامانه حضور و غیاب هستند که باید توسط مدیر مربوطه تأیید شود.

۲- ساعت کاری افرادی که به تشخیص مدیر، به صورت نوبتی، ملزم به حضور در محل کار هستند، طبق اعلام بخشنامه‌های قبلی از ساعت ۳۰:‏۷ تا ۳۰:‏۱۴ (با ۳۰ دقیقه شناور) است و تمامی شیفت‌ها با کاهش یک ساعت از پایان وقت اداری (با ۳۰ دقیقه شناور) برقرار است.

۳- کارمندانی که ملزم به حضور در محل کار خود هستند، موظف به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین ثبت تردد فقط از طریق کارت‌زنی هستند، در غیر این صورت در سامانه برای آن‌ها غیبت منظور خواهد شد.

۴- کارمندان جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به واحدهای ستادی دانشگاه (مانند منابع انسانی، امور رفاهی، مالی و…) مراجعه حضوری نداشته باشند و برای پیگیری امور اداری خود از طریق سامانه الکترونیکی دبیرخانه و کارشناسان مستقر در واحد مربوطه اقدام کنند.

۵- نظارت بر رعایت موارد فوق توسط کارگروهی که در اداره کل منابع انسانی تشکیل می‌شود انجام می‌گیرد و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها، واحد مورد نظر به کمیته مبارزه با کرونای دانشگاه معرفی و از امکان دورکاری محروم خواهد شد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام