وقتی کلمه محتوا را میشنویم اولین چیزی که به ذهنمان میرسد، مقالههای ارائه شده در سایت ها و متنهای رنگارنگ شبکههای اجتماعی است؛ ولی محتوا چیزی فراتر از این است. با ما همراه باشید تا به چیستی تولید محتوا و چگونگی ثبت سفارش آن بپردازیم.
تولید محتوا در دنیای اینترنت و فضای مجازی از اهمیت خاصی برخوردار است. بهجرئت میتوان گفت که بسیاری از فعالیتهای روزانه توسط اینترنت انجام میگیرد و دنیای امروز را نمیتوان بدون فضای مجازی تصور کرد. بسیاری از کسبوکارها از طریق فضای اینترنتی انجامشده و روزبهروز به فروشگاههای اینترنتی نیز افزوده میشود. این نوع فروشگاهها همانند بازارهای معمولی نیاز به جذب مشتری دارند و اینجاست که صحبت از تولید محتوا به میان میآید.
به گفته جو پولیتزی محتوا اطلاعاتی قانعکننده است که ما آگاه، درگیر یا سرگرم میکند. درواقع محتوا همان چیزی است که هرروز با آن سروکار دارید؛ کلیپهای خندهدار یا عکس و توضیحات محصول که در اینستاگرام میبینید، پادکست که موقع برگشتن از دانشگاه در تاکسی گوش میدهید، ویدیوهای آموزشی در آپارات یا یوتیوب که تماشا میکنید، کتابهای دیجیتال که در موبایل یا کامپیوتر میخوانید و درنهایت همین مقاله که حالا در حال خواندن هستید همه محتوا حساب میشوند.
تولید محتوا یعنی خلق هر چیز که برای انسان قابلدرک باشد.در کل تولید محتوا یعنی نوشتن، طراحی، ضبط یا ساخت هر چیزی که انسانها میتوانند درکش کنند و در بسترهای مختلف منتشر میکنیم تا به اهدافی مثل کسب درآمد، رسانه سازی و ... برسیم.
در دنیای دیجیتال امروز، محتوا نویسی مهارت بسیار مهمی به شمار میآید که در ادامه به مزایای تولید محتوا اشارهشده است:
شما با تولید محتوا میتوانید درآمد مستقیم و یا غیرمستقیم داشته باشید. برای مثال منظور از درامد مستقیم میتواند فروش خود محتوا و یا فروش دورههای آموزشی و... و منظور از تولید محتوا غیرمستقیم همین کاری میباشد که ما انجام میدهیم درواقع شما مقاله و یا محتوای تهیهشده در موسسه سینا ترجمه را میخوانید و با خدمات ما آشنا شده و در سایت ما ثبتنام کرده و از خدمات ما استفاده میکنید.
با تولید محتوا میتوانید اعتماد مشتری را جلب کنید درواقع وقتی شما مداوم محتوا ارائه میدهید مشتری با خدمات شما بیشتر آشنا شده و به شما دل میبندد و ترجیح میدهد بهجای اینکه کار خود را بهجایی که نمیشناسد بسپارد به شمایی که هرلحظه برای او اطلاعات ارائه میدهید بسپارد و برای شما اعتماد کند.
وقتی شما محتوایی کامل و مناسب با برند منتشر میکنید، نام شما در ذهن مخاطب میماند. همین مسئله موجب میشود که وقتی به مشکلی برمیخورد، نام شمارا به خاطر آورد. در واقع محتوا نوعی ابزاری عالی برای افزایش آگاهی از برند میباشد که این برند میتواند ارائه خدمات و یا محصول مشخصی باشد.
همانطور که میدانید تولید محتوا متناسب با اصول سئو به افزایش بازدید سایت و ارتقا رتبه در نتایج جستوجوی گوگل ختم میشود؛ و همچنین با تولید محتوا مناسب که دارای تصاویر و یا ویدئو مناسب باشد موجب میشود تا مخاطب زمان بیشتری را در سایت بماند.
افزایش تعداد مشتری برای هر کسبوکاری ضروری است. ازاینرو تولید محتوا موجب میشود تا مشتریان راغب و جدید بیشتری را به سمت خود بکشانید. در کل بهتر است بگوییم تولید محتوا بهترین ابزار برای برقراری اولین ارتباط با مشتری راغب است.
شما با تولید محتوا میتوانید خود را برای مشتریان معرفی کنید و فرصت دارید برای آنها توضیح دهید چرا شمارا برای انجام هر یک از خدمات انتخاب کنند.
انواع تولید محتوا برای اهداف مختلفی وجود دارد که در ادامه به این رو. ش های تولید محتوا اشاره شده است:
گاهی هدف ما از تولید محتوا سرگرم کردن مخاطب و ایجاد فضای شاد است درواقع شما مدنظر دارید در طول روز مخاطب را هیجانانگیز و سرگرم نمایید.
گاهی مخاطب از خواندن یا دیدن محتوایی که شما خلق کردهاید، با احساسات متفاوتی در درون خود مواجه میشود این نوع از تولید محتوا بهنوعی محتوای عاطفی است زیرا شما بهعنوان تولیدکننده آن عواطف و احساسات او را درگیر کردهاید.
بسیاری از تولیدکنندگان محتوا به دنبال افزایش آگاهی در مخاطبان هستند. محتواهایی که به افزایش آگاهی تمرکز دارند میخواهند بسیاری از مشکلات کاربر را برطرف کنند و به نیازهای او پاسخ دهند.
محتوای آموزشی یکی از پرکاربردترین محتواها میباشد. محتواهایی هستند که معمولاً در پاسخ به چرایی و چگونگی به سؤالات کاربران پاسخ میدهند.
برای اینکه بتوانیم بهترین محتوا را تهیه نماییم باید هدف از تهیه محتوا مشخص باشد درواقع محتوایی که تهیه میشود در کجا و برای چه منظوری استفاده خواهد شد در ادامه به انواع روشهای تولید محتوا اشارهشده است:
در تولید محتوا برای سایت شما علاوه بر اینکه با محتوای متنی بیشتر سروکار دارید، بلکه تصاویر، ویدئوها، اینفوگرافیک یا حتی محتوای صوتی مثل پادکست هم برای افزایش بازدید بهتر است ارائه نمایید. به همین خاطر است که شما باید با انواع محتوای متنی، بصری و صوتی آشنا باشید.برای مثال صفحهٔ محصول، پست وبلاگ، لندینگ خدمات از این نوع محتواها میباشد.
پستهای متنی در وبلاگ بهصورت کلی در دودستهی کوتاه و بلند نوشته میشوند. خیلیها فکر میکنند کاربران اینترنتی دنبال خواندن متنهای طولانی و بلندبالا نیستند، اتفاقاً عکس این تفکر صادق است. اگر خواننده بداند که مطلبی باوجود طولانی بودنش، ارزشمند و بهدردبخور است و نیازهایش را رفع میکند، تا آخرین جمله مطلب را دنبال میکند. بنابراین محتواهای long-form نتیجهی خیلی بهتری برای صاحب سایت خواهند داشت.
هیچ شکی در این نیست که هر کسبوکاری باید در شبکههای اجتماعی حضورداشته باشد. اما حضور بهتنهایی کافی نیست. متناسب با اهداف کسبوکار، باید برنامه و تقویم محتوایی برای شبکه اجتماعی موردنظر ساخت. حدود 40 درصد کاربران اینترنتی، قبل از خرید آنلاین محصولات یا استفاده از خدمات کسبوکارها، سری به صفحهی آنها در شبکههای اجتماعی میزنند. که یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی میتوان به اینستاگرام اشاره کرد. تولید محتوای اینستاگرام با سایت کاملاً متفاوت میباشد شما نمیتوانید مقاله ثبت سفارش تولید محتوا 2000 کلمهای را در کپشن اینستاگرام جا دهید. حتی اگر برنامه اینستاگرام هم برای شما اجازه ارائه مقاله 2000 کلمهای را دهد باز اصلاً انجام این کار پیشنهاد نمیشود چون باعث میشود حوصله مخاطب سر رفته و اصلاً مطالعه نکند. در کل ایجاد محتوا بصری شاید برای محتوا ساید خیلی زیاد اهمیت نداشته باشد ولی بدون تولید محتوای بصری نمیتوانید در اینستاگرام موفق باشید.
انواع محتوای متنی برای کپشن پست یا استوری
محتوای بصری برای پست یا استوری
محتوای آموزشی برای پاسخدادن به سؤالات کاربران
محتوای ویدئویی جذاب و سرگرمکننده؛
محتوای تعاملی مثل کوییز
ویدئو در تولید محتوا و بازاریابی محتوا نقش فوقالعاده پررنگی دارد. از اینستاگرام گرفته تا لینکدین و توییتر؛ همه برای افزایش مشارکت (Engagement) از ویدئو استفاده میکنند. ویدئو اگر بهدرستی ساخته و ارائه شود، بهترین راه برای افزایش آگاهی از برند و تبدیل بازدیدکننده و بیننده به مشتری و درگیر کردن مخاطب است.
نوعی دیگر از محتواها کتابهای الکترونیکی هستند که معمولاً طولانی و در قالب PDF تولید میشوند. هدف از تولید این نوع از محتوا آشنایی خوانندگان و مشتریان بالقوه با حوزه تخصصی هر کسبوکاری است.
امروز پادکستها دارای طرفدارهای زیادی میباشد. زیرا افراد به علت مشغله زیاد وقت خواندن ندارند و ترجیح میدهند همزمان با انجام یک کار دیگر به پادکستها گوش دهند تا در زمان و هزینه صرفهجویی نمایند.به خاطر رواج پادکستها خیلی از کسبوکارها برای معرفی برندشان یا افزایش آگاهی (Brand Awareness) سراغ اسپانسری برنامههای پادکست میروند.
خدمات و یا فروشگاههای اینترنتی، وبسایتهای آموزشی و بهطورکلی سایتهایی که خدمات و محتوا منتشر میکنند، باید از ایمیل مارکتینگ برای رساندن محتوایشان به مخاطبان استفاده کنند. ایمیلها معمولاً کوتاه، مختصر و ساده تهیه میشوند و بخش مهم قضیه در انتشار این نوع محتوا، تیتر یا عنوان ایمیل است. معمولاً برای انتخاب تیتر برای ایمیل مارکتینگ باید دقت لازم را داشت تا مشتری بلافاصله بعد از مشاهده، ایمیل را پاک نکرده و جذب عنوانشده و جهت مشاهده کامل ایمیل را بازنماید. در کل در بازاریابی ایمیلی، قرار نیست با ارسال ایمیلهای گاهوبیگاه و بدون استراتژِی، مخاطبان را آزار دهیم. بلکه میخواهیم ارتباطی هدفمند و بر اساس اعتماد ایجاد کنیم.
کاربران اینترنتی بیشتر مشتاق هستند مطالبی که افراد متخصص و سرشناس بنویسند را مطالعه نمایند. آنها با اعتماد کامل، مقاله کارشناس معروف را میخوانند و نسبت به بستری هم که آن را منتشر کرده، احساس خوبی پیدا میکنند. انتشار محتوای صوتی یا متنی از طرف نویسنده مهمان، ترفند شناختهشدهای برای افزایش بازدید و شناخته شدن برند و کسبوکارها است.
اگر دنبال محتوا جذاب هستید این نوع محتوا را برگزینید. زیرابه علت جذابیت بصری خواننده آن را سریع میخواند. کاربران اینترنتی تا سه برابر بیشتر مایل هستند که اطلاعات موردنظرشان را با اینفوگرافیک بخوانند تا اینکه آن را در متنی بلندبالا پیدا کنند.این نوع از محتوا با کمک گرفتن از المانهای تصویری و به کار بردن اطلاعات شستهرفته و چکیده، تأثیر زیادی روی مخاطب میگذارد. اگر وقت محدودی دارید یا اینکه میخواهید مقالهی 2 هزارکلمهای وبلاگتان را برای پلتفرمی مثل اینستاگرام منتشر کنید، اینفوگرافیک را انتخاب کنید. به خاطر سهولت در خواندن اینفوگرافیک و ارائهی شفاف اطلاعات، خوانندگان از اینفوگرافیک خوششان میآید.
یکی از محتواهای پرطرفدار که در گوگل هم از اهمیت بالایی برخوردار میشود. محتواهای موسوم به how to است. این نوع از محتواها برای افرادی نوشته میشوند که دنبال رفع مشکل هستند.،چگونه مقالات خود را به بهترین شکل پارافریز کنیم؟ چگونه مقاله خود را در سریع ترین زمان به چاپ برسانیم؟چگونه یک کتاب ترجمه کنیم؟ جالب است بدانید که گوگل اعلام کرده محتواهای how to در 15 سال اخیر، 140 درصد افزایش داشتهاند.
یکی دیگر از وظایف کارشناس تولید محتوا، توانایی کار با ابزارهای تولید محتواست. این ابزارها را میتوان بر اساس نوع محتوا هم مشخص که در زیر به یکسری از این ابزار ها اشاره شده است.
ابزارهای تولید محتوا برای محتوای تصویری: فتوپیا، فتوشاپ، canva، remove.bg، Piktochart، Adobe spark و Pablo
ابزارهای تولید محتوا برای محتوای ویدئویی: inshot، imovie
ابزارهای تولید محتوا برای محتوای صوتی مثل پادکست: Adobe Audition، Audacity
ابزارهای تولید محتوا برای نگارش: ویراستیار، Grammarly
درگذشته، کسبوکارهای پرقدرت با پشتوانهی مالی قوی، بهسرعت بر سر زبانها میافتادند. اما حالا به لطف اینترنت، پول دیگر تنها عامل موفقیت و رشد یک کسبوکار نیست. حالا کسبوکارهای خانگی در صفحات اینستاگرامی میتوانند با تولید محتوای درست و اصولی، مشتریان خودشان را جذب کنند. در حقیقت، تمامی وبسایتها، کسبوکارهای اینستاگرامی و نوپا، فرصت برابری برای رساندن پیامشان به جامعه مخاطب موردنظرشان دارند. محتوا این فرصت برابر را به آنها میدهد. حالا سؤال اینجاست که تولید محتوای خود را در کدام موسسه انجام دهیم؟ آیا میتوان به همه وبسایتهای ارائهدهنده خدمات تولید محتوا اعتماد کرد؟ آیا اطلاعات کسبوکار ما نزد آنها محرمانه باقی میماند؟ ازاینرو در ادامه به ویژگی سایتهای تولید محتوا اشارهشده است:
اهمیت تولید محتوا باکیفیت، در افزایش بازدید از سایت یا سئو سایت است. برای اینکه در صفحه ابتدایی مرورگرها ظاهر شویم باید محتوای تهیهشده بسیار باکیفیت باشد. در کل وبسایتی که تولید محتوا انجام میدهد باید ضمانت کند که محتوای تولیدی در سرچ کلمات کلیدی مربوطه میتواند رتبه خوبی بهدست بیاورد و به تعبیری باکیفیت باشد. همچنین در صورت عدم دستیابی به این نتیجه باید اصلاحات انجام دهد و یا هزینه کارفرما را عودت دهد. طبیعتاً محتوایی که به صفحه ابتدایی جستجوی مرورگرها برسد، هزینه بالایی هم خواهد داشت. پس در گام نخست وبسایت تولید محتوا باید کیفیت محتوا را تضمین کند.
سایتهای ارائهدهنده سرویس تولید محتوا باید نویسندگانی مجرب و مسلط به اصول سئو و نگارش را در تیم خود داشته باشند. چون یک محتوای متنی هرچقدر هم خوب نگارش شده باشد، اگر برای موتورهای جستجو بهینهسازی نشده باشد، نمیتواند در جستجوی کلمات کلیدی رتبه خوبی کسب کند. لذا تسلط بر اصول سئو و تبحر در نگارش دو محور اساسی برای تولید محتوا هستند. از دیگر شرایط لازم برای نویسندگی محتوا متخصص بودن در رشتههای گوناگون است. تولید محتوا در تخصصهای مختلف نیازمند بهرهمندی از افراد تحصیلکرده در حوزههای علمی متفاوت است. لذا مؤسساتی که نویسندگان متخصص در رشتههای علمی گوناگون رادارند، با درنظرگرفتن سایر شرایط میتوانند گزینه مناسبی برای تولید محتوا باشند.
فرآیند تولید محتوا نیازمند پیشزمینههایی است. در ابتدا باید در حوزه تخصصی کسبوکار به تحقیق کلمات کلیدی پرداخت و سپس بررسی نمود که در حوزه تخصصی این کسبوکار چه محتواهایی با چه عناوینی باید تهیه شود. این کار را مدیران و استراتژیستهای محتوا انجام میدهند. طبعاً مؤسساتی که به این مدیران دسترسی دارند و میتوانند کسبوکار شمارا در این حوزه راهنمایی کنند و از اتلاف هزینه شما بهواسطه عدم تولید محتواهای غیر کارآمد و غیرکاربردی جلوگیری کنند، میتوانند گزینه مناسبی برای کسبوکار شما باشند.
امروزه تولید محتوا به زبان کشورهای هدف کسبوکار میتواند از بهترین راههای معرفی محصولات و خدمات به آن کشورها باشد. لذا مؤسساتی که قادرند تولید محتوا به زبانهای دیگر را با رعایت کلیه اصول محتوا نویسی ازلحاظ اصول نگارشی و سئو انجام دهند، میتوانند کاندیدای مناسبی برای تولید محتوا باشند.
محتواها در حالت کلی به سه دسته محتواهای متنی، تصویری و ویدئویی تقسیم میشوند. محتواهای متنی دراینبین برای بازاریابی بهتر از سایر انواع محتوا هستند. یک سایت ایده آل تولید محتوا باید توانایی تولید محتوا در تمام حالتهای فوق را داشته باشد.
نگارش محتوا در دنیای بازاریابی محتوایی معمولاً به 4 روش انجام میشود. وبسایتی برای تولید محتوا مناسب است که همه این 4 حالت که شامل ترجمه،تألیف و ترجمه،تحقیق و تألیف و بازنویسی را شامل شود.
هر برندی با توجه به خدمات و محصولات خود و تصویری که میخواهد از برند خود برجای بگذارد، لحنی برای محتوای خود انتخاب میکند. که این لحن میتواند لحن ادبی و رسمی و یا لحن محاورهای و صمیمی باشد که در کلیه محتواهای نگارش شده باید رعایت شود. بهصورت کلی موسسهای برای تولید محتوا مناسب است که اولاً بر هر دو لحن تسلط داشته باشد و ثانیاً این لحن را در کلیه محتواها بتواند حفظ کند.
از دیگر ویژگی مهم که میتواند در انتخاب بهترین سایت تولید محتوا به شما کمک کند نمونه تولید محتوا انجامشده درگذشته توسط آن سایت میباشد با بررسی این موردمی توانیدبازریابی موفق را بررسی نمایید.
ویژگی دیگری که یک سایت تولید محتوا را از دیگری برتر میسازد روال کاری در آن وبسایت میباشد. زیرا نظم و انضباط نکته بسیار مهمی است که در انتخاب سایت باید حتماً نسبت به آن توجه کنید.
یکی از اساسیترین مواردی که مشتریان همیشه در سفارشات خود بررسی و سؤال میکنند بحث کیفیت و گارانتی خدمات ارائهشده توسط موسسه و سایتهای تولید محتوا میباشد. ازاینرو یکی از ویژگی مهمی که میتواند به شما در انتخاب سایت تولید محتوا کمک کند این است که آیا آن وبسایت برای کار خودش ضمانت هم ارائه میدهند و درصورتیکه شما از محتوا رضایت نداشته باشید امکان تغییر و اصلاح آن محتوا وجود دارد.
سینا ترجمه یکی از بهترین مؤسسات در امر خدمات پژوهشی ازجمله تولید محتوا تخصصی برای ارتقاء کسب و کار می باشد این موسسه علاوه بر تولید محتوا تخصصی دارای خدماتی همچون پذیرش و چاپ مقاله، ترجمه متون تخصصی، فرمت بندی مقاله، پارافریز مقاله و تهیه کاورلتر مقاله،تهیه چکیده مبسوط میباشد، از این رو اگر مد نظر دارید کسب و کار خود را ارتقا دهید و یا رزومه پؤوهشی خود را تقویت نمایید از موسسه سینا ترجمه در این زمینه کمک بگیرید.
هرکدام از مؤسسات تولید محتوا دارای استراتژی خاص هستند و با توجه به فاکتورهای کار ارائهشده هزینه دریافت میکنند. تعیین قیمت تولید محتوا به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله این عوامل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
یکی از مهمترین مواردی که در هزینه تولید محتوا مؤثر میباشد نوع محتوای انتخابی است که در زیر به هر یک از انواع محتواها اشارهشده است:
|
یکی دیگر از موارد مهم در براورد هزینه تولید محتوا نوع نگارش می باشد مسلماً یک محتوای تخصصی تألیفی با یک محتوای ترجمه شده یا بازنویسی شده قیمت یکسانی ندارند که در ادامه به هریک از این انواع نگارش محتوا اشاره شده است:
|
هرچقدر زبان محتوا کمتر رواج داشته باشد هزینه دریافتی افزایش میآید برای مثال هزینه نگارش محتوا به زبان فرانسه بیشتر از فارسی میباشد.
ازآنجاییکه هزینه تولید محتوا بر اساس تعداد کلمات محاسبه میشود بنابراین هر چه تعداد کلمات بیشتر باشد، قیمت تولید محتوا نیز بیشتر میشود.
یک محتوا هر چه تخصصیتر باشد، به دانش و تجربه بیشتری برای نگارش نیاز دارد به همین دلیل تولید محتوای تخصصی به نسبت محتوای عمومی دشوارتر و پرهزینهتر است.
درصورتیکه مدتزمان کمتری در اختیار محقق باشد، بسته به فشار کاری و سرعت عملی که باید داشته باشد، هزینه نیز افزایش مییابد. بهطورکلی در سفارشات زمان به سه نوع مختلف عادی، فشرده و فشرده پلاس دستهبندی میشود که مشتری میتواند با انتخاب هر یک از آنها، زمان دقیق تحویل سفارش خود را تعیین کند.
چهار سطح کیفی برای تولید محتوا وجود دارد که شامل سطح کیفیت نقرهای، طلایی و طلایی پلاس میباشد که طبیعی است قیمت کیفیت طلایی پلاس بالاتر از بقیه و نقرهای پایینتر خواهد بود که در ادامه به تفضیل هرکدام از این موارد بررسیشده است.
نقره ای | طلایی | طلایی پلاس | |
ترجمه متن | احتمال 30 درصد خطا در کلمات تخصصی | کاملا تخصصی | کاملا تخصصی + بازخوانی ترجمه |
کیفیت متن | سلیس و عمومی | سلیس و تخصصی | سلیس و تخصصی |
سئو متن + عکس | عمومی | تخصصی | تخصصی |
تعداد عکس به ازای هر 1000 کلمه | 1 | 2 | 3 |
پشتیبانی 24/7 | ✅ | ✅ | ✅ |
رعایت اصول ویراستاری | ❌ | ✅ | ✅ |
ارائه پیشنهاد لینکدهی داخلی | ❌ | ✅ | ✅ |
بازخوانی | ❌ | ✅ | ✅ |
ارائه 3 عدد برچسب | ❌ | ❌ | ✅ |
ارائه 3 عدد سوال متداول | ❌ | ❌ | ✅ |
ارائه تیتر پیشنهادی | ❌ | ❌ | ✅ |
خلاصه محتوا | ❌ | ❌ | ✅ |
مناسب برای: | |||
شبکه های اجتماعی | ✅ | ✅ | ✅ |
وبلاگ های شخصی | ✅ | ✅ | ✅ |
محتواهای آموزشی | ❌ | ✅ | ✅ |
وبسایت های عمومی | ❌ | ✅ | ✅ |
وبسایتهای تخصصی | ❌ | ❌ | ✅ |
تصاحب رتبه اول گوگل | ❌ | ❌ | ✅ |
سینا ترجمه بهمنظور رفاه حال مشتریان گرامی، ابزار محاسبه آنلاین هزینه تولید محتوا را فراهم کرده تا متقاضیان بهسرعت بتوانند هزینه تولید محتوا درخواستی را برآورد نمایند. با سینا ترجمه میتوانید با واردکردن اطلاعات مربوط به محتوا درخواستی اعم از زبان و زمینه تخصصی متن موردنظر، تعداد کلمات و... اقدام به برآورد هزینه تولید محتوا خودنمایید.
مراحل سفارش و انجام کار برای تولید محتوا در مؤسسات مختلف با یکدیگر تفاوتهایی دارد. امروزه به دلیل پیشرفت و گسترش سریع علم و دانش در کسب کار در سراسر جهان، وجود سایتها و شبکه های مجازی نیاز به تولید محتوا برای گسترش کسب کار ضرورت پیداکرده است. روش کلی سفارش تا انجام کار محتوا در سینا ترجمه بدینصورت است:
ثبت و ارسال درخواست |
بررسی و ارائه فاکتور |
پرداخت و تکمیل سفارش |
تحویل محتوا در زمان مقرر |
تولید محتوا امروزه به یکی از مهمترین بخشهای دیجیتال مارکتینگ تبدیلشده است. امروزه تقریباً تمامی سایتهای موجود در اینترنت از محتوا و فرآیند تولید محتوا استفاده میکنند وقتی شما برای یک محصول و یا خدمات و یا حتی یک کالا اقدام به تولید محتوا میکنید درواقع برای این محصول یک نوع راهنمای خرید ایجاد کردهاید. نیاز به محتوای خوب و مناسب تنها به سایتهای و وبلاگها محدود نمیشود بلکه تمامی فروشگاههای اینترنتی که تمایل به بالا بردن رتبه خود در رنکینگ گوگل و افزایش بازدیدکننده دارند، باید این روش را به شیوهای صحیح بهکارگیرند سینا ترجمه یکی از مؤسسات باسابقه در ارائه خدمات تخصصی تولید محتوای باکیفیت است. این موسسه تولید محتوا را بهصورت کاملاً تخصصی و در زبانهای مختلف برای مشتریان عزیز با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه میکند. شما میتوانید با خیالی آسوده تولید محتوای خود را به متخصصان باتجربه ما که آماده ارائه خدمات باکیفیت با هزینه مناسب هستند بسپارید. جهت ثبت سفارش خود بر روی گزینه زیر کلیک نمایید.
از طریق دکمه ثبت سفارش تولید محتوا در سینا ترجمه یک پروژه ایجاد کرده و مشخصات لازم را تکمیل فرمایید و یا از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید
بله، با توجه به پکیج انتخابی شما مدت زمان مشخصی تعیین میشود تا محتواها طبق نظر کارفرما اصلاح گردند.
خدمات تولید محتوا در سینا ترجمه در انواع تخصص ها و زمینه ها همانند فروشگاهی، بازاریابی، سلامت، سرگرمی و تمامی رشته های تخصصی مانند پزشکی و مهندسی و ... انجام میپذیرد.
هزینه تولید محتوا میتواند نسبت به خدماتی که دریافت میکنید، همچنین مدت زمان قراردادتان متغیر باشد.