سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش تبدیل پایاننامه به کتاب در تهران

انتشار 25 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

یکی از راههایی که میتوانید بدون دردسر صاحب کتاب شوید تبدیل پایاننامه به کتاب است دانشجویان در اتمام تحصیلات دوره کارشناسی ارشد و دکتری مجبور به ارائه پایاننامه هستند و این پایاننامه کاربرد دیگری که دارد این است که میتوان آنرا به کتاب تبدیل کرد و از امتیاز آن استفاده کرد.

سفارش تبدیل پایاننامه به کتاب در تهران

شاید بیشترین دغدغه ای که در طول تحصیلات دانشگاهی و یا بعد از اتمام دوره کارشناسی ارشد داشته باشید این باشد که همه توانستند یک مقاله یا کتاب به چاپ رسانند اما شما به دلایل مختلف هنوز اقدام به انجام آن نکرده اید دلایلی از این قبیل که تمام تلاش خود را برای انجام پایاننامه گزاشته اید و اکنون دیگر زمانی برایتان نمانده که بتوانید تا روز مصاحبه دکتری امتیازی از نوع چاپ مقاله یا چاپ کتاب کسب نمایید بنابر این مجبور هستید که از روش هایی استفاده کنید که شما را به اهدافتان نزدیک تر کند و بتوانید به کمک آن در مصاحبه های آزمون ورودی دکتری و یا مصاحبه های استخدامی و شغلی شرکت کنید.دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری هر دو میتوانند از پایاننامه خود برای چاپ مقاله و کتاب استفاده کنند.

نکات مهم در تبدیل پایان ‌نامه به کتاب

مورادی که باید در تبدیل پایان ‌نامه به کتاب رعایت گردد حائز اهمیت است، برخی دانشجو ها پایان‌ نامه ‌هایشان را بدون تغییر چاپ می ‌کنند در حالی که بهتر است کتاب ‌ها شکل کوتاه ‌شده‌ای از پایان ‌نامه ها‌ باشند و مولفان در رشته‌ هایی که بخش روش تحقیق آن ‌ها شامل پرسش نامه و کارهای آماری است، تا حد امکان از بیان مطالبی که برای مخاطبان مفید نمی باشد خودداری کنند. انتشار پایان‌ نامه ‌ها در قالب یک کتاب بسیار حجیم و گران می‌شود و خریدار کمتری دارد. پایه و اساس کار چنین ‌آثاری باید این باشد که برای مخاطب عام دانشگاهی چاپ شود و این دانشجوست که باید در هنگام تدوین پایان ‌نامه به این فکر کند که این اثر می‌تواند در قالب کتاب ماندگار گردد یا خیر. بهتر این است که پایان ‌نامه به کتاب تبدیل گردد. این رویکرد دانشجویان را به پژوهش‌ های بیشتر و تدوین اثری دقیق ‌تر و کامل تر تشویق می‌ نماید و همین فکر که پایان ‌نامه‌ آن‌ ها بعد از پایان تحصیل هم مخاطب خاص خود را دارد و افراد بیشتری آن را مطالعه می نمایند سبب می گردد دانشجو کار قوی‌ و با کیفیت تری را ارائه دهد.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • صفحه آرایی با تائیدیه مشتری
  • طراحی جلد کتاب با تائیدیه مشتری
  • تهیه شابک فیپا و مجوز 
  • درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  • ارسال رایگان کتاب چاپ شده به آدرس ذکر شده

در صورتی که نیاز به سفارش تبدیل پایاننامه به کتاب داشته باشید در هر شهر و دانشگاهی که باشید میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید در این موسسه در اسرع وقت با بهترین کیفیت و در کمترین زمان پایاننامه تان تبدیل به یک یا چند کتاب خواهد شد کارشناسان موسسه باید بعد از بررسی تعداد کتاب هایی که از پایاننامه شما استخراج میشود را به شما اطلاع دهد و شما میتوانید تصمیم بگیرید که چند کتاب میتوانید از پایاننامه خود استخراج کنید.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه چاپ مقالات میتوانید از کارشناسان موسسه سوال کنید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه چاپ مقالات هم اکنون میتوانید از طریق وب سایت موسسه سینا اقدام فرمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام