سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه مقالات تخصصی کشاورزی

انتشار 21 خرداد 1398
مطالعه 4 دقیقه

رشته کشاورزی که از قدیمی ترین رشته های گروه مهندسی میباشد و اکنون چندین گرایش مجزا دارد و دانشجویان در این رشته در داخل و خارج از کشور میتوانند در این رشته تا مقطع دکتری تحصیل کنند .

ترجمه مقالات تخصصی کشاورزی

رشته مهندسی کشاورزی و بازار کار این رشته

دوستداران طبیعت و علاقه مندان به گیاه و گیاه شناسی بهترین رشته ای که میتوانند انتخاب کنند مهندسی کشاورزی میباشد چون در این رشته میتوانند در مورد آب خاک و گیاه مطالعه کنند از دیر باز افرادی حضور داشتند که در کشاورزی و شناسایی بیماری های گیاهی و مراقبت از گیاهان به صورت تجربی اطلاعاتی داشتند اما یک مهندس کشاورزی در مورد همه این موارد اطلاعات دقیقی را به دست می آورد و بیشتر زمان خود را در آزمایشگاه میگذارند و به تحقیق در مورد گیاهان و آب و خاک میپردازد .مهندس کشاورزی فعالیت های مختلفی را انجام می دهد. او به توسعه استفاده از ماشین آلات کشاورزی و پیاده سازی فرآیندهای صحیح و علمی کشاورزی، باغبانی و جنگلداری می پردازد. مهندس کشاورزی باید دارای دانش و مهارت کافی برای کار کردن در صنایع مختلف کشاورزی و یا بخش بازرگانی و تجارت محصولات کشاورزی باشد.
مهندس کشاورزی کمک می کند تا کشاورزی هرچه بیشتر، با ثبات، امن و سازگار با محیط زیست شود. او روش ها و فن آوری های مختلف را به منظور افزایش محصول، بهبود استفاده از زمین و مراقبت از منابع و مواد اولیه مثل بذر، کود، آب، آفت کش ها و سوخت، تجزیه و تحلیل و بررسی می کند. مهندس کشاورزی استراتژی های مناسب را به منظور حفظ سلامت و امنیت کشاورزان، جانوران محیطی و محصولات تولید شده کشاورزی پیشنهاد می دهد.فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی (گرایش های مختلف) می توانند در سازمان ها و شرکت های حوزه کشاورزی و منابع طبیعی همچون شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور، شهرداری ها، وزارت جهاد کشاورزی و سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط مشغول به کار شوید.
همچنین مراکز آموزشی (هنرستان های کشاورزی، دانشکده های کشاورزی، آموزشکده های کشاورزی، مراکز آموزش کشاورزی و...) مراکز پژوهشی و بخشهای وابسته به آنها در مراکز استانها، سایر ادارات دولتی و نیمه دولتی (سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کل کشور و ادارات منابع طبیعی استان ها، سازمان بوستان ها و فضای سبز استان ها و شهرستان ها، سازمان حفاظت محیط زیست و اداره های کل آن در استان ها و...)، بخش های غیردولتی شامل آزمایشگاه ها و شرکت های خصوصی کشاورزی از مهمترین حوزه های استخدام و یافتن شغل برای مهندسان کشاورزی می باشند.

اما دانشجویان و اساتید عزیز باید در نظر داشته باشند که برای ورود به اداره و سازمانی چه دولتی و چه خصوصی باید یک رزومه بسیار قوی داشته باشند که شرط تقویت رزومه ارائه مقاله میباشدو مقالاتی که در مجلات خارجی و بسیار معتبر چاپ میشوند میبایست قبل از اقدام به چاپ ترجمه شوند و سپس به مرحله سابمیت ارسال شوند.برای ترجمه متون و مقالات تخصصی در رشته کشاورزی میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید در موسسه سینا همه مراحل ترجمه متون تخصصی در رشته کشاورزی دارای 72 ساعت گارانتی میباشد و میتوانید در این 72 ساعت در صورد عدم رضایت از کیفیت ترجمه به کارشناس اطلاع دهید تا بررسی و بازبینی دوباره انجام دهد.در موسسه سینا هزینه های ترجمه متون و مقالات تخصصی با کمترین هزینه و در کمترین زمان ارائه میشود و مترجمین این موسسه تشکیل شده از مجرب ترین مترجمین کشور میباشند و بعد از هر ترجمه تخصصی مقاله به بخش کنترل کیفی موسسه ارسال میشود و توسط تیم کنترل فنی بررسی میشود.

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه سینا

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه سینا به صورتی میباشد که شما ابتدا فایل مقاله را برای مسئولین موسسه ارسال میکنید این فرایند از طریق آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.co صورت میگیرد.

برآورد هزینه ترجمه:مسئول موسسه موظف است براورد هزینه انجام دهد و هزینه ترجمه مقاله را به اطلاع مشتری برساند تا اگر مشتری از قیمت کار راضی بود ترجمه را سفارش دهد.

ارسال متن برای ترجمه:اگر مشتری رضایت کامل را ازقیمت وکیفیت کار داشته باشد باید فایل تکمیلل مقاله را به کارشناس موسسه تحویل دهد.

 رفع نواقص: بعد از دریافت متن ترجمه شده، صحت و کیفیت متن ترجمه شده توسط دو تن از همکاران مترجم بررسی شده و در صورت وجود اشکال و ایراد در متن ترجمه شده، رفع می گردد.

ارسال برای متقاضی: در مرحله نهایی، متن ترجمه شده از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می‌گردد.

شایان ذکر است که که علاوه بر ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و متون تخصصی، خدمات ترجمه تخصصی برای تمامی زبانهای دنیا زبانهای ،فرانسوی ،آلمانی، هلندی، عربی، اسپانیایی، سوئدی، ژاپنی، کره ای،  روسی، چینی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و کردی نیز در این سایت ترجمه به صورت کاملا تخصصی و توسط مترجمهای متخصص ارائه می شود.

جهت سفارش و اطلاع از هزینه های ترجمه تخصصی متون میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نمایید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ کنید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.co

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام