سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی متون علوم تربیتی

انتشار 30 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

گروه مترجمین رشته های علوم تربیتی در موسسه سینا خدمات ترجمه متون و مقالات تخصصی را در بهترین کیفیت ارائه میکند و شما میتوانید در صورت نیاز به ترجمه متون تخصصی سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایید.

ترجمه تخصصی متون علوم تربیتی

رشته علوم تربیتی

علوم تربيتي در ميان رشته‌‌هاي علوم انساني مجموعه‌‌‌اي از دانش‌هاي به هم پيوسته است که به بررسي مباني، اصول، اهداف، روش‌ها و حل زمينه‌ها و عوامل تعليم و تربيت مي‌پردازد و از روش عقلي و بحث‌هاي فلسفي در تعليم و تربيت و نيز روش‌هاي علمي و يافته‌هاي روان‌شناسي، جامعه‌شناسي و... در مباحث نظري و کاربرد سود مي‌برد.علوم تربيتي در وهله اول داراي فايده عملي است يعني به عمل تربيت در همه مراحل مدد مي‌رساند و مانند همه علوم ديگر در هم‌آوايي کنوني پژوهش، نقش غير مستقيمي را ايفاء مي‌کند. به اين معنا که براي رشته هاي علمي ديگر زمينه به آزمايش گذاشتن نظريه هايي مربوط به زمينه‌هاي ديگر را فراهم مي‌کند.از جمله ارگان ها و شرکت هایی که دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های علوم تربیتی را جذب میکنند آموزش و پرورش میباشد این دانشجویان بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود میتوانند در مدارس و دانشگاه ها استخدام شوند و شروع به کار کنند.دانشجویان این رشته نیز همانند سایر رشته ها میبایست برای ورود به بازار کار یا تحصیل در مقاطع بالاتر رزومه خود را تا حد امکان قوی تر کنند ارائه مقاله در مجلات معتبر یکی از معتبر ترین راههایی است که باعث قوی تر شدن رزومه میشود و به شما کمک میکند تا بتوانید در مصاحبه های استخدامی و مصاحبه آزمون دکتری رتبه بسیار خوبی کسب نمایید.

ترجمه تخصصی در رشته علوم تربیتی

اگر قصد مطالعه متون تخصصی در رشته های علوم تربیتی را دارید که از منابع خارجی میباشند و به زبان انگلیسی میباشند ابتدا میبایست آنها را ترجمه کنید و سپس مطالعه فرمایید و چون منابع به صورت تخصصی میباشند در صورتی که به صورت عمومی ترجمه شوند ممکن است مفهوم متون آن از بین برود در ترجمه عمومی متون تخصصی به صورت کلمه به کلمه و تخصصی ترجمه نمیشود و ممکن است که یک کلمه که با معنی تخصصی نوشته شده است به صورت عمومی ترجمه شود و معنی کل جمله تغییر یابد ولی در ترجمه تخصصی همه لغات و  اصطلاحات تخصصی به صورت کاملا دقیق و تخصصی ترجمه میشود ترجمه تخصصی مناسب برای متون و مقالاتی میباشد که میخواهید آنها را در قالب یک مقاله یا کتاب چاپ کنید.

ترجمه متون و مقالات تخصصی در موسسه سینا در سه سطح انجام میشود ترجمه طلایی ترجمه نقره ای و ترجمه برنزی که باید بر حسب کاربرد خود یکی از این سه سطح را انتخاب کنید.

ارائه خدمات در موسسه سینا به صورت آنلاین میباشد و در هر شهر و استانی که هستید میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین در این موسسه ثبت نمایید و هیچ محدودیتی در شهر و استان وجود ندارد.

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه انتشاراتی سینا

  • ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه
  • بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه
  • دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری
  • ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 
  • ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه
  • اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

برای سفارش ترجمه تخصصی میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید تا هر چه زود تر سفارش شما مورد پیگیری قرار بگیرد.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

    ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام