رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:تغییر بافت دانشجویی و پذیرش دانشجویان غیر شاغل در این دانشگاه درصد قابل توجهی را در این سه سال به خود اختصاص داده است.
به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد حسین امید، مهمترین دستاورد دانشگاه جامع علمی کاربردی را الگوی مدرسان برای انتقال مهارت آموزی دانست و افزود: رسالت و وظیفه معلمی امری مهم است. در این دانشگاه انتقال مهارت آموزی و تربیت دانشجویان خلاق و کارآفرین توانسته کمک زیادی برای رسیدن به آینده شغلی دانشجویان به همراه داشته باشد.
وی اقدام دانشگاه جامع علمی کاربردی را در خصوص اجرای طرح ساماندهی مدرسان که از دو سال پیش آغاز شده را گامی مهم در جهت تقویت مهارت آموزی و تربیت دانشجویان ماهر دانست.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: تغییر بافت دانشجویی و پذیرش دانشجویان غیر شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی درصد قابل توجهی را در سه سال اخیر به خود اختصاص داده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: مشکل کشور، اشتغال است و دوران مدرک گرایی سپری شده است و لذا بر عهده مدرسان است تا با در نظر گرفتن تمایز بین دانشگاه مهارتی و دانشگاه نظری بر این نکته آگاه باشند که مخاطبان و دانشجویان آنها دنبال کار و اشتغال هستند و در این بین مهارت افزایی است که بر مدرک گرایی اولویت مییابد.
وی با اشاره به وضعیت فعلی کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا به بخشی از چالشها و مسائلی که دانشگاه با آن روبرو است اشاره کرد و وظیفه و نقش مدرسان را در آموزش مجازی، تولید محتوای درسی، تسلط بر تکنولوژیهای نوین آموزشی و به روز بودن مدرس، برقراری عدالت آموزشی موثر دانست.