سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

موضوع پایاننامه رشتهMBA

انتشار 18 بهمن 1397
مطالعه 7 دقیقه

دوره کارشناسی ارشد MBA به صورت کارشناسی ارشد ناپیوسته و آموزشی است. این دوره به نام دوره MBA در اکثر نظامهای آموزش عالی کشورهای پیشرفته و در حال توسعه ارائه میشود .

موضوع پایاننامه رشتهMBA

با توجه به اینکه فارغ التحصیلان رشته های مختلف و به خصوص رشته های فنی و مهندسی وارد این دوره می شوند و باید با مبانی و اصول مدیریت علمی و دانش روز مدیریت در حوزه های مختلف آشنا شوند، طول دروه حداقل ۲ و حد اکثر ۳ سال بوده و تعداد واحدهای لازم برای فارغ التحصیل شدن بر خلاف سایر فوق لیسانسها که ۳۶ واحد است ۵۸ واحد درسی است. بنابراین دانشجویان این دوره، مانند سایر دانشجویانی که در سایر نقاط جهان در این رشته به تحصیل می پردازند، برای تکمیل دوره خود در طی ۲ سال یا ۴ ترم باید به طور متوسط در هر نیمسال تحصیلی حدود ۱۴ واحد درسی را بگذرانند. به این لحاظ دوره کارشناسی ارشد MBA ، دوره سنگین و پر کاری است و دانشجویانی که وارد این دوره میشوند باید از لحاظ استعداد و فرصت مطالعه و تحصیل در وضعیت خوبی قرار داشته باشند.

موضوع پایاننامه رشته MBA

  • تدوین استراتژی بهینه با استفاده از ماتریس SWOT (مطالعه موردی …)
  • بهینه سازی استراتژی های توانمندسازی منابع انسانی
  • استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت برونسپاری خدمات و وارانتی
  • بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان
  • بررسی رابطه گرایش کارآفرینانه کارکنان و موفقیت سازمانی
  • مدلسازی رابطه اخلاق سازمانی و عملکرد سازمان
  • ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده از منطق فازی (موردی سازمان …)
  • طراحی مدل ترکیبی مدلهای تصمیم گیری چندمعیاره و فازی جهت سنجش کیفیت خدمات
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد مشتریان از خرید کالای تولید داخل
  • مدلسازی رابطه سرمایه فکری و کارایی شرکتها
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش فساد مالی کارکنان
  • مدلسازی رابطه رفتار شهروندی سازمان، اخلاق سازمانی و رهبری
  • مدلسازی رابطه رفتار شهروندی سازمان، فرهنگ سازمانی و یادگیری سازمانی
  • بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان
  • بررسی میزان تاثیرپذیری رابطه بین برنامه ريزي استراتژيك و عملكرد سازمان از انعطاف پذیری (عملياتي، مالي، ساختاري و تكنولوژيكي) مورد صنعت …
  • مدلسازی عوامل موثر بر اجرای برنامه های استراتژیک سازمان …
  • مطالعه و بررسی رابطه بین استراتژی سرمایه انسانی و عملکرد سازمان
  • بررسی مدیریت ریسک در زنجیره تامین و رتبه بندی تأمين کنندگان (صنعت …)
  • بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و MIS
  • طراحی مدلی جهت پیاده سازی موفق ERP در سازمان
  • مطالعه و بررسی رابطه عوامل سازمانی با پیاده سازی ERP در سازمان
  • شناسایی و رتبه بندی عناصر تفکر  استراتژیک در دانشگاه جهت جذب دانشجویان خارجی
  • بررسی رابطه بین سبکهای تفکر بارضایت شغلی مدیران مدارس متوسطه شهر …
  • بررسی رابطه توانمندسازی و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی کارکنان شركت …
  • رابطه جو سازمانی وکیفیت زندگی کاری با بهره وری  کارکنان آموزش وپرورش شهر …
  • رابطه بین اعتماد درون سازمانی و تعهد شغلی مدیران دبیرستان های شهر …
  • بررسي رابطه فرهنگ سازمانی با کارآفرینی سازمانی وخلاقیت مدیران دبیرستانهای شهرستان …
  • بررسی تاثیر جو سازمانی بر عملکرد و رضایت شغلی
  • مطالعه الگوی غالب رهبری در شرکتهای موفق ایرانی
  • تبیین ارتباط میان ساختار سازمانی و خلاقیت کارکنان
  • تبیین ارتباط میان ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی
  • تبیین ارتباط میان سازمان یادگیرنده و خلاقیت کارکنان
  • تبیین ارتباط میان سبک رهبری مدیران و فرهنگ سازمانی
  • تبیین ارتباط میان هوش سازمانی و خلاقیت کارکنان
  • تبیین ارتباط میان هوش سازمانی و کارآفرینی سازمانی
  • تبیین ارتباط میان هوش هیجانی و خلاقیت کارکنان
  • ارزیابی عملکرد و استراتژی سازمان بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM
  • بررسی رابطه بین فرایند مدیریت دانش و نوآوری سازمان باعملکرد سازمان
  • تدوین استراتژی کارآفرینی (موردی …)
  • ارزیابی کارایی و رتبه بندی واحدها بر اساس بهره وری با استفاده از مدل تحلیل فراگیر داده ها (DEA)
  • -شناسایی و اولویت بندی عناصر تفکر استراتژیک در سازمان … (با استفاده از معادلات ساختاری یا آنتروپی یا …)
  • -طراحی مدلی جهت انتخاب تفکر استراتژیک بهینه برای مدیران
  • تفکر سیستمی و بهره وری کارکنان
  • -بررسی موانع پیاده سازی اقیانوس آبی در سازمان …
  • -بررسی رابطه بین سبک های مدیریت تحول و اثربخشی سازمان ….
  • -تاثير رهبری تحول آفرین و  ساختار سازمان
  • -تاثير رهبری تحول آفرین و  خلاقيت سازماني
  • -رابطه شهروندی سازمانی با سودآوری سازمان …
  • -رابطه عدالت سازمانی با سودآوری سازمان …
  • -ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد کارت امتیازی متوارن BSC  و TOPSIS
  • مديريت استراتژيک پروژه هاي کلان فناوري اطلاعات وارتباطات درشرکت ….
  • سنجش کیفیت خدمات و اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از روش های سروکووال و ای کووال
  • - مديريت استراتژيك ريسك در پروژه ها
  • -بكارگيري تئوري فازي در كارت امتيازي متوازن (BSC) به منظور ارزيابي استراتژي هاي جاري سازمان
  • طراحی مدل بهینه سیستم کنترل موجودی مواد اولیه با رویکرد حداقل سازی ریسک و هزینه (موردی محصول …)
  • -رابطه بين ارزش ویژه برند و نیات رفتاری مشتریان
  • - رابطه بين ارزش ویژه برند و عملکرد سازمان ها
  • - شناسایی و اولويت بندي عوامل موثر بر ارزش برند بانکها با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
  • -ارائه مدلی جهت پیش بینی تقاضا در زنجیره تامین با شبکه عصبی
  • - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای برنامه های استراتژیک سازمان
  • -شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • -ارائه مدلی جهت رقابت پذیری در زنجیره تامین با الگوریتم تئوری بازی
  • ارزیابی استراتژی جاری بانک پارسیان با رویکرد تلفیقی BSC/AHP
  • تدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از مدل تلفیقی SWOT و AHP
  • -شناسایی و رتبه بندی استراتژی های مدیریت دانش سازمان …
  • -طراحی نظام جامع عملکرد …  با کارت امتیازی متوازن BSC
  • -ارزیابی عملکرد بر اساس کارایی و محاسبه بهره وری  با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها DEA در سازمان…
  • -مديريت استراتژيک فناوري اطلاعات وارتباطات درشرکت ….
  • -سنجش رابطه بین عوامل مربوط به ساختار سازمان و مدیریت استراتژیک (موردی …)
  • -بررسی رابطه استراتژی های بازاریابی و عملکرد سازمان
  • طراحی مدل کنترل موجودی اقلام فاسد شدنی
  • طراحی مدل بهینه انتخاب تامين كننده و تخصيص سفارشات (صنعت …)
  • - تدوین الگوی موفقیت پروژه ها با تلفیق مدلهای  EFQM,BSC,AHP
  • بررسی رابطه بین استراتژي منابع انساني و عملكرد سازمان
  • بررسی رابطه بین استراتژي سرمايه انساني و عملكرد سازمان
  • بررسی رابطه بین استراتژي رفتار سازماني و عملكرد سازمان
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقيت برنامه ريزي استراتژيك
  • بهینه سازی استراتژی های توانمندسازی منابع انسانی
  • تدوین استراتژی کارآفرینی سازمانی (موردی …)
  • -مديريت استراتژيک فناوري اطلاعات وارتباطات درشرکت ….
  • -بكارگيري تئوري فازي در كارت امتيازي متوازن (BSC) به منظور ارزيابي استراتژي هاي جاري سازمان
  • -سنجش عملکرد و اولویت بندی استراتژیی های سازمانی مرتبط با اهداف عملکردی با استفاده از مدل تلفیقی BSC و AHP(مطالعه موردی بانک سامان)
  • -ارزیابی استراتژی های جاری سازمان با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها DEA
  • -شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده
  • -سنجش رابطه و تاثیر عوامل موثر بر اجرای برنامه های استراتژیک (موردی)
  • -سنجش رابطه بین عوامل مربوط به ساختار سازمان و مدیریت استراتژیک (موردی)
  • -سنجش رابطه بین عوامل مربوط به فرهنگ سازمان و مدیریت بهینه استراتژیک (موردی)
  • -سنجش رابطه بین عوامل مربوط به رهبری سازمان و مدیریت بهینه استراتژیک (موردی)
  • -ارزیابی استراتژی جاری سازمان با BSC,FAHP
  • - شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده در پياده سازي مهندسي مجدد فرآيندها در برنامه ریزی استراتژیک سازمان
  • - بررسی رابطه مدیریت دانش و برنامه ریزی استراتژیک سازمان
  • -شناسایی عوامل تعیین کننده مدیریت ریسک و سنجش رابطه آن با مدیریت استراتژیک سازمان
  • -تدوین استراتژی بهینه زنجیره تامین با مدل تلفیقی SWOT و تحلیل سلسله مراتبی AHP
  • شناسایی عوامل تاثير گذار بر كارآفريني سازماني و نقش آن در پياده سازي استراتژي كارآفريني
  • بررسي رابطه عوامل سازماني (ساختار و تكنولوژي) با استراتژي مديريت دانش
  • بررسي رابطه عوامل فرهنگی با استراتژي مديريت دانش
  • -همسوسازی استراتژی های سازمان جهت ارتقاء عملکرد
  • همسوسازی و کمی سازی رابطه استراتژي منابع انساني با استراتژي تجاري
  • همسو سازی و کمی سازی رابطه استراتژي منابع انساني با فرهنگ سازماني
  • همسو سازی و کمی سازی رابطه استراتژي منابع انساني با استراتژی های کسب و کار
  • همسو سازی و کمی سازی رابطه استراتژي منابع انساني با استراتژی های بازاریابی
  • همسو سازی و کمی سازی رابطه استراتژي منابع انساني با استراتژی های فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • همسو سازی و کمی سازی استراتژي تولید با استراتژی های کسب و کار
  • همسو سازی و کمی سازی استراتژي تولید با استراتژی های تجاری
  • همسو سازی و کمی سازی استراتژي تولید با فرهنگ سازماني
  • همسو سازی و کمی سازی استراتژي تولید با استراتژی های بازاریابی
  • همسو سازی و کمی سازی استراتژي تولید با استراتژی های فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • -شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تدوین استراتژی تکنولوژیک سازمان
  • -بررسی رابطه استراتژی های بازاریابی و عملکرد سازمان
  • تاثير استراتژي مديريت ارتباط با مشتري در مديريت استراتژيك بازار
  • - شناسایی و رتبه بندی موانع پيش روي اجراي موثر استراتژي ها
  • -تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی
  • -شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی در بانکداری الکترونیک
  • -اندازه گیري و کمی سازی ارزش ویژه برند در سازمان مورد مطالعه
  • -شناسایی و رتبه بندی استراتژی های مدیریت دانش سازمان با روش AHP
  • بررسی عوامل موثر بر اجرای برنامه های استراتژیک شرکت
  • بررسی تاثیر انعطاف پذیری در رابطه برنامه ريزي استراتژيك و عملكرد بر اساس مدل معادلات ساختاری
  • تدوین مدل شاخص رضایت مشتری با استفاده از روش جدید PLS در صنعت … در ایران
  • بررسی عوامل اثرگذار بر استفاده از پرداخت سیار(Mobyle Payment)
  • سنجش عملکرد و همسوسازی استراتژیی های سازمانی با اهداف عملکردی به کمک مدل BSC (مطالعه موردی …)”
  • تدوین استراتژی بهینه فناوری اطلاعات IT با استفاده از ماتریس SWOT در …
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام