سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه مقاله تخصصی معماری

انتشار 22 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

این روز ها با توجه به این حجم از پیشرفت در همه زمینه ها برای دانشجویان و اساتید هر رشته مطالعه علمی و استناد به مقالات موجود از ضرورات محسوب میشود و از آنجایی که متون تخصصی قبل از هر چیز باید به صورت کاملا تخصصی ترجمه شوند به همین دلیل نیاز به یک مترجم متخصص نیز در همه رشته ها جز ضروریات میباشد.

ترجمه مقاله تخصصی معماری

کتب و مقالاتی که در رشته معماری ارائه میشوند دارای اصطلاحات و لغات تخصصی معماری میباشند مطالعه و درک یک کتاب تخصصی رشته معماری توسط فردی که تحصیل کرده این رشته نمیباشد بسیار سخت است و چه بسا که این کتاب به زبان دیگری باشد و نیاز به ترجمه آن باشد فرهیختگان عزیز توجه داشته باشید که مقالاتی که در این زمینه ها و رشته ها نوشته میشوند برای ترجمه آنها تنها تسلط به زبان انگلیسی کافی نمیباشد و باید  فردی که ترجمه کتاب های تخصصی رشته معماری را بر عهده میگیرد در زمینه این رشته اطلاعات تحصیلی کافی داشته باشد.ترجمه مقالات رشته معماری به غیر از توسط فردی که تحصیل کرده این رشته باشد توسط هیچ فرد دیگری نمیتواند انجام شود.

اما اگر دانشجوی رشته معماری هستید و توانایی ترجمه متون و مقالات انگلیسی را ندارید و به علت هزینه های زیاد قادر به سفارش ترجمه تخصصی نیستید با ما همراه باشید تا ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای ترجمه تخصصی را به شما معرفی کنیم.

برای ترجمه متون و مقالات تخصصی رشته معماری کم هزینه ترین و مناسب ترین راهی که میتوانید پیشرو بگیرید کمک خواستن از مترجمین متخصص موسسه سینا میباشد در موسسه سینا ترجمه تخصصی متون و مقالات با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام میشود و میتوانید سفارش خود را در وب سایت رسمی این موسسه ثبت نمایید موسسه سینا با بهره گیری از یک کادر مجرب و متخصص در همه رشته ها میتواند مقالات تخصصی شما را با بهترین کیفیت و درکمترین زمان ترجمه کند فقط کافی است که از طریق یکی از راهای ارتباطی آنلاین سفارش خود را به کارشناسان موسسه تحویل دهید تمامی خدمات ترجمه به صورت کاملا تضمینی و با 72 ساعت گارانتی ارائه میشوند بنابراین نیازی نیست که نگران کیفیت ترجمه باشید.

ارائه آنلاین خدمات موجب شده است که هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد و فرهیختگان عزیز در هر شهر و استانی که حضور داشته باشند میتوانند سفارش خود را در این مجموعه ثبت نمایند.

مراحل ترجمه متون تخصصی در موسسه سینا

  • ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه
  • بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه
  • دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری
  • ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 
  • ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه
  • اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

خدمات ترجمه در این مجموعه در سه سطح ارائه میگردد که شما عزیزان میتوانید بر حسب نیاز و کاربرد خودتان یکی از این سه سطح را استفاده کنید.

ترجمه با کیفیت طلایی:این ترجمه بسیار معتبر و کاملا تخصصی میباشد و همه لغات کاملا به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت ترجمه میشوند و هزینه این ترجمه نسبت به دو سطح دیگر بسیار بالاتر میباشد و مناسب برای مقالاتی میباشد که قصد چاپ آنها در مجلات خارجی بسیار معتبر مانند isi و... را دارید.چون داوران مجلات معتبر خارجی حساسیت زیادی روی کیفیت ترجمه دارند بنابر این اگر ترجمه کیفیت کافی نداشته باشد حتما ریجکت خواهد شد.

ترجمه نقره ای:این سطح از ترجمه کیفیت نسبتا پایین تری دارد اما در کل میتوان گفت که برای مقالات تخصصی نسبتا مناسب میباشد و میتوانید برای صرفه جویی در هزینه ها از این سطح استفاده کنید در کل هر دو ترجمه توسط مترجم متخصص انجام خواهد شد اما از لحاظ کیفیت با هم تفاوت دارند.

ترجمه برنزی:این نوع از ترجمه کاملا مناسب برای متون و مقالات عمومی میباشد که میتوانید از آنها استفاده کنید و به صورت تخصصی نیستند این ترجمه هزینه پایین تری نسبت به هر دو حالت فوق دارد.

کارشناس موسسه زمان تحویل فایل از شما برآورد دقیقی در مورد هزینه و زمان به شما ارائه خواهد کرد که میتوانید تصمیم بگیرید.جهت اطلاع از هزینه های دقیق و زمان ترجمه تخصصی میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید کارشناسان ما در این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام