سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات پولی

انتشار 20 اسفند 1397
مطالعه 13 دقیقه

با توجه به جایگاه ارائه مقاله در تقویت سوابق پژوهشی افراد آکادمیک و همچنین نقشی که در اخذ مجوز دفاع دکتری، تسویه‌حساب از دانشگاه و اخذ مدرک و ارتقاء رتبه هیئت‌علمی اساتید دارد بایستی خاطرنشان کرد که نگارش مقاله و انتشار آن در مجلات معتبر علمی پژوهشی تأثیر شگرفی در این زمینه دارد.

مزایای چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی چه از نوع داخلی و چه از نوع خارجی با اهداف متفاوت انجام می‌شود که در ادامه به یکسری اهداف و مزایای آن پرداخته‌ایم.

مزیت انجام کار

ارتقا رزومه‌ی علمی داوطلبان مصاحبه‌ی دکتری با چاپ مقاله

افزایش امتیازات پژوهشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها با اکسپت و چاپ مقاله

الزام برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی با پذیرش و چاپ مقاله

اخذ مدرک دکتری برای دانشجویان دوره‌ی دکتری با چاپ مقاله

اخذ دو نمره از پایان‌نامه ارشد

منظور از مقاله علمی پژوهشی چیست؟

مقاله علمی پژوهشی مقاله‌ای است که نوآوری داشته باشد و به جستجوی یک بحث جدید در علم که قبلاً در مورد آن کاری نشده است، بپردازد. هدف اصلی مقاله علمی پژوهشی ایجاد یک استدلال است. در یک مقاله علمی پژوهشی، ادبیات به‌عنوان اساس و بنیان کار ارائه می‌شود و بینش جدیدی را که محقق به دنبال ایجاد آن است، پشتیبانی می‌کند. به‌طورکلی می‌توان بیان کرد یک مقاله علمی پژوهشی به دنبال جستجوی حقایق و کشف بخشی از معارف است. معمولاً مخاطبان این نشریات، استادان دانشگاه، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران مؤسسات تحقیقاتی هستند که این مقالات در مجلات علمی پژوهشی داخلی و یا خارجی به چاپ می‌رسند.

مقاله علمی پژوهشی

مجلات علمی پژوهشی

مجلات علمی پژوهشی داخلی چیست؟

نشریات علمی پژوهشی داخلی که مورد تأیید وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند توسط یکی از دانشگاه‌های معتبر داخلی چاپ می‌شوند و رتبه علمی بسیار بالایی در داخل کشور دارند. این نوع مجلات در کشور به دلیل اینکه محققان شناخت کامل از مجلات و دانشگاه‌های داخلی دارند رتبه خوبی دارد. افرادی که مقاله علمی پژوهشی آن‌ها در مجلات داخلی چاپ می‌شود به‌عنوان نخبه شناخته می‌شوند. درواقع می‌توان بیان کرد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی یکی از معیارهای اعتبار سنجی آن مقاله محسوب می‌گردد.

مجلات علمی پژوهشی خارجی

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع مختلفی مجله خارجی که مقاله علمی پژوهشی را به چاپ می‌رسانند وجود دارد که در ادامه به انواع رایج آن‌ها اشاره خواهد شد:

مجله پابمد PUBMED

با توجه به اینکه هر مجله فیلد تخصصی خاصی از مقالات را پذیرش می‌کند و هر مقاله باید در مجله مرتبط با اسکوپ موضوعی خودش منتشر شود مجلات pubmed را برای گروه پزشکی و پیراپزشکی معرفی کرده‌ایم. این مجلات برای انتشار مقالات پزشکی و پیراپزشکی مناسب می‌باشند و جز معروف‌ترین و پرطرفدارترین مجلات علمی شناخته می‌شوند. دانشجویان گروه پزشکی و پیراپزشکی باهدف ارتقای رزومه خود و برای کسب امتیازات پژوهشی مجبور به انتشار مقاله می‌باشند.

مجله پابمد


مجله آی اس آی

در دنیای علم، موسسه‌ای به نام ISI یا موسسه اطلاعات علمی (institute for scientific information) وجود دارد که سعی می‌کند، مقالات علمی در حوزه‌های مختلف را ازنظر اعتبار بررسی کند و خدماتی درزمینهٔ نمایه‌سازی مجلات و مقالات ارزشمند ارائه نماید. شیوه کار موسسه ISI به این شرح است که به‌طور سالیانه اقدام به بررسی مجلات انگلیسی‌زبان می‌کند و اگر مجلات با معیارهایش سازگاری داشته باشند، آن‌ها را به‌عنوان نشریه‌هایی معتبر معرفی می‌کند و به فهرست خود اضافه می‌نماید و مقالاتی که در این مجلات به چاپ می‌رسند، نمایه isi خواهند داشت؛ که مجلات آی اس آی خود به دو نوع ایمپکت دار و بدون ایمپکت تقسیم می‌شود که در زیر به توضیح هرکدام خواهیم پرداخت.

مجلات ایمپکت دار ( مجلات رایگان)


مجلات ایمپکت دار سطح علمی بالاتری دارند ازاین‌رو داوری سخت‌گیرانه‌تری دارند و حتماً باید مقاله دارای بار علمی بالایی باشد تا پذیرش اخذ شود. به علت سخت‌گیری بالا در این مجلات معمولاً هزینه‌ای بابت پذیرش و یا چاپ از نویسندگان مقالات دریافت نمی‌کنند.

مجلات بدون ایمپکت (مجلات پولی)


مجلات بدون ایمپکت نسبت به مجلات دارای ضریب تأثیر سخت‌گیری کمتری دارد و اکثراً برای پذیرش و چاپ در این مجلات از نویسندگان مقالات هزینه دریافت می‌شود و از آنجایکه که زمان داوری و درصد پذیرش نسبت به مجلات ایمپکت دار بالاتر است اکثراً دانشجویان جهت مصاحبه دکتری و یا دفاع ترجیح می‌دهند از این مجلات استفاده نمایند.


مجله اسکوپوس

یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی که دانشگاه‌های معتبر به‌عنوان علمی‌ترین مرجع استنادی به رسمیت می‌شناسند اسکو پوس است. درواقع به مجلاتی که در این پایگاه اطلاعاتی قرار می‌گیرند مجلات اسکوپوس گفته می‌شود که بر اساس میزان Q یا Quartile Scores که در زیر به آن‌ها اشاره‌شده است دسته‌بندی می‌شود.

کیو یک Q1

نشان‌دهنده این است که مجله ازلحاظ رتبه در سطح بالا قرار دارد و جزء 25 درصد اول مجلات نمایه شده است.

کیو دو Q2

نشان‌دهنده این است که مجله ازلحاظ رتبه جزء طبقه میانی یعنی بین 25 تا 50 درصد یک طبقه قرار دارد.

کیو سه Q3

نشان‌دهنده این است که مجله ازلحاظ رتبه جزء طبقه میانه به سمت پایین یعنی بین 50 تا 75 درصد یک طبقه قرار دارد.

کیو چهار Q4

نشان‌دهنده این است که مجله ازلحاظ رتبه، جزء طبقه پایین یعنی 25 درصد انتهایی یک طبقه قرار دارد.

مجلات ISC

مجلات ISC مجلاتی هستند که توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و بر اساس معیارهای علمی اسلامی موردسنجش قرارگرفته‌اند. درواقع می‌توان بیان کرد که پس از تامسون و اسکوپوس، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، سومین پایگاه معتبر برای سنجش عملکرد پژوهشی کشورها محسوب می‌شود و مجلات آن معمولاً در درجه C قرار می‌گیرند.

مجلات ای اس سی

مجلات علمی پژوهشی خارجی (اینترنشنال)

مجلات علمی پژوهشی خارجی و یا مجلات اینترنشنال، مجلات جدید‌النشر هستند که به هر دلیل موفق به کسب امتیازات لازم برای قرار گرفتن در پایگاه‌های ISI و اسکوپوس نشده‌اند و جزو مجلات درجه چهارم خارجی طبقه‌بندی می‌شوند.

اینترنشنال

ساختار مقاله علمی پژوهشی برای پذیرش در مجلات پولی

برای اینکه مقالاتی را که به مجلات علمی پژوهشی چه داخلی و چه خارجی می‌فرستید، شانس اکسپت شدن داشته باشد، ملزم به رعایت ساختار استاندارد مقاله که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌شود هستید.

عنوان

عنوان مناسب

عنوان، یکی از آن عواملی است که در یافتن مقاله علمی پژوهشی و دیده شدن آن توسط پژوهشگران به‌ویژه در دنیای مجازی تأثیر مستقیم دارد. به عبارت ساده‌تر، عنوان، اولین قسمتی از مقاله است که توجه خواننده را جلب می‌کند و او را ترغیب می‌کند تا به سراغ قسمت‌های بعدی مقاله برود. در کل عنوان مقاله علمی پژوهشی باید جامع و روشن باشد؛ و زیر بخش عنوان مقاله اسامی نویسندگان و وابستگی‌های سازمانی آن‌ها ذکر شود.

چکیده مقاله

همان‌طور که از نام چکیده پیداست، عصاره و فشرده‌ی مقاله است که در قالب یک‌بند یا تعداد محدودی جمله بیان می‌شود. پژوهشگر بعد از خواندن عنوان مقاله و درک موضوع اصلی آن، به سراغ چکیده خواهد رفت هنگام نگارش چکیده مقاله علمی پژوهشی به نکات زیر توجه کنید:

چکیده مقاله را کوتاه بنویسید سعی کنید از 250 کلمه فراتر نرود.

چکیده‌ای که می‌نویسید باید به‌تنهایی بتواند اطلاعاتی در مورد مقاله ارائه دهد به شکلی که خواننده بدون مراجعه به مقاله بتواند اطلاع جامعی ازجمله روش مورداستفاده، نتایج اولیه و هدف پژوهش به دست آورد.

افعال مورداستفاده در چکیده مقاله باید در زمان گذشته باشد.

در نگارش چکیده از کلمات اختصاری، نام برند، نمادها یا مخفف‌ها که نیاز به توضیح‌دارند استفاده نشود.

چکیده

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

در اکثر مقالات و به درخواست مجلات علمی پژوهشی، بلافاصله بعد از چکیده، کلمات کلیدی قرار دارند و اغلب به همراه چکیده منتشر می‌شوند. معمولاً 3 تا 13 واژه یا عبارت موضوعی و البته کوتاه به‌عنوان واژگان کلیدی مقاله در نظر گرفته می‌شوند که می‌بایست موضوعات اصلی و فرعی مقاله را پوشش دهند. برای نوشتن واژگان کلیدی مناسب ابتدا باید مفهوم و مقصود مقاله به‌درستی درک و سپس در قالب چند واژه یا عبارت کوتاه بیان شود. ضمن آن‌که توصیه می‌شود تعدادی از مهم‌ترین واژگان کلیدی یا عبارات موضوعی حتماً از عنوان و چکیده مقاله انتخاب شوند.

مقدمه

بخشی از مقاله علمی پژوهشی است که در آن شما هدف و ماهیت پژوهش خود را به خوانندگان معرفی می‌کنید. در نگارش مقدمه مقاله علمی پژوهشی نکات مهمی وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود:

در نگارش مقدمه علمی پژوهشی شما باید عنوان و هدف از انجام پژوهش را به‌صورت دقیق بیان کنید.

در نگارش مقدمه می‌بایست به اطلاعات زمینه‌ای درباره موضوع پژوهش اشاره‌کنید.

در نگارش مقدمه تعریفی از متغیرها و اصطلاحات اصلی ارائه نمایید.

در نگارش مقدمه درباره نقشه و طرح پژوهش صحبت کنید.

مقدمه مقاله

روش شناسی

روش شناسی

در این بخش اطلاعات کافی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهید تا آن‌ها موضوع و اهداف اصلی را درک کنند. به‌طور ویژه، شما نوع طرح تحقیق، روش‌های تحقیقاتی را که استفاده کرده‌اید (کمی، کیفی یا مختلط)، روش نمونه‌گیری و همچنین اطلاعات شرکت‌کنندگان را ارائه خواهید داد. در این قسمت از مقاله، اطلاعاتی آماده می‌شود که از طریق آن اطلاعات می‌توان در مورد اعتبار مقاله قضاوت کرد. درواقع اینجا محلی است که باید به‌طور کاملاً شفاف و دقیقی بیان شود که روش انجام پژوهش به چه شکلی بوده است. معمولاً این قسمت بازمان گذشته نوشته می‌شود و باید به‌گونه‌ای باشد که اطلاعات کافی را به مخاطب بدهد.

بحث و نتیجه گیری

بعد از پیاده‌سازی روش یا روش‌های پیشنهادی بر روی ورودی و اطلاعات موردنیاز، خروجی‌ها، یافته‌ها یا نتایجی حاصل می‌شوند که در این قسمت مقاله به گزارش دادن آن‌ها می‌پردازیم. به این نکته دقت شود که در قسمت روش‌ها اشاره‌ای به یافته‌ها و نتایج نمی‌شود بلکه در قسمت بحث و نتیجه‌گیری از مقاله است که خروجی‌ها و یافته‌های مقاله و تحلیل ما از آن‌ها ارائه می‌شوند. درواقع به کمک این خروجی‌ها است که می‌توان عملکرد روش پیشنهادی مقاله شمارا با روش‌های پیشین مقایسه کرد و واقعاً فهمید که آیا این روش پیشنهادی منجر به پیشرفت معناداری در حوزه تحت مطالعه شده است یا خیر. یافته‌ها باید دقیق و صریح باشد و معمولاً برای نمایش و تحلیل بهتر یافته‌ها از شکل‌ها و جداول نیز کمک گرفته می‌شود.

بحث و نتیجه گیری

منابع

منابع

منابع بخش مهم پژوهش هستند و شما باید به ارائه فهرست منابع مورداستفاده خود بپردازید. در ارائه آن بهتر است:

به‌صورت دقیق تمامی منابع را ذکر کنید و چیزی را از قلم نیندازید.

از سبک رفرنس نویسی خاص آن مجله علمی پژوهشی استفاده کنید (APA، MLA، یا Chicago). اگر هنوز مجله را انتخاب نکرده‌اید سعی کنید حتماً از نرم‌افزار اند نوت (EndNote) استفاده کنید زیرا بعداً به‌راحتی می‌توانید سبک رفرنس نویسی را تغییر دهید.

انواع هزینه‌های دریافتی چاپ مقاله در مجلات پولی

در کنار مجلاتی که به سازمان‌ها و یا دانشگاه‌های معتبر جهانی وابسته هستند و ضمن دریافت بودجه، چاپ مقالات را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند مجلاتی هم هستند که برای اینکه نیاز مالی خود را تا حدودی برطرف کند هزینه‌هایی را از نویسنده و یا خواننده دریافت می‌کنند. درواقع هزینه‌هایی که این مجلات از محققان جهت چاپ مقالات در نشریاتشان دریافت می‌کنند معمولاً با عناوین زیر است:

هزینه برای رسیدگی به مقالات

این هزینه معمولاً توسط اکثر مجلات دریافت می‌شود تا مقاله بر اساس دستورالعمل مجله فرمت بندی و به فرم قابل‌چاپ در مجله تنظیم شود. البته دریافت این هزینه به معنای پذیرش مقاله نیست.

هزینه دسترسی رایگان

با پرداخت این هزینه برای مجله مقاله شما به‌صورت رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد و نیازی نیست خواننده بابت مشاهده فایل مقاله هزینه را پرداخت کند.

هزینه برای داوری سریع

برخی مواقع مجلات گزینه‌ای دارند به‌عنوان داوری سریع که مقداری هزینه بابت داوری زودتر دریافت می‌کنند البته داوری سریع به معنی پذیرش مقاله نیست. در این مورد مقاله توسط داوران در بازه زمانی اعلامی داوری شده و پذیرش و یا ریجکت می‌شود.

هزینه چاپ و یا انتشار

در برخی موارد مجلات برای انتشار و چاپ مقاله هزینه‌ای دریافت می‌کنند که با عنوان هزینه انتشار شناخته‌شده است.

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات پولی

همان‌طور که می‌دانید شرایط و هزینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات متفاوت متغیر است. برخی از مجلات که کلوز اکسس هستند هزینه‌ای از نویسنده دریافت نمی‌کنند، اما خوانندگان برای دسترسی به محتوای مقاله، باید هزینه آن را بپردازند. درواقع مجلات کلوز اکسس از فروش مقالات خود کسب درآمد می‌کنند. البته قابل‌ذکر است که مجلات کلوز اکسس با نویسندگان قرارداد کپی‌رایت امضا می‌کنند و حق اشتراک‌گذاری آن مقاله فقط با آن‌هاست. در کل این مجلات برای نویسندگان رایگان ولی برای خوانندگانی که می‌خواهند از آن‌ها استفاده نمایند همراه با هزینه است. نوع دیگری از مجلات وجود دارند که به مجلات اپن اکسس معروف هستند با چاپ مقاله در این مجلات به علت این‌که هزینه از نویسندگان و محققان دریافت می‌شود خوانندگان در وب‌سایت به مقالات دسترسی دارند؛ و می‌توان بیان کرد هزینه‌های چاپ مجلات اپن اکسس برای مؤلفان پولی و برای کاربران رایگان است.

مجلات

زمان پذیرش و مقاله

چگونه زمان پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی را کاهش دهیم؟

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی فرایند مشخصی دارد. بعد ارسال مقاله علمی پژوهشی به مجلات معتبر باید منتظر اعلام نظر داوران باشیم. برای مقاله علمی پژوهشی سه حالت وجود دارد. در حالت اول ژورنال‌ها، مقاله شمارا اکسپت می‌کنند و برای چاپ ارسال می‌شود. در حالت دوم، مقاله علمی پژوهشی شما به‌شرط اصلاح برای داوری مجدد ارسال می‌شود. در حالت آخر مقاله علمی پژوهشی شما ریجکت می‌شود. درواقع داوران بدون دادن فرصت برای اصلاح مقاله، مقاله علمی پژوهشی شمارا رد می‌کنند. حالت دوم و پذیرش مقاله علمی پژوهشی به‌شرط ایجاد تغییرات جزئی شرایطی ایده آل برای محققین محسوب می‌شود. برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان باید تغییراتی که مدنظر داروان است را با بهترین حالت ممکن پیاده کنید. اگر مقاله خود را باب میل داوران و ادیتور مجله اصلاح کنید و مجلاتی را انتخاب کنید که زمان داوری کوتاه‌تری دارند می‌توانید مقاله چاپ‌شده در زمان کوتاهی داشته باشید.

چرا سینا ترجمه را برای چاپ مقاله خود انتخاب کنیم؟

سینا ترجمه همواره در تلاش است مجلاتی را که سخت‌گیری کمتر و درصد بالایی در پذیرش مقاله دارند، به شما عزیزان معرفی نماید. همچنین سینا ترجمه به علت بررسی فایل مقاله قبل از ارسال مقاله به مجله و استانداردسازی طبق فرمت مجله یکی از مؤسساتی است که بیشترین درصد پذیرش و چاپ مقاله در مجلاتی که مقاله علمی پژوهشی پذیرش می‌کنند دارد. اگر شما هم مدنظر دارید مقاله چاپ‌شده در مجلات علمی پژوهشی معتبر داخلی و یا خارجی داشته باشید با ما همراه باشید تا راهنمایی‌های لازم توسط کارشناسان مرتبط انجام‌ شود و مقالات چاپ‌شده در مجلات معتبر داشته باشید.

موسسه چاپ مقاله

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات پولی

برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی می‌توانید از طریق سینا ترجمه اقدام فرمایید زیرا این موسسه با همکاری یک کادر مجرب و متخصص برای پذیرش و چاپ تخصصی مقالات شما عزیزان تمام تلاش خود را خواهد کرد و از صفرتا صد مراحل چاپ در کنار شما خواهد بود. کلیه خدمات در این موسسه با بهترین کیفیت و به‌صورت کاملاً تخصصی ارائه می‌شوند و ترتیب اقدام شامل موارد زیر هست:

مراحل چاپ مقاله

تحویل فایل مقاله از طریق سایت سینا ترجمه و یا از طریق ایمیل و سایر راه‌های ارتباطی آنلاین.

بررسی و ارزیابی مقاله توسط کارشناس خبره موسسه و تعیین مناسب‌ترین مجله برای مقاله شما.

ترجمه مقاله که توسط مترجمین متخصص انجام می‌گیرد که تا 1 سال دارای تضمین است.

تشخیص تشابهات ادبی موجود در مقالات تخصصی و پارافریز و بازنویسی مقاله در صورت نیاز.

فرمت بندی مقاله طبق ساختار و فرمت مجله.

سابمیت مقاله به مجله موردنظر و انجام پیگیری‌های لازم برای پذیرش و چاپ.

سینا ترجمه

خدمات ثبت سفارش چاپ مقاله علمی پژوهشی در سینا ترجمه

سینا ترجمه با دارا بودن کادر مجرب و حرفه‌ای درزمینهٔ سابمیت، اکسپت و چاپ مقاله در مجلات و ژورنال‌های داخلی و خارجی معتبر ازجمله مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی و ISI, ISC, SCOPUS،pubmed شما محققین و دانشجویان عزیز را در امر اکسپت و چاپ مقالات علمی پژوهشی یاری می‌نماید؛ که با بهترین کیفیت توسط کارشناسان حرفه‌ای و تخصصی در کمترین زمان و هزینه ممکن انجام می‌شوند. شما می‌توانید برای سفارش پذیرش و چاپ مقالات خود در هر رشته‌ای ثبت سفارش خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید تا متخصصان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مراحل پذیرش و چاپ مقاله اقدام کنند و مقاله ارزشمند شمارا به چاپ برسانند.

جهت ثبت سفارش چاپ مقاله می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از راه‌های ارتباطی زیر در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی با ما

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

بسته به نوع مجله، زمان پذیرش از 2 هفته تا یک سال می تواند متغیر باشد.

خیر، نامه­‌های پذیرش در فرمت­‌های مختلفی ارسال می­‌شوند و بسته به نظر و سلیقه یک مجله می‌­تواند شکل­‌های مختلفی داشته باشد. برای مثال، شکل و صفحه‌­آرایی مقالات چاپ شده در مجلات مختلف مشابه یکدیگر نیست. نامه پذیرش نیز دقیقاً از همین روال تبعیت می­‌کند.

مقاله برای بررسی علمی به داوران صاحب نظر و مرتبط با موضوع مقاله ارسال می‌گردد که اغلب این افراد از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر هستند.

برای اینکار کافی است با کارشناسان سینا ترجمه از طریق تلگرام، واتساپ، ایمیل و یا تماس در ارتباط باشید تا مجلات مرتبط با رشته تحصیلی شما را همراه با شرایط هر کدام را تقدیم تان کنند.

بله معرفی مجلات مرتبط به مقاله شما به صورت رایگان تقدیم می شود تا بررسی نمایید هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام نماییم.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام