سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI در رشته ها زبان آلمانی

انتشار 3 تیر 1398
مطالعه 3 دقیقه

اساتید و محققان رشته های زبان آلمانی در زیر شاخه های تخصصی رشته های خود نیز می توانند مقالات و پایانامه های خود را جهت اخذ دکتری و یا اقامت در سایر کشورها در رشته های مترجمی و ادبیات آلمانی در مجلات ISI به چاپ برسانند.

چاپ مقاله ISI در رشته ها زبان آلمانی

معرفی رشته زبان آلمانی

کارشناسان زبان های خارجی به عنوان پل ارتباطي بين زبان‌ها، فرهنگ‌ها و تمدن‌هاي مختلف، نقش بسيار مهمي را بر عهده دارند و ما را با انديشه‌ها و آثار نويسندگان دیگرجهان آشنا مي‌سازند. به همين دليل  دیگر رشته‌هاي زبان خارجي در كشور ما اهميت ويژه‌اي دارند يكي از اين رشته‌ها، زبان آلماني است كه داراي‌ دو گرايش‌ رشته ادبيات‌ و مترجمي‌ زبان آلمانی است‌.

در مترجمی زبان آلمانی محقق یا نویسنده باید  نگارش‌ و گرامر زبان‌ آلماني‌ را از پايه‌ و به‌ طور اصولي‌ بلد باشد و در نتيجه‌ مي‌تواند نامه‌هاي‌ اداري‌ و بازرگاني‌ و متون‌ مطبوعاتي‌ را ترجمه‌ كرده‌ و در مراحل‌ پيشرفته‌تر، يك‌ اثر ادبي‌ يا يك‌ كتاب‌ را از زبان‌ آلماني‌ به‌ فارسي‌ يا برعكس‌ ترجمه‌ كند.البته‌ دانشجويان‌ براي‌ رسيدن‌ به‌ اين‌ مرحله‌ بايد تلاش‌ پيگير و مستمر داشته‌ باشند تا بتوانند بار علمی بالایی داشته و نتایج تحقیقاتشان مثمر ثمر واقع شود.

زبان‌ آلماني‌ نیز به گرامر آن زبان ،درك‌ مفهوم‌ متن‌ و تمرين‌‌ ،طریقه گفتار و شنیدار ، تجزيه‌ و تحليل‌ دستوري‌ متن‌ ، تمرين‌ واژگان‌ و اصطلاحات‌ را نیاز دارد. زبان‌ آلماني‌ يكي‌ از زبان‌هاي‌ مشكل‌ دنيا است‌ و به عشق علاقه زیادی نیاز دارد.

در واقع می توان این را هم در نظر گرفت که جایگاه مهم آلمان در عرصه جهانی، یادگیری زبان آلمانی را برای فارسی زبانان ضروری می سازد. از این رو، رشته زبان آلمانی در دانشگاه تهران که شامل دو بخش پایه و تخصصی می باشد تأسیس گردیده است.

در بخش پایه کسب مهارت های چهارگانه زبانی و تعمیق و گسترش دانش زبانی و در بخش تخصصی، آمادگی نظری برای رشته مترجمی و همچنین تمرین ترجمه صورت می پذیرد.بازار کار رشته‌های زبان‌های خارجی به ویژه آلمانی ارتباط مستقیمی با جهان خارج نیز داد.

این نحو ارتباط می‌تواند در این بخش‌ها صورت پذیرد. در بخش فرهنگ ارتباطات و رفت و آمدهایی که در اثر برگزاری سمینارها و جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها و مانند آن برگزار می‌شود.  ترجمه آثار خارجی در اثر حمایت‌های بخش دولتی و خصوصی می‌تواند اشتغال مناسبی باشد برای تحصیل کردگان این رشته‌ها نیز باشد.

چاپ مقاله آلمانی در مجلات ISI

مهمترین مجلات علمی دنیا تحت پوشش ISI قرار دارد.دانشجویان رشته زبان المانی هم مثل  دانشجویان رشته های دیگر  بعد از اتمام پایان نامه خود می توانند برای دریافت 2 نمره مقاله از پایانامه یا کار نگارش آن را انجام دهند، برای نگارش مقاله زبان آلمانی و چاپ انها هم باید طبق قالب مجلات ISI  فرمت بندی شوند و برای سهولت دسترسی دانشجویان و اساتید، نشریات و مجلات معتبر ISI بر اساس رشته های تحصیلی مختلف، دسته بندی شده اند.

موسسه ISI لیست تمامی مجلاتی را که در این موسسه نمایه می شود، به صورت رایگان در سایت قرار داده است. می توان با مراجعه به وب سایت موسسه ISI لیست تمامی مجلات  نمایه شده را دریافت کرد. همچنین  از امکانات جستجو بهره بمند شد.قبل از هر چیز باید مقالات  ISI را در مورد موضوعاتی که روی آنها کار نشده است مطالعه نماید تا بتواند موضوعی مناسب و خوب را برای مقاله ISI خود انتخاب بکنند.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله آلمانی درمجلات ISI در موسسه سینا :

درخواست خود را به آدرس ایمیل  ما ارسال نمایید pub.sina@gmail.com

درخواست شما بعد از ارسال ایمیل با تماس تلفنی کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد

معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما معرفی یا بررسی خواهند شد

مجله انتخابی را شما تایید نهایی خواهید کرد

مقاله به مجله ارسال و در پروسه داوری قرار خواهد گرفت

وضعیت مقاله توسط کارشناسان پیگیری خواهد شدو در صورت پذیرش، نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله ارسال خواهد شد.صداقت، دقت و سرعت سه اصل جدایی ناپذیر موسسه سینا می باشد که این این موسسه راازموسسات دیگر متمایز می سازد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام