سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ ارزان کتاب کودک

انتشار 31 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

برای چاپ کتاب کودک نیازی نیست که بخواهید هزینه های زیادی صرف کنید ما در موسسه سینا گرد هم آمده ایم تا شما نویسندگان کتاب کودک برای چاپ کتاب دغدغه مالی نداشته باشید تا بتوانید به راحتی کتاب خود را چاپ کنید.

چاپ ارزان کتاب کودک

برای رشد مغزی و ذهنی و بهبود خلاقیت کودکان نیاز به کتاب های مفید برای کودکان داریم به این معنی که هر چه کتاب پربار تر باشد و محتوای بهتری داشته باشد برای کودکان بیشتر کاربرد دارد و مفید تر واقع خواهد شد.بنابر این نویسندگان کتاب کودک میبایست به غیر از نگارش کتاب و تفکر بر اینکه چگونه کتاب را مفید تر بنویسند نباید دغدغه دیگری داشته باشند.و به همین جهت کارشناسان و مسئولین موسسه سینا گرد هم آمده اند تا بتوانند با تلاش و کوشش و دغدغه ها و نگرانی های اصلی شما نویسندگان عزیز را از بین ببرند تا شما بتوانید برای چاپ کتاب کودک به سادگی اقدام فرمایید.و این اقدام به دلیل کمک به پیشرفت و ترقی آینده کودکان این سرزمین میباشد.موسسه سینا از شما نویسندگان کتاب کوک حمایت خواهد کرد تا بتوانید در این زمینه بدرخشید و هر روز در جدیدی در این حوزه بگشایید تا کودکان سرزمینمان بتوانند آینده درخشان تری داشته باشند و از آنجایی که حساسیت و دغدغه های اصلی نگران کننده برای والدین تربیت فرزندان میباشد این کار اهمیت بسیار بیشری میابد.

ما در موسسه سینا سدهایی که در راه نویسندگان وجود دارد و باعث میشود که افراد منصرف شوند از جمله طی مراحل اداری و مشکلات مالی میباشد را حل خواهیم کرد تا نویسندگان عزیز بتوانند بدون دغدغه مالی و فکری با ذهنی باز تر و آسوده تر  کتاب خود را نگارش نمایند.قوانین چاپ کتاب کودک بسیار متنوع است. نحوه چاپ کتاب کودک به این علت که با رده سنی حساسی روبرو بوده بسیار سخت بوده و روال کاری خود را می طلبد. چاپ کتاب کودک را می توان برای رسیدن به اهدافی خاص انجام داد، یعنی هر کتابی که به چاپ می رسد بایستی گویای مطلبی برای کودکان و نوجوانان باشد. در این رابطه کتاب های کودکان را می توان در حوزه هایی چون داستانی، شعر، آموزش و آشنایی با حیوانان، ایجاد سرگرمی، تقویت خلاقیت کودک، رشد استعداد کودک، اموزش مهارت های ارتباطات اجتماعی با سایر افراد و دوستان، آموزش های دینی به زبان ساده، آموزش های شناخت رنگ ها و اشیا و یا حتی کتاب های رنگ آمیزی و مصور تقسیم بندی کرد که می توان با چاپ کتاب کودک به تمام این موارد دست یافت. 
نتیجتا، برای چاپ کتاب کودک بایستی یکسری قوانین مانند دریافت مجوزهای شابک، فیپا یا همان ثبت اثر در کتابخانه ملی کشور، مجوز های وزارت فرهنگ و ارشاد و غیره را رعایت نمایید، اما قرار گرفتن در این مسیر ملزم به رعایت یکسری اصول است و تکنیکهای خاص خود را می طلبد. به عنوان مثال، طی مراحل چاپ کتاب کودک صورتگری و تصویرگری کتاب کودکان ارزش ویژه ای دارد و برای سنین مختلف گرافیک خاصی مد نظر می باشد و محدودیتهایی نیز وجود دارد. شما می توانید با انتخاب ناشر حرفه ای و معتبر بهترین کتاب مخصوص کودکان را با نام خود به چاپ برسانید.کادر مجرب و حرفه ای موسسه سینا به شما این کمک را خواهد کرد که بتوانید با خیالی آسوده در جهت پیشرفت گام های بزرگی برای خود و کودکان سرزمینمان بردارید.

شما جهت سفارش چاپ ارزان کتاب کودک در موسسه سینا میتوانید از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر سفارش خود را ثبت نمایید و همچنین راههای ارتباطی زیر جهت دریافت مشاوره و پرسیدن سوال نیز فعال میباشد بنابر این هر گونه سوال و یا سفارشی که داشته باشید میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

نویسندگان عزیز توجه داشته باشند که هیچ محدودیتی در شهر و استان وجود ندارد و از هر شهر و استانی که باشید میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام