سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

دانشگاه ملایر قابلیت پیوستن به دانشگاه‌های تراز اول را دارد

انتشار 4 بهمن 1397
مطالعه 1 دقیقه

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه ملی ملایر قابلیت پیشرفت کمی و کیفی و قرارگیری در سطح دانشگاه‌های تراز اول کشور را دارد.

دانشگاه ملایر قابلیت پیوستن به دانشگاه‌های تراز اول را دارد

دکتر محمد تقی نظرپور در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی و بخش‌های مختلف دانشگاه ملایر، پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر را یکی از نقاط قوت این مرکز آموزش عالی دانست که توانایی انجام فعالیت‌های مرتبط را در سطح ملی و منطقه‌ای داراست.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، تلاش دانشگاه را برای دریافت بودجه‌های استانی و افزایش بودجه‌های عمرانی دانشگاه در بودجه ۹۸ خواستار  شد و برلزوم مساعدت و همراهی نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

نظرپور با اشاره به جایگاه تأثیرگذار دانشگاه‌ها در رشد، بالندگی و پیشرفت جوامع بشری، اظهار امیدواری کرد: بتوان با همکاری دانشگاه و وزارت علوم، اقدامات موثرتری در جهت بهبود امور استخدامی و معیشتی کارمندان انجام داد.

دکتر خسرو سایوند، رئیس دانشگاه ملی ملایر نیز حمایت وزارت علوم را در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه خواستار شد و گزارشی از پروژه‌های عمرانی در حال احداث دانشگاه ارائه داد.

به گزارش ایسنا، با حضور دکتر نظرپور، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه ملی ملایر، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی کلنگ احداث مسجد در پردیس دانشکده‌های فنی و مهندسی دانشگاه به زمین زده شد.

در این بازدید دکتر نظرپور از پروژه‌های کتابخانه مرکزی، پژوهشکده انگور و کشمش، دانشکده فنی و مهندسی و آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه ملایر بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت و موانع و مشکلات اتمام این پروژه‌ها قرار گرفت.

در حال حاضر دانشگاه ملایر ۷۱ رشته تحصیلی شامل ۱۴ رشته در مقطع دکتری، ۳۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۶ رشته در مقطع کارشناسی دارد و هم اکنون حدود ۶۴۰۰ دانشجو در قالب ۷ دانشکده عمران و معماری، فنی و مهندسی، منابع طبیعی و محیط زیست، علوم پایه، علوم ریاضی و آمار، ادبیات و علوم انسانی و کشاورزی مشغول به تحصیل هستند.

لینکهای مرتبط

آیا داشتن مقاله علمی پژوهشی داخلی در پذیرش دانشگاه های خارجی موثر است؟

چاپ مقاله ISI چه تاثیری در پذیرش افراد از دانشگاه های خارجی دارد؟

پذیرش بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

افزایش شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش یافت

شیوه نگارش پایاننامه دانشگاه اهواز

شیوه نگارش پایاننامه دانشگاه یزد

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام