سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تخفیفات ترجمه استخراچ مقاله از پایان نامه چاپ مقاله از روز دانشجو تا روز پژوهش

انتشار 14 آذر 1399
مطالعه 1 دقیقه

روز دانشجو و روز پژوهش را به تمام دانشجویان و پژوهشگران عزیز تبریک عرض می نماییم. موسسه سینا به مناسبت روز دانشجو برای ترجمه ، استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است.

تخفیفات ترجمه استخراچ مقاله از پایان نامه چاپ مقاله از روز دانشجو تا روز پژوهش

موسسه سینا با سابقه بالغ بر 6 سال فعالیت در زمینه پژوهشی چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه ، استخراج مقاله از پایان نامه ، امسال به مناسبت روز دانشجو از تاریخ 16 تا 25 آذر که مصادف با روز پژوهش می باشد، برای خدمات ترجمه تخصصی طلایی با گارانتی کیفی، استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله تخفیفاتی در نظر گرفته است.

چاپ مقاله برای کسب اجازه دفاع و نمره پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و هم چنین ارتقا رزومه برای مصاحبه دکتری الزامی می باشد. مقاله های چاپ شده باید مستخرج از پایان نامه باشند تا بتوانند نمره پژوهشی را کسب نمایند. اگر خودتان زمان و یا تخصصی کافی برای استحراج مقاله از پایان نامه را ندارید ، میتوانید از خدمات استخراج مقاله از پایان نامه موسسه سینا بهره مند شوید. فقط کافی هست پایان نامه خود را برای کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایید تا تعداد و عناوین قابل استخراج توسط محقق متخصص رشته شما تعیین گردد تا بعد از تایید شما برای استخراج مقاله از پایان نامه تان اقدام گردد.

بسیاری از دانشجویان به هدف چاپ مقاله خود در مجلات خارجی اقدام به نگارش مقاله و یا استخراج مقاله از پایان نامه خود میکنند. برای ارسال مقاله به مجلات بین المللی با نمایه isi و اسکوپوس باید مقاله از ترجمه با سطح بالایی برخوردار باشد و کاملا تخصصی و روان ترجمه شده باشد. چراکه اگر ترجمه غیر تخصصی و یا در سطح پایینی باشد بدون ارسال به داوری از طرف ادیتور مجله ریچکت (رد) می شود. مترجمان متخصص رشته در موسسه سینا اماده ترجمه مقالات شما در سطح بالای طلایی با ارئه گارانتی کیفی می باشند تا شانس مقاله شما را در مجلات خارجی بالا ببرند.

تخفیفات موسسه سینا از روز دانشجو تا روز پژوهش :

  • 15 درصد تخفیف برای ترجمه طلایی
  • 20 درصد تخفیف برای استخراج مقاله از پایان نامه
  • تخفیفات ویژه برای چاپ مقاله

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش های خود با کارشناسان موسسه سینا تماس بگیرید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام