سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

بهترین موسسه چاپ کتاب

انتشار 27 آذر 1397
مطالعه 3 دقیقه

موسسه سینا خدمات چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب ، ویراستاری ادبی و ترجمه فوق تخصصی کتاب را در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ،برای شما عرضه میکند.

بهترین موسسه چاپ کتاب

ضرورت‌های چاپ کتاب برای دانشجویان

همانطور که اطلاع دارید چاپ کتاب از اصلی ترین معیارهایی است که باعث ارتقای سطح رزومه شما میشود شما برای اینکه بتوانید در مصاحبه  آزمون ورودی دوره دکتری موفق شوید حتما باید در رزومه خود یک مقاله یا کتاب داشته باشید. همچنین برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های جذب هیئت علمی را دارند لزوم ارائه یک یا چند کتاب در کنار مقالات و پژوهش‌ها غیر قابل اجتناب است. این ضرورت‌ها در کنار منابعی که دانشجویان در اختیار دارند می‌تواند راه را برای چاپ کتاب آنان همواره سازد. یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری که از تز و رساله خود دفاع کرده است بهترین موقعیت را در اختیار دارد که از این کار خود استفاده نماید و آن را تبدیل به یک کتاب نماید. این کتاب می‌‌تواند شامل تمامی بخش‌های پایان نامه یا تنها فصل خاصی از آن باشد.موسسه سینا برای چاپ کتاب شما خدماتی ارائه میکند که بتوانید به راحتی مجوز چاپ را دریافت کنید و کتاب را منتشر کنید مشاورین موسسه گام به گام شما را در این مسیر همراهی میکنند کافی است فایل کتاب را مسئولین موسسه تحویل دهید تا تمام ویرایش های مورد نیاز را اعمال کنند و تمام مجوز هایی که لازم است تا اخذ شود را در کمترین فرصت اخذ نماید و کتاب را به بخش چاپ و انتشار تحویل دهد.شما به صورت 24 ساعته میتوانید با مشاورین موسسه در تماس باشید و از روند کاری مطلع شوید.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • تنظیم قرارداد کتاب
  • صفحه آرایی و تایپ کتاب:کتاب را در قالب فایل ورد یا پی دی اف به مسئولین موسسه تحویل دهید کارشناس مربوطه صفحات کتاب را مرتب میکند اصطلاحا صفحه آرایی میکند و با فونت ها قابل پذیرش دوباره تایپ میکند.
  • انتخاب عنوان کتاب:ممکن است عنوانی که برای کتاب انتخاب کرده اید تکراری باشد یا مرتبط با محتوای کتاب نباشد در این صورت کارشناس موسسه عنوان کتاب را ویرایش میکند و عنوان جدید انتخاب میکند که با محتوای کتاب متناسب باشد و تکراری نباشد.
  • طراحی جلد کتاب:طراحی جلد کتاب تقریبا مهم است چون اگر طراحی جلد زیبا باشد باعث جذب مخاطب میشود اولین بخشی که مخاطب یا خواننده از کتاب را مشاهده میکند جلد آن میباشد.پس باید در طراحی جلد نهایت دقت و توجه را به کار ببریم.
  • دریافت فیپا برای کتاب:اداره كل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و كتابخانه ملی مسئول مستقیم صدور فیپا میباشد.یک شماره چندرقمی را به هر کتاب اختصاص میدهد.
  • دریافت مجوزهای لازم برای کتاب:برای چاپ کتاب باید از سمت وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی و چند موسسه دیگر مجوز دریافت شود تا کتاب را چاپ کنند.دریافت این مجوز ها ممکن است کمی زمان بر و طولانی باشد ولی موسسه سینا این مجوز ها را در کمترین زمان از موسسات دریافت میکند.
  • تهیه فیلم، زینک متن و جلد کتاب
  • چاپ متن و جلد کتاب:بعد از طراحی جلد کتاب نوبت به مرحله چاپ جلد کتاب میرسد که باید چاپ شود و نوشته ای هم روی آن چاپ شود.
  • انتخاب سلفون و یووی
  • صحافی کتاب: صحافی و چاپ کتاب آخرین اقدامی میباشد که مسئولین موسسه انجام میدهند و مراحل به اتمام میرسد و کتاب آماده انتشار میشود.

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  • اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  • اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  • اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  • اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛
  • موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام هزینه چاپ کتاب چقدر است؟
با سلام و عرض ادب احتراما کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب خود برگزیده اید. احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به تعداد جلد ها و صفحات می باشد. شما می توانید تعداد صفحات را برای ما از طریق واتساپ و یا ایمیل ارسال کنید تا براورد هزینه شده و خدمتتان عرض شود. با سپاس موبایل و واتس آپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina
2 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
باسلام هزینه چاپ کتاب چقدر است؟
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام