سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه

انتشار 1 دی 1397
مطالعه 18 دقیقه

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه در مقابل هزینه و زمانی که برای نگارش پایان نامه می گذارید، قابل مقایسه نیست. اگر از پایان نامه که شما ماه ها برای آن زحمت کشیده اید یک مقاله در مجله ایی چاپ نشود، میتوانیم بگوییم که تلاش شما بی فایده بوده است، زیرا با چاپ مقاله است که مطالب پایان نامه شما در اختیار محققین قرار میگیرد و به ارتقای علمی کمک می کند.

هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه

علاوه بر این ‌که نوشتن مقاله از پایان نامه برای جامعه علمی مفید است، برای خودتان نیز مفید است و باعث می شود یک رزومه خوب داشته باشید که در مقاطع تحصیلی بالاتر و در هر جای دیگری شما را به عنوان یک فرد با سواد و علمی بشناسند.

تفاوت میان پایان‌نامه و مقاله در چیست؟

ماهیت پایان نامه و مقاله با توجه به اهداف و مخاطبان هرکدام، با یکدیگر متفاوت است و در نتیجه هرکدام نیازمند محتوا و ساختار مرتبط با نیازهای خود هستند. شما قبل از اینکه بتوانید تفاوت اصلی پایان نامه و مقاله را بدانید باید با اهداف و مسیری که هریک ترسیم میکند آشنا شوید.

هدف

هدف

هدف پایان نامه محک زدن سواد و اطلاعات شما در طول تحصیل و گردآوری آنها میباشد درواقع کاربرد پایان نامه برای اخذ مدرک تحصیلی است و مخاطب مهم آن اساتید دانشگاه میباشد. اما در مورد مقاله هدف پیشرفت و ارتقای سطح سواد عمومی در رشته تخصصی محقق و افزایش اعتبار و مشارکت افراد در رشته مد نظر خودشان است و برعکس پایان نامه مخاطب اصلا قصد سنجش سواد و یا اطلاعات شما را ندارد.

روش کار

روش تحقیق پایان نامه از روش های توصیفی و بنیادی و آزمایشاتی سرچشمه میگیرد ولی روش تحقیق در مقاله صرفا روش تحقیق اصلی و آزمایشات میباشد.

بنابراین در مقاله روش تحقیق بصورت پایه و اصلی انجام میگیرد.

روش تحقیق

مخاطب

مخاطب

مخاطبان پایان نامه غالبا اساتید دانشگاه‌ها هستند که متناسب با میزان اطلاعاتتان نمره موردنظرشان را به شما اختصاص میدهند. در حالی که مخاطبان مقالات اغلب دانشمندان و محققانی هستند که به دنبال کشف ایده‌های آزمایش شده با اسناد و مدارک هستند.

چکیده

چکیده پایان نامه اغلب حدود 350 کلمه و چکیده مقاله حدود 150 تا 250 کلمه را در خود جای می‌دهد. درواقع چکیده پایان نامه طولانی تر از چکیده مقاله میباشد.

چکیده

مقدمه

مقدمه

مقدمه پایان نامه مفصل تر و دربرگیرنده میزان آشنایی محقق با موضوع و مدل مدنظر برای تحقیق میباشد. در حالیکه مقدمه مقاله باید تنها شامل مطالب ضروری باشد و اطلاعاتی از دلیل انجام تحقیقات در اختیار مخاطب قرار دهد.

نوشتن مقاله از پایان نامه

نوشتن مقاله از پایان نامه

نوشتن مقاله از پایان نامه و یا استخراج مقاله از پایان نامه یعنی طی کردن تمامی مراحل مقاله نویسی با توجه به مطالب و محتویات پایان نامه . در نوشتن مقاله از پایان نامه نویسنده دیگر به دنبال موضوع جدید و مطالعه پیشینه تحقیق و جمع آوری اطلاعات نیست بلکه تمامی این موارد را در مرحله قبلی که نوشتن پایان نامه است انجام داده است . نویسنده در پروسه ای چند ماهه در طول یک یا دو ترم تحصیلی تحقیقات علمی خود را برای نگارش و ارائه رساله و یا پایان نامه انجام می دهد . بنابراین این پایان نامه و یا رساله دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حاصل زحمات علمی و دسترنج دانشجویان و اساتید هست که در قالب پایان نامه ارائه شده است و حتما دارای نتایج ناب علمی و قوی است که باید در اختیار سایر پژوهشگران و محققان در سرتاسر دنیا قرار داده شود تا دیگران هم به ادامه روند آن ، تایید و یا تکذیب آن بپردازند .

نوشتن مقاله از پایان نامه در زبان های مختلف

نگارش مقاله از پایان نامه در زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی، اسپانیایی، آلمانی و افغانی، با توجه به نوع کیفیت و پکیج مد نظر، بازه زمانی که در دو حالت عادی و فشرده می باشد و همچنین تعداد مقالات مد نظر متفاوت می باشد.

نوشتن مقاله فارسی از پایان نامه

نوشتن مقاله فارسی از پایان نامه فارسی در دو کیفیت طلایی و طلایی پلاس در تمامی تخصص ها و رشته ها انجام می شود . در کیفیت طلایی پلاس متن استخراج شده ، بازخوانی می شود تا هیچگونه ایرادات نگارشی ، املایی ، علائم نگارشی و ساختاری نداشته باشد .

نگارش مقاله فارسی از پایان نامه

نگارش مقاله انگلیسی از پایان نامه

نوشتن مقاله انگلیسی از پایان نامه

نگارش مقاله انگلیسی از پایان نامه شامل دو حالت است . حالت اول پایان نامه فارسی است ولی هدف متقاضی مقاله انگلیسی است که در این حالت ابتدا مقاله فارسی از پایان نامه فارسی طبق تعرفه ی نگارش مقاله فارسی از پایان نامه فارسی انجام می شود و بعد از آماده شدن مقاله به زبان انگلیسی ترجمه تخصصی می شود . حالت دوم فایل پایان نامه به زبان انگلیسی است که در این صورت مقاله انگلیسی از پایان نامه انگلیسی در تمامی تخصص ها توسط محققین در همان رشته که تسلط کامل به زبان انگلیسی را دارند در دو کیفیت طلایی و طلایی پلاس انجام می شود . در کیفیت طلایی پلاس متن استخراج شده ، بازخوانی می شود تا هیچگونه ایرادات گرامری ، املایی ، ادبی و ساختاری نداشته باشد.

نوشتن مقاله فرانسوی از پایان نامه

نگارش مقاله فرانسوی از پایان نامه نیز همانند زبان انگلیسی شامل دو حالت است . حالت اول پایان نامه فارسی است ولی هدف متقاضی مقاله به زبان فرانسوی می باشد که در این حالت ابتدا مقاله فارسی از پایان نامه فارسی طبق تعرفه ی نگارش مقاله فارسی انجام می شود و بعد از آماده شدن مقاله به زبان فرانسوی ترجمه تخصصی می شود . حالت دوم فایل پایان نامه به زبان فرانسوی می باشد ، که در این صورت مقاله فرانسوی از پایان نامه فرانسوی در تمامی تخصص ها توسط محققین در همان رشته که تسلط کامل به زبان فرانسوی را دارند در دو کیفیت طلایی و طلایی پلاس انجام می شود . در کیفیت طلایی پلاس متن استخراج شده ، بازخوانی می شود تا هیچگونه ایرادات گرامری ، املایی ، ادبی و ساختاری نداشته باشد .

نگارش مقاله فرانسوی از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه عربی

نوشتن مقاله عربی از پایان نامه

نوشتن مقاله عربی از پایان نامه ، همانند سایر موارد شامل دو حالت است . حالت اول پایان نامه فارسی است ولی هدف دانشجو چاپ مقاله عربی در مجلات عربی می باشد . در این حالت ابتدا مقاله فارسی از پایان نامه فارسی استخراج می شود و بعد از آماده شدن مقاله به زبان عربی توسط مترجمین متخصص ترجمه می شود . حالت دوم فایل پایان نامه از همان ابتدا به زبان عربی نگارش شده است ، که در این صورت مقاله عربی از پایان نامه به زبان عربی در دو کیفیت طلایی و طلایی پلاس انجام می شود . در کیفیت طلایی پلاس مقاله استخراج شده ، چندین بار بازخوانی می شود تا هیچگونه ایرادات قواعد ، املایی و ساختاری نداشته باشد . موعد تحویل استخراج مقاله عربی نیز در دو حالت عادی و فشرده می باشد.

نوشتن مقاله روسی از پایان نامه

نگارش مقاله روسی از پایان نامه شامل دو حالت است . حالت اول پایان نامه فارسی است ولی مجله ای که قصد ارسال مقاله به آن را دارید پذیرش مقاله را به زبان روسی انجام می دهد ، در این صورت ابتدا مقاله فارسی از پایان نامه فارسی استخراج می شود و سپس مقاله استخراج شده توسط مترجمین متخصص در همان رشته که به زبان روسی تسلط کامل را دارند ترجمه می شود . حالت دوم فایل پایان نامه به زبان روسی است که در این صورت مقاله روسی از پایان نامه روسی در تمامی تخصص ها توسط محققین در همان رشته که تسلط کامل به زبان روسی را دارند در دو کیفیت طلایی و طلایی پلاس انجام می شود . در کیفیت طلایی پلاس متن مقاله استخراج شده ، بازخوانی می شود تا هیچگونه ایرادات گرامری ، املایی ، ادبی و ساختاری نداشته باشد .

نگارش مقاله روسی از پایان نامه

نگارش مقاله اسپانیایی از پایان نامه

نوشتن مقاله اسپانیایی از پایان نامه

نوشتن مقاله اسپانیایی از پایان نامه نیز همانند سایر زبان ها که تا کنون صحبت کردیم شامل دو حالت استخراج از پایان نامه فارسی و استخراج از پایان نامه به زبان روسی می باشد . در دو کیفیت طلایی و طلایی پلاس انجام می شود . در کیفیت طلایی پلاس متن استخراج شده ، بازخوانی می شود تا هیچگونه ایرادات گرامری ، املایی ، ادبی و ساختاری نداشته باشد .

نوشتن مقاله آلمانی از پایان نامه

نوشتن مقاله آلمانی از پایان نامه طبق مواردی که قبلا صحبت کردیم شامل دو حالت استخراج از پایان نامه فارسی و استخراج از پایان نامه به زبان آلمانی می باشد . در دو کیفیت طلایی و طلایی پلاس انجام می شود . در کیفیت طلایی پلاس متن استخراج شده ، بازخوانی می شود تا هیچگونه ایرادات گرامری ، املایی ، ادبی و ساختاری نداشته باشد .

نگارش مقاله آلمانی از پایان نامه

نگارش مقاله افغانی از پایان نامه

نوشتن مقاله افغانی از پایان نامه

نوشتن مقاله به زبان افغانی از پایان نامه نیز همانند سایر زبان ها که تا کنون صحبت کردیم شامل دو حالت استخراج از پایان نامه فارسی و استخراج از پایان نامه به زبان افغانی می باشد . در دو کیفیت طلایی و طلایی پلاس انجام می شود . در کیفیت طلایی پلاس متن استخراج شده ، بازخوانی می شود تا هیچگونه ایرادات گرامری ، املایی ، ادبی و ساختاری نداشته باشد .

ساختار و اصول نوشتن مقاله از پایان نامه

اگر شما قصد دارید تا از پایان نامه خودتان یک مقاله استخراج کنید و یک یافته علمی از خود در جوامع علمی به جای بگذارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید. زیرا به شما تمام نکات نوشتن مقاله از پایان نامه را خواهیم گفت

عنوان مقاله

مقاله ای که قرار است از پایان نامه شما استخراج شود، لزوما قرار نیست دقیقا همان عنوان پایان نامه تان باشد. بر خلاف تصور عموم امکان استخراج بیش از یک مقاله از یک پایان نامه وجود دارد.پایان نامه شما ممکن است متغیر و داده های زیادی داشته باشد و این امر باعث می شود تا بتوانید بیش از یک مقاله از پایان نامه خودتان استخراج کنید. اینکه شما از کدام داده و نتایج پایان نامه استخراج کنید، موضوع مقاله شما را تعیین می کند.

نوشتن عنوان مقاله

نوشتن چکیده مقاله

چکیده مقاله از پایان نامه

چکیده مقاله خودتان را بیشتر از 250-300 کلمه نکنید.از افعال خبری و به صورت ماضی بعید استفاده کنید.ابتدای چکیده مقاله خودتان را با هدفتان از انجام پژوهش و لازمه اجرای پژوهش تنها در یک یا دو جمله بیان کنید.در چکیده شما باید به روش انجام و اجرای پژوهش اشاره کنید. یعنی نحوه نمونه گیری، نحوه آزمایش یا شبیه سازی، نحوه گرد آوری داده ها، اطلاعات و ابزارهایی که در پژوهش از آن‌ ها استفاده کردید بیان کنید.در چکیده مقاله باید یافته های پژوهش به صورت مختصر بیان شود.و نکته آخر این ‌که شما باید به کاربرد اصلی یافته های پژوهش اشاره کنید.

کلمات کلیدی مقاله

برای درج کلید واژه باید کلماتی را انتخاب کنید که بیشترین و نزدیک ترین رابطه معنایی و مفهومی را با محتوای مقاله شما داردبه طور معمول شما می توانید در حدود 3-6 کلمه را به عنوان کلمه کلیدی یا کلید واژه در نظر بگیرید.

کلمات کلیدی

نوشتن مقدمه

مقدمه مقاله

چهارمین گام مهمی که در نوشتن مقاله وجود دارد، نوشتن مقدمه است. آنچه در مقالات بین المللی به عنوان مقاله می بینیم همان بیان مساله اصلی و به تعریف دیگر عوامل به وجود آورنده مساله و زمینه های ایجاد مساله است.در نگارش مقاله شما باید دقت کنید تا خواننده به صور ت کامل به مشکل و مساله اصلی مقاله پی ببرد.. شما باید تمامی جنبه ها و شرایط دقیق مساله را بیان کنید و به زبان ساده تر بیان کنید که مساله دقیقا چیست چرا به وجود آمده است.در پاراگراف آخر مقدمه هدفی که از انجام پژوهش دارید مطرح کنید و مشخص کنید که در طی فرایند پژوهش به دنبال چه چیزی هستید.این نکته را در نظر داشته باشید که پاراگراف آخر مقدمه مقاله، به هدف از انجام پژوهش بپردازید و به مخاطب بگویید که در طی فرایند پژوهش به دنبال چه چیزی هستید.

پیشینه تحقیق

هر متغیری دارای نظریه های مختلفی در آن زمینه است. شما باید بدانید که بدون درج نظریه های پایه در مورد یک یا چند متغیر، مقاله شما کامل نخواهد شد.پیشینه تحقیق در فصل دوم نوشته می شود. هر اندازه که پیشینه و تاریخچه تحقیق شما از جدید ترین و مرتبط ترین نظریات باشد، اعتبار مقاله شما افزایش خواهد یافت.نظریه ها و تئوری هایی که به موضوع پژوهش مربوط می شوند را خلاصه کنید.به صاحب نظران اصلی حتما اشاره کنید. متغیر های پژوهش را با منابع و رفرنس های جدید تعریف کنید و مولفه ها و مفاهیم مرتبط با آن را بررسی کنید.مبانی نظری پژوهش را جمع بندی کنید و به خلاصه ها و نواقص به وجود آمده اشاره کنید و در راستای تکمیل یا تایید نظریه اشاره کنید.اگر شما مواردی که گفتیم را رعایت کنید، داوران به هم سو بودن کار شما و نظریه های پیشین پی می برند و احتمال پذیرش مقالات شما در ژورنال ها و مجلات معتبر افزایش پیدا می کند.

نوشتن پیشینه تحقیق

نوشتن پیشینه پژوهشی

پیشینه پژوهشی مقاله

در این بخش از مقاله شما به پژوهش های قبلی که انجام شده اند و در ارتباط با موضوع شما هستند، اشاره کنید. سعی کنید به پژوهش های جدید اشاره کنید؛ زیرا این کار سبب می شود تا اعتبار مقاله شما افزایش پیدا کند.پژوهش های سابق را نقد کنید؛ این کار باعث می شود تا نظر داوران نسبت به مقاله شما مثبت تر شود.یکی از کارهایی که نباید انجام دهید این است که نباید پیشینه پژوهشی را به صورت ترجمه چکیده بنویسید، زیرا این کار شما را فردی نشان می دهد که به نتایج و نقد آن مسلط نیست و در نهایت سبب کم شدن اعتبار مقاله شما می شود.تکنیکی که ما به شما یاد می دهیم و یکی از تکنیک های قوی است و باعث می شود تا اعتبار مقاله شما افزایش پیدا کند و نظر داوران نسبت به مقاله شما مثبت تر شود، این است که پیشینه های پژوهشی را در یک جدول درج کنید و به ترتیب سال مرتب کنید.

نوشتن فرضیه ها یا سوالات پژوهش در مقاله:

این بخش که در پایان نامه شما در فصل اول یا سوم قرار دارد، در مقاله شما باید بعد از پیشینه تحقیق آورده شود. در این بخش شما به اهداف و فرضیه های مقاله خود می پردازید.

نوشتن فرضیه ها یا سوالات پژوهش در مقاله

روش تحقیق

روش تحقیق یا همان متریال متد مقاله

شما در این بخش باید نحوه انجام کار را شرح دهید. برای نوشتن این بخش به فصل سوم پایان نامه تان که مربوط به فصل پژوهش است، مراجعه کنید و خلاصه ای از روش کار را توضیح دهید. اگر کار شما آزمایشی است به نحوه ترتیب آزمایش نوع کنترل و نحوه اخذ داده ها روش تحلیل داده ها اشاره کنید.

روش تحلیل داده ها در استخراج مقاله از پایان نامه

این بخش عموما در فصل سوم پایان نامه قرار دارد. نوشتن این بخش سخت نیست. در این بخش به اینکه پژوهش کمی است یا کیفی، مقطعی است یا طولی می پردازیم.در این بخش همچنین به نوع نرم افزار و همچنین نوع آزمون یا شبیه سازی و یا طرح آزمایشی خود اشاره کنید.

روش تحلیل داده ها در استخراج مقاله از پایان نامه

نحوه نوشتن نتایج تحقیق

نوشتن نتایج تحقیق

شما می توانید این بخش را از فصل چهارم یا فصل یافته های پژوهش پایان نامه خودتان خلاصه کنید.این نکته را باید مدنظر داشته باشید که اگر قصد دارید بیش از یک مقاله از پایان نامه خودتان استخراج کنید، تنها نتایج مربوط به فرضیه پژوهشی را بنویسید. در مقاله خودتان از نوشتن یافته های اضافی و نوشتن جدول های جانبی خودداری کنید.تنها از جدول هایی استفاده کنید که به عنوان و سوال پژوهشی مقاله شما مربوط هستند.

بحث و نتیجه گیری مقاله

به یکی دیگر از بخش های مهم یک مقاله رسیدیم. این بخش هنرنویسندگی پژوهشگر را می طلبد.هر چقدر بحث و نتیجه گیری شما بهتر باشد و با قلم رسا تری نوشته شود، شانس پذیرش مقاله شما را افزایش می دهد. برای این کار به فصل پنجم یا همان بخش نتیجه گیری خود مراجعه کنید و به صورت خلاصه و منسجم به نتیجه گیری کار بپردازید.شما در این بخش بهتر است ابتدا به یافته های مربوط به هر سوال و فرضیه بپردازید و یکی از چگونگی ها یا چرایی ها را تبیین کنید. این کار به مخاطب مقاله شما کمک می کند تا بفهمد این یافته شما چه معنایی دارد.این بخش را به طور متوسط با یک یا سه صفحه منسجم به پایان برسانید.

بحث و نتیجه گیری

پیشنهاد پژوهشی

پیشنهادات کاربردی یا پژوهشی در استخراج مقاله

یکی از اهداف نوشتن پایان نامه و مقاله ارایه یک یا چند پیشنهاد کاربردی برای حل مشکلات است. شما باید بتوانید به کسانی که مقاله شما برایشان مفید است، پیشنهادات کاربردی ارائه دهید تا بتوانند با یک نقشه راه دقیق مسائلی که پیش آمده است را در راستای موضوع، مورد بررسی قرار دهید.شما باید برای پژوهشگران و محققانی که می خواهند در آینده موضوعی در حوزه موضوع شما کار کنند، پیشنهاداتی را جهت ادامه مسیر پژوهش برای یافتن پاسخ جوانب پنهانی که از دید شما پنهان مانده اند، ارائه دهید.

محدودیت های پژوهش در مقاله

اگر در طی اجرای پژوهش با محدودیت هایی مواجه بودید که نتایج شما را تحت تاثیر قرار داده است، حتما آن ها را ذکر کنید تا در تفسیر نتایج شما دچار اشتباه نشوند.در نظر داشته باشید که منظور از بیان محدودیت ها، بیان مشکلات پژوهش مانند نبود منابع یا ابزار های پژوهشی نیست؛ بلکه منظور بیان محدودیت های ذاتی پژوهش است.

محدودیت های پژوهشی

نوشتن منابع مقاله

نحوه نوشتن منابع در استخراج مقاله از پایان نامه

در نوشتن منابع یا رفرنس حتما به سبک رفرنس نویسی در مجله ای که قصد دارید تا مقاله ‌تان را در آن چاپ کنید، دقت کنید.نحوه رفرنس نوشتن و ارجاع دادن منابع در مجله های مختلف متفاوت است و لازم است تا قبل از ارسال مقاله به این موضوع دقت کنید.

انتخاب ژورنال علمی مناسب

حال که با نوشتن مقاله از پایان نامه آشنا شدید، باید مقاله خودتان را برای یک ژورنال ارسال کنید.هر چقدر اعتبار ژورنالی که مقاله شما در آن چاپ می ‌شود بالا باشد، رزومه شما نیز قوی تر می شود.ژورنال انتخابی شما باید با اهداف موضوع انتخابی شما یکی باشد. اگر ژورنال منتخب شما با موضوع شما همسو نباشد، انتظار پذیرش مقاله ‌تان را نداشته باشید.اگر بدون برنامه و بدون آگاهی به سراغ نگارش مقاله و ارسال آن برای مجله ای بروید که با اهداف و اصطلاحات اسکوپ آن آشنایی ندارید، مقاله شما پس از ماه ها انتظار در صف بررسی، در نهایت رد می ‌شود!پس بهتر است با مجلات مناسب قبل از دست به کار شدن برای نگارش پایان نامه، آشنا شوید. این کار دید خوبی برای پیش برد درست کار در مسیر مناسب به شما می دهد

انتخاب ژورنال علمی مناسب

هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه

هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه به عوامل مختلفی بستگی دارد. که از جمله عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعداد مقالات استخراجی

از مهم ترین عوامل برای تعیین قیمت، تعداد مقالاتی که مد نظر دارید استخراج انجام شود . هر چه تعداد مقاله استخراجی افزایش یابد، قیمت نیز افزایش می یابد. پس برای محاسبه قیمت، تعداد مقاله استخراجی باید در نظر گرفته شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که هر چه تعداد مقاله ای که می خواهید استخراج نمایید زیاد باشد تخفیف تعداد استخراج خواهد داشت.

زبان متن پایان نامه

برای خدمات استخراج مقاله از پایان نامه داشتن تخصص و مهارت در آن رشته الزامی می باشد. همچنین همانطور که مشخص است برای زبان هایی که کمتر رواج دارند تعداد مترجمین و ویراستاران کم بوده و این موضوع در تعیین هزینه نقش زیادی دارد. بنابراین هرچه زبان متن پایان نامه در جامع کمتر رواج داشته باشد ، امکان افزایش قیمت نیز وجود دارد.

کیفیت استخراج مقاله

سه سطح کیفی ،طلایی، طلایی پلاس و پریمیوم برای انواع خدمات وجود دارد که به ترتیب دارای امتیازاتی می باشد که در سطح طلایی از پایان نامه مقاله علمی استخراج می شود .در سطح طلایی پلاس علاوه بر استخراج مقاله بعد از استخراج ویراستاری و بازخوانی توسط یک محقق دیگر انجام می شود. در سطح پریمیوم علاوه بر تمامی مواردی که در سطح طلایی پلاس انجام می شود یک امتیاز بسیار مهم دیگر دارد آن هم فرمت بندی طبق فرمت مجله ای که قسط سابمیت به آن را دارید. که تمامی موارد به درخواست مشتری های عزیز انجام می شود.

زمان تحویل

در صورتی که مدت زمان کمتری در اختیار محقق مربوطه باشد ، بسته به فشار کاری و سرعت عملی که باید داشته باشد، هزینه نیز افزایش می یابد. به طور کلی در سفارشات زمان به سه نوع مختلف عادی، فشرده و فشرده پلاس دسته بندی می شود که مشتری می تواند با انتخاب هر یک از آنها، زمان دقیق تحویل سفارش خود را تعیین کند.

فرمت ارسالی پایان نامه

فرمت ارسالی مقاله برای مجلات یکی دیگر از مواردی می باشد که در هزینه استخراج مقاله تاثیر گزار می باشد مثلا هزینه استخراج از فایل word به مراتب پایین تر از هزینه استخراج از pdf می باشد.

مراحل نوشتن مقاله از پایان نامه در سینا ترجمه

نوشتن مقاله از پایان نامه نیازمند دانش و مهارت کافی است مراحل نوشتن مقاله از پایان نامه در سینا ترجمه شامل موارد زیر می باشد

ارسال درخواست خود از طریق قسمت تبت سفارش و یا ایمیل موسسه

بررسی درخواست شما توسط کارشناسان موسسه و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی

معرفی و پیشنهاد 2 الی 3 مجله بر اساس موضوع مقاله شما

بررسی اعتبار مجله و تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما

ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)

مراحل نوشتن مقاله از پایان نامه

سینا ترجمه

خدمات ثبت سفارش نوشتن مقاله از پایان نامه در سینا ترجمه

هزینه نوشتن مقاله از پایاننامه بسته به تعداد مقالات درخواستی متفاوت میباشد.باتوجه به اینکه تعداد مقالاتی که میتوانیم از مقاله استخراج کنیم متفاوت است پس هزینه نیز متفاوت میباشد.بازه های زمانی نگارش مقاله در کیفیت های طلایی و طلایی پلاس درسینا ترجمه در دو حالت عادی و فشرده می باشد . تعرفه و هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه با افزایش تعداد مقالات شامل تخفیف می شود ، این تخفیف ها زمان ثبت سفارش استخراج بیش از یک مقاله توسط کارشناسان خدمتتان اعلام خواهد شد.

جهت ثبت قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه های مجازی ( واتساپ، تلگرام و اینستگرام) در ارتباط باشید

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

جهت ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه می توانید از طریق سایت سینا ترجمه قسمت استخراج مقاله سفارش خود را ثبت نمایید تا توسط محققان مربوطه بررسی شده و عنوان ها را از طریق ایمیل تقدیم نماییم هر کدام مورد تایید بود تحت آن عنوان مقاله استخراج شود و یا می توانید برای ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه های مجازی ( واتساپ،تلگرام و اینستگرام) در ارتباط باشید.

بله؛ چنین امری در سینا ترجمه به عنوان یکی از موسسه های معتبر و حرفه ای قابل انجام است.

مقدمه بیشتر پیش آگاهی و دلیل نگارش متن گزارش یا هر نوشته دیگریست. ولی چکیده خلاصه ای از کل مطالب موجود در مقاله است و حتی نتیجه مقاله هم در آن ذکر می شود. ولی در مقدمه لزومی برای ذکر نتیجه نیست.

آگاهی در باره موضوعی که قصد دارد درباره آن بنویسد، تسلط به منابع عمومی و تخصصی ،آزادی کامل ، صمیمیت و صداقت،رعایت اصول اخلاقی، رعایت امانت در نقل و قول

جدید بودن از شروط اصلی انتخاب یک موضوع برای انجام پایان‌نامه است و برای این‌که از جدید بودن موضوع مد نظرمان مطمئن شویم، باید با دقت و حوصله موضوع‌مان را در اینترنت جستجو کنیم



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام، وقت بخیر پایانامه محیط زیست دارم، استخراج مقاله فارسی یا انگلیسی از پایانامه هزینه چقدر می شود؟
سلام و عرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که ما را برای اسخراج مقاله خود برگزیده اید. احتراما برای اطلاع از هزینه استخراج مقاله از پل های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید تا شرایط و هزینه را به صورت کامل برای شما عرض نماییم. با تشکر تماس و واتس آپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina
2 سال پیش
بازدیدکننده

نیکا
سلام، وقت بخیر پایانامه محیط زیست دارم، استخراج مقاله فارسی یا انگلیسی از پایانامه هزینه چقدر می شود؟
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میخوام مقاله از پایان نامه استخراج کنم
سلام و ادب. استدعا می‌شود پایان‌نامه خود را به کارشناسان موسسه سیناترجمه ارسال بفرمایید تا بعد از بررسی و مشخص کردن عناوین برای استخراج اقدام شود.
2 سال پیش
بازدیدکننده

موسوی
سلام میخوام مقاله از پایان نامه استخراج کنم
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. ببخشید یک سوال داشتم. من پایان نامه ادبیات دارم.اینکه بصورت کتاب چاپش کنم ارزش علمی بالاتری داره یا مقاله دربیارم؟
باسلام وعرض ادب احتراما خدمت شما دوست عزیز عرض کنیم که مقاله برای خود یه امتیازی داره کتاب هم یه امتیازجدا،میتوانید همزمان برای هر دو اقدام نماییم وازامتیاز هر دو بهره ببرید.برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه درارتباط باشید. باتشکر باتشکر
3 سال پیش
بازدیدکننده

مرضیه
سلام. ببخشید یک سوال داشتم. من پایان نامه ادبیات دارم.اینکه بصورت کتاب چاپش کنم ارزش علمی بالاتری داره یا مقاله دربیارم؟
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام دو پایان نامه دارم که میخوام ازشون یک مقاله استخراج کنم. یکی تا حدودی انجام شده ولی دیگری نه. خواستم هزینه ها رو بدونم و اینکه هزینه استخراج مقاله انگلیسی کنفرانسی،و isi و فارسی پر رشته مهندسی صنایع چه فرقی داره؟
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که هزینه استخراج یک مقاله فارسی 450.000 تومان ودو مقاله 850.000تومان ودربازه زمانی دوالی سه روز کاری خدمتتان تقدیم میشود ومحقق مختصص رشته خودتان استخراج انجام خواهند داد ودرضمن هزینه تمامی مقالات استخراج شده برای تمامی رشته ها یکسان میباشد ولی اگرپایان نامه انگلیسی باشد هزینه ان با استخراج مقاله فارسی فرق خواهد کردمایل باشید برای اطلاعات کافی با شماره تماس موسسه درارتباط باشید تا کارشناسان اطلاعات کامل در این زمینه بدهند. باتشکرازحسن توجه شما
3 سال پیش
بازدیدکننده

ف پارسیان
سلام دو پایان نامه دارم که میخوام ازشون یک مقاله استخراج کنم. یکی تا حدودی انجام شده ولی دیگری نه. خواستم هزینه ها رو بدونم و اینکه هزینه استخراج مقاله انگلیسی کنفرانسی،و isi و فارسی پر رشته مهندسی صنایع چه فرقی داره؟
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
درود یک پایان نامه پزشکی در مقطع تخصص دارم دو مقاله قابل استراج داره هزینه و نحوه سفارش چگونه است؟
باسلام وعرض ادب احتراما هزینه استخراجچ یک مقاله ازپایان نامه 400.000تومان ودو مقاله 720.000تومان میباشدودربازه زمانی دو الی سه روزکاری یک مقاله تحویل داده میشود. باتشکر
3 سال پیش
بازدیدکننده

بهرام پور
درود یک پایان نامه پزشکی در مقطع تخصص دارم دو مقاله قابل استراج داره هزینه و نحوه سفارش چگونه است؟
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
بازدیدکننده

موسوی
با سلام و احترام بنده 30 تا مقاله انگلیسی isi دارم که مخصوص رشته شیمی هستش و میخوام از بخش چکیده و نتایج و مقدمه اون ها یه مقدمه 3 تا 4 صفحه ای فارسی در مورد ترکیب شیمیایی مد نظرم برام نوشته بشه. لطفا قیمت و هزینه این کار رو به بنده اعلام نمائید تا در صورت امکان همکاری انجام شود. با تشکر فراوان
4 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام