سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پارافریز مقالات ISI

انتشار 6 آذر 1397
مطالعه 3 دقیقه

موسسه سینا برای تمامی اساتید ودانشجویان عزیز خدمات حرفه ای پارافریز وبازنویسی متون ومقالات انگلیسی جهت رفع سرقت ادبی برای ارسال مقالات ارزشمندتان درتمامی مجلات خارجی این امکان را فراهم ساخته است.

پارافریز مقالات ISI

مقالاتی که  جهت داوری به مجلات خارجی ارسال میشود متن اصلی مقاله مورد داوری قرار میگیرد، نباید کپی شده ازمقالات دیگران باشد درغیراینصورت سرقت علمی محسوب میشود. برای جلوگیری از سرقت علمی وادبی تمامی مقالات ISI باید پارافریز یابازنویسی  شوند. خلاصه نویسی ، بازنویسی و نقل قول مستقیم از مرسوم ترین تکنیک هایی است که برای ارجاع به اثر دیگران در متن خود استفاده می کنیم. با انجام درست پارافریز و بازنویسی می توان تا حد بسیاری سرقت علمی را رفع و برطرف نمود.

پارافریز مقاله :

یعنی تفسیروتحلیل یک جمله از مقاله یا متن میباشددرواقع اگر نویسنده مقاله دقت لازم را نداشته باشد، بدون اینکه متوجه آن شود، می توانید سرقت کرده و دزد ادبی شناخته شود. درصورتی که بطور غیر عمد، متنی را از مقالات دیگر بخواهیم بنویسیم از تکنیک های پارافریز (Paraphrasing) جهت رفع سرقت ادبی (Plagiarism) استفاده می کنیم.

پارافریز بیان دوباره یک جمله یا متن می‌باشد. پارافریز عموما در توضیح و شفاف سازی متن و جمله‌ای که پارافریز شده کمک می‌کند.یکی از کاربردهای پارافریزدر صحبت کردن است . افرادی که تسلط بالایی در صحبت کردن به زبان انگلیسی دارند، ممکن است کلمات و عبارات‌ را فراموش کنند و یا ممکن است مجبور شوند برای انتقال مفهوم از کلمات، عبارات، واژگان و گهگاه ساختارهای ساده‌تر استفاده کنند. ویا برای جلوگیری از مکث‌ها و توقف‌های استفاده از این روش پارافریز بسیار مفید واقع خواهد شد و در واقع کمک می‌کند که گوینده با شیوایی و تسلط بیشتری صحبت کند.

برای اساتید و دانشجویانی که به زبان انگلیسی تسلط بیشتری دارند بازنویسی کردن یا  Paraphrase کردن مقالات خارجی خیلی ساده تروراحتر باشدوراحتر میتوانندمتن را تغییر دهد وساختار جمله را تغییر دهندبدون آنکه معنای آن تغییرپیدا کندوهمان معنی را می توانداز جملات بیرون بکشد.

جمله ی پارافریز شده ، باید معنی جمله ی اول را داشته باشد اما با لغات و ساختار متفاوت. در واقع جمله از لحاظ ساختاری تغییر میکنه ولی معانی یکسانی دارند. این امر علاوه بر تقویت مقاله نویسی، موجب میشود زمانی که شما در حال تهیه مطلب یا مقاله ای هستید، از رعایت قوانین علمی - ادبی در اثر خود، اطمینان حاصل فرمایید. برای پارافریز کردن کردن مقالات ISIمیتوان از روشهای  استفاده از مترادف ها، تغییرترتیب کلمات،تغییر شکل کلمه ،تغییر از معلوم به مجهول نیز استفاده نمود.

 
 
تصویر
 

ازویژگی های  یک پارافریز مقاله انگلیسی عبارت است از :

  • تغییر ساختار گرامری و دستور زبانی جملات

  • استفاده از کلمات و عبارات مترادف و هم معنی

  • تغییر در شکل واژگان و عبارات برای انتقال موثر معنا و مفهوم (مانند اسم ، فعل ، قید و …)

 پارافریز یک روش مهم برای نویسندگان مقاله است .که اگر بازنویسی به درستی انجام بگیرد، نویسنده از سرقت ادبی محفوظ می ­ماند و این اجازه به آن ها داده می ­شود تا به شکلی خلاقانه کار اصلی را بازگو کرده و در مقاله یا نوشته خودشان ترکیب کنند.

موسسه سینا به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات پارافریز متن مقالات انگلیسی ISI، با کمک  کارشناسان خبره و دارای تجربه و مهارت در زمینه ویرایش متون و مقالات علمی و آکادمیک ، مفتخر است تا اولین ارائه دهنده خدمات پارافریز مقاله و بازنویسی مقالات انگلیسی و ویرایش مقالات باشد.و همچنین خدمات کنترل سرقت ادبی مقاله (پلجریسم) و تعیین میزان مشابهت توسط این موسسه ارائه می شود. این خدمات برای متقاضیانی که رفع سرقت ادبی مقاله خود را به ما سفارش دهند با تخفیف ویژه انجام می شود. اطمینان داشته باشید که این خدمت با طراز بالایی از کیفیت و امانت داری انجام خواهد شد.برای ثبت سفارش می توانید با کارشناسان ما از طریق ایمیل، شماره تماس و یا چت آنلاین سایت سینا در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام