دومین کنفرانس بین المللی بیابان لوت با رویکرد گردشگری روز پنجشنبه، 9 اردیبهشت، 1400 لغایت جمعه، 10 اردیبهشت، 1400 توسط دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار می شود.
با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
کداختصاصی کنفرانس: LUTDT02
حوزه های تحت پوشش: مدیریت توریسم و گردشگری
برگزار کننده: دانشگاه سیستان و بلوچستان
شهر برگزاری: زاهدان
۱- گردشگری در میراث جهانی بیابان لوت
-میراث جهانی بیابان لوت به عنوان یکی از جلوه های گردشگری ایران و جهان
-چشم اندازهای طبیعی و انسانی بیابان لوت و جاذبههای گردشگری آن (ارزشهای میراث جهانی بیابان لوت)
-گردشگری در بیابان لوت، وضعیت فعلی، افق ها و راهکارها
- نقش استانهای همجوار (سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان) در مدیریت مطلوب بیابان لوت و گردشگری پایدار
- سیستان و بلوچستان و گردشگری در میراث جهانی بیابان لوت
- بیابان به عنوان یک مقصد گردشگری و کاهش فقر در سکونتگاههای همجوار و بومی
-گردشگری بیابان، به عنوان یکی از صنعتهای رقابتی قرن بیست و یکم در غرب آسیا
-گردشگری به عنوان یکی از اهرم های یکپارچگی اقتصادی مناطق خشک
- اقتصاد گردشگری در ایران با تاکید بر بیابان لوت
- امنیت و مخاطرات در گردشگری مناطق بیابانی
-انواع گردشگری در بیابان لوت (گردشگری علمی- فرهنگی- ورزشی- صحرایی، ماجراجویانه)
-اقتصاد اجتماعی گردشگری بیابان
۲- سرمایه گذاری، فرصت ها و موانع گردشگری بیابان
-فرصتها، محدودیتها و تهدیدات گردشگری در بیابانها (به ویژه بیابان لوت)
-سرمایه گذاری خصوصی در بخش گردشگری بیابان
- استراتژیهای تشویقی برای سرمایهگذاریهای خصوصی، داخلی، بین المللی در گردشگری در بیابان
- گردشگری و تدارکات: سرمایه گذاری در زیر ساختهای حمل و نقل و فضاهای اختصاصی برای گردشگری بیابان
- منابع تامین مالی سرمایهگذاری گردشگری بیابان
- توسعه بدون سیاست: برنامه ریزی و نیازهای تحقیقاتی گردشگری در بیابان لوت
۳-مدیریت و توسعه پایدار گردشگری در بیابان
- آخرین دستاوردها در گردشگری بین المللی بیابان
- مطالعه راهبردهای گردشگری پایدار در استانهای همجوار لوت
- استراتژی ها و سیاست عمومی ملی و محلی در گردشگری بیابان
- گردشگری و توسعه پایدار در سطح محلی، ملی و منطقه ای
- استراتژی های حاکمیتی در گذار به سمت پایداری در گردشگری بیابان
- گردشگری داخلی و نقش مقامات محلی و ملی در توسعه پایدار توریسم
- تجارت و گردشگری بینالمللی بیابان
- مشارکت حقوقی در صنعت گردشگری بیابان
-کارآفرینی گردشگری
- مدیریت هتل و رستوران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری بیابان
- سهم آموزش و مدیریت منابع انسانی در توسعه پایدار گردشگری بیابان
- جغرافیای گردشگری و ژیوگردشگری و نقش برنامه ریزی محیطی در گردشگری بیابان
۴- بازاریابی و نوآوری
- بازاریابی و نوآوری در گردشگری بیابان
-اقتصاد دیجیتال و بکارگیری روشهای جدید برای جذب گردشگر و توسعه اقتصاد مبتنی بر گردشگری مناطق خشک و بیابان
-گردشگری الکترونیکی، سیستم های اطلاعاتی و NICT به عنوان ابزاری برای ترویج گردشگری مناطق خشک و بیابان
- چشم اندازهای تکمیل کننده و چالش برانگیز در مورد گردشگری مناطق خشک و بیابان
- نقش استارت آپ ویکند در گردشگری بیابان لوت
- محور ویژه
۵- تغییر اقلیم، اکوتوریسم، ژیوتوریسم در مناطق خشک
- جغرافیای گردشگری، اکوتوریسم و ژیوتوریسم و نقش آنها در توسعه اجتماعات محلی
- محیط زیست، اکوتوریسم و تاثیرات آن در پایداری محیط زیست
- تاثیرات گردشگری بر محیطهای بکر و طبیعی مانند میراث جهانی بیابان لوت
- پیامدهای تغییر اقلیم بر الگوهای تقاضای گردشگری
- گردشگری، توسعه پایدار، تغییر اقلیم و سازگاری
- واقعیتهای جدید گردشگری در یک عصر تغییر اقلیم جهانی
- محیط زیست، مکان، اکوگردشگری بیابان لوت
- اکوتوریسم، ژیوتوریسم بیابان در دوران کرونا و پسا کرونا
موسسه سینا فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. اگر شما قصد ارسال مقاله به کنفرانس های داخلی را دارید، ما میتوانیم مقالات شما را به صورت دقیق فرمت بندی، سابمیت و پیگیری کنیم و در طول این مسیر همراه و همیار شما باشیم. همچنین در صورت نداشتن مقاله میتوانیم از پایان نامه خود شما مقاله یا مقالاتی را استخراج و به کنفرانس های داخلی ارسال کنیم
برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.