سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقاله isi بازاریابی

انتشار 19 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

در سال های اخیر بدلیل گسترش روزافزون متقاضیان ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها، گرایش قابل توجهی نسبت به چاپ مقالات علمی در بین دانشجویان ایرانی بوجود آمده است.

مقاله isi بازاریابی

در سال های اخیر بدلیل گسترش روزافزون متقاضیان ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها، گرایش قابل توجهی نسبت به چاپ مقالات علمی در بین دانشجویان ایرانی بوجود آمده است. بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به دنبال چاپ مقالات خود در مجلات معتبر هستند، تا بتوانند از مزایای مقالات علمی چاپ شده خود در رزومه شغلی و تحصیلیشان استفاده کنند.

یکی از مباحث و رشته های دانشگاهی که خصوصا در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، رشته مدیریت با گرایشهای متنوع میباشد. یکی از این گرایشهای پرطرفدار، بازاریابی است که با استقبال فعالان حوزه تجارت و متخصصین بازاریابی مواجه شده است. بازاریابی به جهت پیدایش روشهای نوینی که بواسطه پیشرفت تکنولوژی و فراهم آمدن بستر تبلیغات گسترده مجازی بوجود آمده، نیاز به بررسی و مطالعه موضوعات روز در این حوزه، بیشتر احساس میشود. با توجه به این‌ که با گذشت زمان تکنولوژی‌ های جدیدی وارد بازار شده و به تبع آن نیاز مشتریان نیز تغییر می‌کند، از این‌ رو علم بازاریابی همواره در حال تغییر و به‌روز شدن است. بنابراین نگارش مقالات بازاریابی جدید با موضوعات ناب به روز و کاربردی به بهبود کسب‌ و کار شرکت‌ ها کمک خواهد کرد.

بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -  اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله ی آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله ی کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. فعالیت‏های بازاریابی محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته‏ اند نمی شود. اگر بازاریاب در تشخیص نیازهای مشتری، تولید کالای مطلوب، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات پیشبردی توفیق حاصل نماید، آن هنگام کالا به سهولت به فروش می رسد.

مواردی مانند شرایط بازار، نیازهای بازار هدف، آنالیز رقبا، روند بازار، رضایت مشتریان از خدمات و محصولات عرضه شده در بازار و غیره در تحقیقات و مقالات مربوط به رشته مدیریت و بازاریابی مورد بررسی قرار می‌گیرند. به عبارتی می‌توان گفت که مقالات تحقیقات بازاریابی بیشتر روی بازاریابی دیجیتال، نحوه افزایش فروش با استفاده از بازاریابی آنلاین، نحوه استفاده از ابزارهای تحلیلی جدید برای اندازه‌ گیری تاثیر بینش‌ها و گزارش‌های تبلیغاتی روی میزان فروش متمرکز هستند. البته موضوعات جدید دیگری نیز هستند که اخیرا مورد توجه محققان این حوزه قرار گرفته اند. از جمله: بازاریابی عملگرا، بازاریابی بین المللی، بازاریابی عصبی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، روانشناسی بازاریابی و بازاریابی الکترونیک.

با توجه به اینکه تحقیقات بازار با اهداف متفاوتی نطیر نیازسنجی مصرف کننده صورت می‌گیرد، به همین دلیل ممکن است روش‌های مختلف جمع‌آوری اطلاعات در نگارش و تدوین مقالات بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند. روش به ‌کار رفته در مقالات تحقیقات بازار با نوع مقاله و اهداف محقق رابطه مستقیم دارد. 

کاربرد مقالات بازاریابی

مدیران بازاریابی شرکت‌های مختلف در دنیا با مطالعه جدیدترین مقالات این حوزه و کاربرد روش‌های مدرن بازاریابی قادر خواهند بود:

فرصت‌های جدید برای عرضه و ارائه خدمات به مشتریان را شناسایی کنند.

اندازه بازار و تعداد افراد متقاضی خدمات و محصولات جدید را بررسی کنند.

بهترین روش‌ها برای رفع نیازهای بازار هدف را تعیین کنند.

خدمات موسسه سینا در چاپ مقاله ISI بازاریابی

موسسه تحقیقاتی سینا، ارائه دهنده خدمات مشاوره، پذیرش و چاپ مقاله ISI با بهره گیری از تجربه چند ساله در زمینه چاپ موفق مقاله های ISI مدیریت و بازاریابی در مجلات علمی معتبر isi در گرایش ها و شاخه های تخصصی مختلف این رشته آماده ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و دیگر محققان است. برای چاپ مقاله ISI بازاریابی در ژورنال های معتبر می توانید مقالات خود را به ایمیل موسسه ارسال نموده و ضمن استفاده از راهنمایی کارشناسان موسسه سینا مقاله ISI بازاریابی خود را در بهترین مجلات ISI به چاپ برسانید. فرایند آماده سازی مقالات و ارسال آنها به مجله در موسسه سینا به ترتیب زیر انجام میگیرد:

- استخراج مقاله ISI از پایان نامه

- مشاوره برای ارتقاء کیفیت مقاله ISI

- معرفی مجلات معتبر ISI مرتبط با موضوع مقاله و مورد تایید وازرت علوم و دانشگاه آزاد

- ترجمه تخصصی و ویراستاری مقالهISI

- فرمت بندی مقاله ISI

- مکاتبه و رایزنی با نشریات برای داوری سریع تر

- انجام امور سابمیت مقاله 

- دریافت اکسپت نهایی مقاله برای چاپ در مجله ISI مورد نظر

بیشتر بخوانید:

لیست مجلات ISI بازاریابی و مدیریت بازار

چاپ مقاله ISI بازاریابی

دانلود رایگان مقاله رشته مدیریت

لیست مجلات ISI کسب و کار، مدیریت و حسابداری (بین رشته ای)

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام