در سال های اخیر بدلیل گسترش روزافزون متقاضیان ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها، گرایش قابل توجهی نسبت به چاپ مقالات علمی در بین دانشجویان ایرانی بوجود آمده است.
در سال های اخیر بدلیل گسترش روزافزون متقاضیان ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها، گرایش قابل توجهی نسبت به چاپ مقالات علمی در بین دانشجویان ایرانی بوجود آمده است. بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به دنبال چاپ مقالات خود در مجلات معتبر هستند، تا بتوانند از مزایای مقالات علمی چاپ شده خود در رزومه شغلی و تحصیلیشان استفاده کنند.
یکی از مباحث و رشته های دانشگاهی که خصوصا در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، رشته مدیریت با گرایشهای متنوع میباشد. یکی از این گرایشهای پرطرفدار، بازاریابی است که با استقبال فعالان حوزه تجارت و متخصصین بازاریابی مواجه شده است. بازاریابی به جهت پیدایش روشهای نوینی که بواسطه پیشرفت تکنولوژی و فراهم آمدن بستر تبلیغات گسترده مجازی بوجود آمده، نیاز به بررسی و مطالعه موضوعات روز در این حوزه، بیشتر احساس میشود. با توجه به این که با گذشت زمان تکنولوژی های جدیدی وارد بازار شده و به تبع آن نیاز مشتریان نیز تغییر میکند، از این رو علم بازاریابی همواره در حال تغییر و بهروز شدن است. بنابراین نگارش مقالات بازاریابی جدید با موضوعات ناب به روز و کاربردی به بهبود کسب و کار شرکت ها کمک خواهد کرد.
بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی - اجتماعی تعریف میشود که بوسیله ی آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله ی کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. فعالیتهای بازاریابی محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته اند نمی شود. اگر بازاریاب در تشخیص نیازهای مشتری، تولید کالای مطلوب، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات پیشبردی توفیق حاصل نماید، آن هنگام کالا به سهولت به فروش می رسد.
مواردی مانند شرایط بازار، نیازهای بازار هدف، آنالیز رقبا، روند بازار، رضایت مشتریان از خدمات و محصولات عرضه شده در بازار و غیره در تحقیقات و مقالات مربوط به رشته مدیریت و بازاریابی مورد بررسی قرار میگیرند. به عبارتی میتوان گفت که مقالات تحقیقات بازاریابی بیشتر روی بازاریابی دیجیتال، نحوه افزایش فروش با استفاده از بازاریابی آنلاین، نحوه استفاده از ابزارهای تحلیلی جدید برای اندازه گیری تاثیر بینشها و گزارشهای تبلیغاتی روی میزان فروش متمرکز هستند. البته موضوعات جدید دیگری نیز هستند که اخیرا مورد توجه محققان این حوزه قرار گرفته اند. از جمله: بازاریابی عملگرا، بازاریابی بین المللی، بازاریابی عصبی، بازاریابی رسانههای اجتماعی، روانشناسی بازاریابی و بازاریابی الکترونیک.
با توجه به اینکه تحقیقات بازار با اهداف متفاوتی نطیر نیازسنجی مصرف کننده صورت میگیرد، به همین دلیل ممکن است روشهای مختلف جمعآوری اطلاعات در نگارش و تدوین مقالات بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند. روش به کار رفته در مقالات تحقیقات بازار با نوع مقاله و اهداف محقق رابطه مستقیم دارد.
مدیران بازاریابی شرکتهای مختلف در دنیا با مطالعه جدیدترین مقالات این حوزه و کاربرد روشهای مدرن بازاریابی قادر خواهند بود:
فرصتهای جدید برای عرضه و ارائه خدمات به مشتریان را شناسایی کنند.
اندازه بازار و تعداد افراد متقاضی خدمات و محصولات جدید را بررسی کنند.
بهترین روشها برای رفع نیازهای بازار هدف را تعیین کنند.
موسسه تحقیقاتی سینا، ارائه دهنده خدمات مشاوره، پذیرش و چاپ مقاله ISI با بهره گیری از تجربه چند ساله در زمینه چاپ موفق مقاله های ISI مدیریت و بازاریابی در مجلات علمی معتبر isi در گرایش ها و شاخه های تخصصی مختلف این رشته آماده ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و دیگر محققان است. برای چاپ مقاله ISI بازاریابی در ژورنال های معتبر می توانید مقالات خود را به ایمیل موسسه ارسال نموده و ضمن استفاده از راهنمایی کارشناسان موسسه سینا مقاله ISI بازاریابی خود را در بهترین مجلات ISI به چاپ برسانید. فرایند آماده سازی مقالات و ارسال آنها به مجله در موسسه سینا به ترتیب زیر انجام میگیرد:
- استخراج مقاله ISI از پایان نامه
- مشاوره برای ارتقاء کیفیت مقاله ISI
- معرفی مجلات معتبر ISI مرتبط با موضوع مقاله و مورد تایید وازرت علوم و دانشگاه آزاد
- ترجمه تخصصی و ویراستاری مقالهISI
- مکاتبه و رایزنی با نشریات برای داوری سریع تر
- انجام امور سابمیت مقاله
- دریافت اکسپت نهایی مقاله برای چاپ در مجله ISI مورد نظر
بیشتر بخوانید:
لیست مجلات ISI بازاریابی و مدیریت بازار