سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

نمونه رزومه کاری

انتشار 4 اسفند 1401
مطالعه 12 دقیقه

رزومه یک سند رسمی است که متقاضی کار تهیه می‌کند تا شرایط خود را برای جایی که می‌خواهد در آنجا استخدام شود توضیح دهد. می‌توان بیان کرد یکی از اولین اقداماتی که برای تقاضای شغل باید انجام دهید این است که معرفی‌نامه‌ی خود را برای شرکت موردنظر ارسال کنید یا در حقیقت باید رزومه خود را برای موقعیت شغلی بنویسید.

نمونه رزومه کاری

رزومه معمولاً برای متقاضیان مشاغل اداری موردنیاز است؛ و می‌توان گفت اولین گام برای استخدام در شرکت‌ها می‌باشد که بامطالعه رزومه درخواست‌کننده مدیر شرکت و یا موسسه مربوطه می‌تواند تعدادی از درخواست‌کنندگان را به مصاحبه دعوت کنند. رزومه‌های موفق دستاوردهای خاصی را که متقاضیان در موقعیت‌های قبلی به دست آورده‌اند، برجسته می‌کند و موجب می‌شود که مدیران را جذب نماید. درواقع، ما با نگارش رزومه و ارسال آن برای کارفرما سعی می‌کنید اطلاعات دقیقی از شخصیت، تحصیلات و سوابق شغلی خود به کارفرما ارائه دهیم.

منظور از رزومه چیست؟

اگر بخواهیم رزومه را تعریف کنیم می‌توان گفت به سوابق درسی و کاری کاربران، رزومه یا سی وی می‌گویند و در تقاضای جذب در سازمان یا موسسه، کارآمد دارد. رزومه حاوی اطلاعاتی می‌باشد که چنانچه صحیح و اصولی باشند، مهارت‌های درخواست‌کننده به بهترین شکل ممکن ارائه داده خواهند شد. به‌عبارت‌دیگر، رزومه برگ شناسایی‌ای شامل چکیده‌ای از تجربیات شغلی، سوابق تحصیلی و توانمندی‌های متقاضی شغل است.

رزومه چیست؟

نوشتن رزومه در چه مواقعی کاربرد دارد؟

تهیه رزومه کاری نخستین گام جهت به دست آوردن جایگاه شغل موردنظرتان است. به‌منظور اینکه در رقابت با سایر خواهان آن شغل موفق شوید، باید رزومه‌ای تهیه کنید که کارفرما قانع شود که بهترین فرد برای آن شغل محسوب می‌شوید. در ادامه به یکسری از موقعیت‌هایی که رزومه تهیه می‌شود اشاره‌شده است.

رزومه

کارفرما بیان نماید هر نوع تقاضای کار و استخدام باید در فرم رزومه ارائه شود.

کارفرما فرم مخصوصی را جهت تقاضای استخدام تعیین نکرده باشد.

کارجویی تصمیم داشته باشد به کارفرمایی تقاضای جذب ارسال کند که آگهی استخدام نداده است، با این انتظار که پس از بررسی رزومه‌اش مورد تأیید قرار گیرد و استخدام شود.

انواع رزومه

با توجه به متفاوت بودن دلیل نوشتن رزومه فرمت‌های رزومه می‌تواند متفاوت باشد و به انواع مختلفی تقسیم شود در ادامه انواع نوشتن رزومه اشاره‌شده است:

نوشتن رزومه کاری

می‌توان بیان کرد یکی از مرسوم‌ترین نوع نگارش رزومه، رزومه کاری می‌باشد زیرا در آن‌هم از رزومه تحصیلی و هم از رزومه کاری بیان می‌شود درواقع این نوع از مدل رزومه معمولاً حاوی اطلاعات کامل از سابقه کار، مهارت‌ها، مدارک تحصیلی، توانایی‌ها، دستاوردها، همچنین شرح‌حالی از فرد است.

انجام کار


نوشتن رزومه تحصیلی

این نوع از نگارش رزومه مانند رزومه کاری می‌تواند اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی، سوابق استخدامی و شغلی را شامل شود، اما در کنار آن سوابق کارهای تحقیقاتی و تدریس در دانشگاه‌ها، سابقه انتشار مقاله، جوایز و دستاوردهای علمی و بورسیه‌های تحصیلی را نیز شامل می‌شود که معمولاً بهتر است در نگارش آن بیشتر روی سوابق علمی و تجربه کار در مراکز آموزشی تمرکز کرد از این نوع رزومه بیشتر برای درخواست همکاری در مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی استفاده می‌شود.

تحصیل


نوشتن رزومه کارآموزی

رزومه کارآموزی نوعی از نگارش رزومه می‌باشد که در آن مهم‌ترین مهارت‌ها، دستاوردها و همچنین سوابق کاری دانشجو آورده می‌شود تا بتواند نظر کارفرمایان و کارشناسان استخدام را جلب کند. این رزومه حاوی اطلاعات مهمی ازجمله تحصیلات، سابقه کارآموزی و کاری، موفقیت‌ها و مهارت‌ها خواهد بود. معمولاً رزومه کارآموزی تا حدودی با رزومه کاری فرق دارد که یکی از اساسی‌ترین تفاوت رزومه کاری با رزومه کارآموزی این است که کارجو این اجازه را دارد که از موفقیت‌ها و دستاوردهای خود در دانشگاه بگویید و کارهای پاره‌وقت خود را برجسته نماید.

کارآموزی


نوشتن رزومه آنلاین

تهیه رزومه آنلاین تا حدودی با سایر رزومه‌ها متفاوت می‌باشد در سایر انواع رزومه‌ها ما رزومه را با قالب‌های دلخواه خودتنظیم می‌کنیم ولی در رزومه آنلاین این شرکت‌ها هستید که تعیین می‌کنند چه بخشی در رزومه باید باشد و کدام بخش‌ها باید پر شوند. درواقع رزومه‌های آنلاین همان فرم‌هایی هستند که در صفحه فرصت‌های شغلی کسب‌وکارها مشاهده می‌کنید و شامل تمام موارد موجود در رزومه می‌شوند. کارجو برای استخدام در شرکتی، به صفحه فرصت‌های شغلی آن شرکت در وب‌سایت سر می‌زند و برای هر موقعیت شغلی رزومه آنلاین پر می‌کند.

رزومه انلاین

انواع مختلف سبک‌های نگارش رزومه

احتراماً نگارش رزومه با سبک‌های مختلفی قابل انجام می‌باشد که در ادامه به یکسری از این روش‌ها و سبک‌ها اشاره‌شده است:

نوشتن رزومه با ترتیب زمانی

در این سبک از نوشتن رزومه با توجه به سوابق شغلی نوشته می‌شود معمولاً آخرین سوابق در ابتدای رزومه نوشته می‌شود که می‌توان گفت راحت‌ترین سبک نوشتن رزومه می‌باشد زیرا این نوع از رزومه قابل‌فهم و معمولاً به‌صورت داستان وار می‌باشد؛ و برای دانشجویانی که سابقه کاری خوبی نیز دارند بسیار مفید هستند.

نوشتن رزومه به سبک عملکردی

از این نوع نحوه نوشتن در موقعیت‌های شغلی خاص استفاده می‌شود درواقع در این نوع رزومه نویسی کارجو سعی می‌کند تا بر روی مهارت‌ها و سوابق تمرکز کنند که با موقعیت شغلی فعلی که درخواست جذب به آن شغل را دارد ارتباط داشته باشد.

نوشتن رزومه به سبک ترکیبی

همان‌طور که از نام آن مشخص است این نوع رزومه ترکیب دو سبک نوشتن زمانی و عملکردی می‌باشد درواقع در این سبک از نوشتن رزومه هم سابقه کاری و هم مهارت‌ها به‌صورت جامع باید مطرح شود.

نوشتن رزومه پروفایل

رزومه کاری همراه با پروفایل، رزومه‌ای است که خلاصه‌ای از مهارت‌ها، توانایی‌ها و تجربیات مرتبط با شغل مورد‌نظر در حداکثر 2 تا 3 جمله است که پس از قسمت مشخصات فردی در رزومه درج می‌شود.

رزومه کوچک

رزومه کوچک و یا مینی رزومه، خلاصه‌ای از یک رزومه با همان فرمت است، با این تفاوت که تنها مهم‌ترین اطلاعات در آن درج می‌شود. ازآنجایی‌که مینی رزومه در ابعاد یک کارت ویزیت می‌باشد، برای ارائه در مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌ها، سمینارها و غیره به افراد مختلفی که ممکن است کارفرمای بالقوه باشند، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نوشتن رزومه خلاقانه

گاهی نمایش یک مهارت یا توانایی به‌صورت عملی، تأثیر بسیار بالا‌تری نسبت به کلمات مکتوب دارد. در این نوع رزومه‌ از عناصر بصری یا شبکه‌های اجتماعی بهره گرفته می‌شود و برای مشاغل هنری، رسانه‌ای و انواع مشابه که نیاز به خلاقیت، ذوق و قریحه دارند، مطلوب می‌باشد.

نوشتن رزومه به سبک هدفمند

همان‌طور که از نام این نوع نحوه نگارش مشخص است نوشتن رزومه با توجه به اهداف مشخص‌شده می‌تواند متفاوت باشد درواقع یک رزومه هدفمند می‌تواند زمانی، کاربردی یا ترکیبی باشد، اما به‌طور خاص برای موقعیتی که برای آن درخواست می‌کنید، هدف‌گذاری شده است. بخش‌های مربوط به سوابق کاری، مهارت‌ها و تحصیلات با توجه به کلمات کلیدی شرح شغلی کامل شده‌اند. رزومه هدفمند به‌ویژه هنگام درخواست آنلاین بسیار کاربردی است و درزمانی که رزومه‌ها با ابزارهای آنلاین بررسی می‌شوند، بسیار عالی عمل خواهند کرد.

آیا با نگارش یک نوع رزومه می‌توان برای تمامی حوزه‌های کاری اقدام کرد؟

یک فایل رزومه را در صورتی می‌توان برای مراکز استخدامی مختلف ارائه داد که زمینه شغلی متفاوتی نداشته باشند درصورتی‌که زمینه شغلی فرد برای استخدامی متفاوت با رزومه تهیه‌شده باشد باید رزومه مجزا برای آن حیطه تهیه نماید. اگرچه در بعضی از حوزه‌های کاری، رزومه نمی‌گیرند و به‌جای آن فرم استخدامی می‌دهند که متقاضیان آن را تکمیل نمایند که در پر کردن فرم استخدامی باید دقت لازم را داشته باشید و سعی کنید تمامی موارد درخواستی را پر نمایید زیرا وقت و انرژی‌ای که برای تکمیل این فرم صرف می‌کنید، بیانگر تعهدتان به جایگاه شغلی مدنظر می‌باشد.

نوشتن چند رزومه

ساختار رزومه کاری به چه شکلی می‌باشد؟

با توجه به تحقیقات و نظرسنجی‌های انجام‌گرفته شده از کارفرمایان به برخی از بخش‌ها در نوشتن رزومه باید توجه اساسی کرد که در ادامه به یک ساختار که معمولاً مورداستفاده می‌شود اشاره‌شده است:

سربرگ و اطلاعات

سعی کنید در قسمت بالای رزومه‌ای که مدنظر دارید نگارش نمایید سربرگ قرار دهید که شامل نام، اطلاعات تماس، ایمیل و لینک شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت شخصی باشد. یکی از مهم‌ترین مزیت سربرگ در رزومه کاری مشخص شدن رزومه شما در میان سایر پرونده‌ها می‌باشد و افراد برای پیدا کردن نام شما نیازی به جستجو در داخل متن نداشته باشند.

اطلاعات شخص


رزومه

خلاصه حرفه‌ای

منظور از خلاصه حرفه‌ای توصیف خود در چند جمله می‌باشد. این‌که چه کسی هستید و چه‌کاری می‌کنید و دلیل مناسب بودن شما برای این شغل چیست. درواقع خلاصه حرفه‌ای شامل خواسته‌های شما نیست بلکه بر این تمرکز دارد که چه ارزشی را برای استخدام‌کننده فراهم می‌کنید. البته می‌توان بیان کرد این بخش از الزامات رزومه نیست ولی به مصاحبه‌گران امکان می‌دهد که به‌سرعت، نگاهی کلی داشته باشند و با توجه به خلاصه نوشته‌شده، در رابطه با دعوت شما به مصاحبه تصمیم بگیرند.


مهارت‌ها

در این بخش است که مدیران و مسئول استخدام به دنبال افرادی با پیش‌زمینه‌ای حرفه‌ای هستند. به‌جای این‌که خواننده مجبور باشد از داخل نوشته شما، مهارت‌های کلیدی را استخراج کند، بهتر است آن‌ها را به شکلی مناسب فهرست کنید. اگر این افراد بتوانند راحت‌تر شایستگی شمارا برای کار بررسی کنند، با دقت بیشتری رزومه‌های شمارا مدنظر قرار خواهند داد.

مهارت ها


سابقه کار

سابقه کار

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در نگارش رزومه بخش سابقه کاری می‌باشد در این بخش مهم از رزومه باید با جزئیات، فعالیت‌های کاری خود را به شکلی مشخص و پیوسته ارائه دهید. درواقع باید به نام شرکت، محل، مدت همکاری و موقعیت و عنوان شغلی که قبلاً داشته‌اید اشاره نمایید در طراحی و نگارش این بخش از کلمات و داده‌های مناسب استفاده کنید تا به نحو مناسبی بازگوکننده تجربیات کاری شما باشند و به‌صورت فهرست شده، قابلیت‌های به‌دست‌آمده در هر موقعیت شغلی را مشخص کند. این بخش ازآن‌جهت اهمیت دارد که شخص مسئول استخدام می‌تواند تجربیات کاری شمارا با موقعیت شغلی مدنظر شرکت مرتبط کند.


تحصیلات

ازآنجایی‌که بیشتر موقعیت‌های شغلی نیازمند سطحی از تحصیلات هستند باید بخشی را برای ارائه مشخصات تحصیلی خود در نظر بگیرید؛ اما توجه نمایید که این بخش نباید فضای زیادی را برای خود اختصاص دهد. به‌طور خلاصه، محل تحصیل، نوع مدرک و مدت‌زمان تحصیل و سال اخذ مدرک کفایت می‌‌کند. برای نگارش این قسمت بهتر است بالاترین درجه تحصیلی خود را در ابتدا بنویسید و در ادامه به سایر مدارج تحصیلی اشاره نمایید.

تحصلات


چاپ کتاب برای رزومه

سایر تجربیات

یکی دیگر از بخش‌هایی که می‌توانید به‌صورت اختیاری در رزومه خود بگنجانید سایر تجربیات می‌باشد. برای نمونه در این قسمت از نگارش رزومه می‌توانید به جوایز کسب‌شده، موفقیت‌هایی که داشتید اشاره نمایید. به این نکته توجه کنید که نباید این بخش نیز طولانی شود بلکه باید تصویری کلی و مثبت از شما ایجاد نماید. اگر با زبان‌های بین‌المللی آشنایی دارید به‌طور مثال در آزمون آیلتس شرکت کرده و نمره مناسبی کسب کرده‌اید می‌توانید در این بخش آن‌ها را لحاظ کنید. علاوه بر این، اگر پذیرش و چاپ مقاله یا اختراعی داشته باشید می‌توانید از آن‌ها یاد کنید و یا اگر چاپ کتاب برای رزومه خود داشته باشید و یا اکسپت و چاپ مقاله برای تقویت رزومه جهت مصاحبه دکتری داشته باشید بهتر است از آن ها تحت عنوان رزومه ذکر شود.

مواردی که نباید در نگارش رزومه به آن‌ها اشاره کرد

در تهیه رزومه باید از اشاره به برخی موارد خودداری نمایید که در ادامه به برخی از این موارد اشاره‌شده است:

نباید ها در نوشتن رزومه

اصلا در مورد اطلاعات شخصی و خصوصی مثل عقیده و مذهب، وضعیت ازدواج، مال و ثروت خود موردی را ذکر نکنید.

رزومه جایی برای مطرح کردن نظرات شخصی شما نیست و از شوخی، مزاح و به‌کاربردن لحن بیش از حد صمیمانه یا کلمات مبتذل پرهیز کنید.

هرگز از ضمائر شخصی و انعکاسی مانند «من» در نوشتن رزومه خود استفاده نکنید.

در مورد نوع و میزان حقوق درخواستی خود در رزومه صحبت نکنید. صحبت در مورد حقوق را به روز مصاحبه و تکمیل فرم‌های قراردادی موکول کنید.

معمولاً رزومه چند صفحه است؟

معمولاً رزومه بعدازاینکه نگارش شد نباید بیشتر از دو صفحه باشد زیرا رزومه زیادی برای کارفرمایان ارسال می‌شود که اگر رزومه شما تعداد صفحات زیادی باشد ازنظر کارفرما وقت‌گیر بوده و نادیده گرفته شود؛ اما توصیه می‌شود در نگارش رزومه از ذکر موارد مهم غافل نشوید و به‌جای حذف موارد مهم سایز حاشیه‌ها و متن و تیترها را کمتر در نظر بگیرید تا جایی که خوانا باشد و نیازی به زوم کردن نباشد.

رزومه چند صفحه

فرمت‌های مختلف رزومه کاری

معمولاً فرمت رزومه نگارش شده به درخواست مرکز مربوطه متفاوت می‌تواند باشد که رایج‌ترین نوع برای فرمت ارسال رزومه کاری به شرح زیر می‌باشد:

فرمت نوشتن رزومه

قالب PDF: رایج‌ترین رزومه کاری در فرمت pdf است و همه‌جا به همان شکل که طراحی کردید دیده می‌شود.

قالب docx: رزومه‌ها با پسوند docx شاید روی سیستم‌عامل لینوکس یا IOS باز نشوند و همچنین در همه‌ی سیستم‌ها یکسان نمایش داده نشود. ازاین‌رو بهتر است کارجو هم در فرمت docx هم pdf رزومه خود را ارسال کنید.

قالب HTML: رزومه‌های تحت وب در فرم HTML است. در این فرم دست شما برای قرار دادن عناصر گرافیک و صداها باز است. برای کسانی که تمایل دارند در حوزه گرافیکی یا طراحی وب‌سایت کار کنند، مناسب است زیرا یک چشمه از مهارت آن‌ها در روزمه فرمت html آن‌ها مشخص است.

نمونه رزومه کاری

موسسه سینا ترجمه برای اینکه شمارا با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه‌ای آشنا سازد، چند نمونه رزومه‌ کاری را برای استفاده شما عزیزان بارگذاری کرده است جهت دانلود نمونه رزومه کاری برای استخدام می‌توانید برای روی نمونه‌های زیر کلیک نمایید.

رزومه را به فارسی یا انگلیسی بنویسیم؟

برای پاسخ به این سؤال باید در نظر داشته باشید که اگر برای شرکت‌های بین‌المللی رزومه ارسال می‌کنید بهتر است از زبان انگلیسی در رزومه خود استفاده کنید. در غیر این صورت، نوشتن رزومه به زبان فارسی برای شرکت‌های ایرانی مناسب‌تر است. اگر شما جز کسانی هستید که رزومه خود را نگارش کرده‌اید و مدنظر دارید ترجمه نمایید بهتر است از مترجمان متخصص در این زمینه استفاده نمایید یکی از مؤسساتی که همراه درزمینهٔ ترجمه متون و رزومه و همچنین نگارش رزومه به بهترین شکل خدمات دارد موسسه سینا ترجمه می‌باشد که برای ثبت سفارش می توانید از طریق مراحل زیر اقدام نمایید.

نوشتن رزومه به فارسی و یا انگلیسی

خدمات جهت ارتقا رزومه

تقویت رزومه برای دکتری و یا ارتقای رزومه برای پذیرش از دانشگاه های خارج کشور، همچنین دستیابی به شغل های دولتی از ارزش فوق العاده ای برخوردار است، اما برای تقویت رزومه گزینه های زیادی روی میز قرار دارد که متقاضی را با سردرگمی روبرو میسازد. تیم بیش از هزار نفره سینا ترجمه با اشراف و آشنایی کامل به حوزه های پژوهشی و تجربه فعالیت در زمینه های علمی با تکنیک های خاص و بروز، ارتقای رزومه را برای شما از آنچه که فکر کنید راحتر می کنند. در واقع رزومه قوی میتواند مسیر اصلی ترقی شما را هموار کند از این رو در ادامه به خدماتی که می توانید بهترین رزومه را داشته باشید اشاره شده است :

مراحل ثبت سفارش نوشتن رزومه

مؤسسات معتبر دارای مراحل ثبت سفارش متفاوتی هستند که در ادامه به روند کار موسسه سینا ترجمه که یکی از مؤسسات برتر درزمینهٔ خدمات پژوهشی می‌باشد اشاره‌شده است:

ثبت سفارش

ثبت سفارش رزومه

پرداخت هزینه

پرداخت هزینه نوشتن رزومه

بررسی فایل

بررسی پیش‌نویس فایل رزومه

تحویل

تحویل نسخه نهایی فایل

             لوگو موسسه سینا

خدمات سینا ترجمه برای ترجمه رزومه و نوشتن رزومه

موفقیت و کسب مدارج و مقامات ممتاز شغلی و تحصیلی تصادفی نیست. نوشتن رزومه حرفه‌ای نشان‌دهنده انگیزه، آینده و اهداف بلندمدت شماست. خدمات تهیه رزومه خود را به حرفه‌ای‌ها بسپارید تا شانس پذیرش خود در نزد کارفرمایان را افزایش دهید. تدوین رزومه توسط متخصصان سینا ترجمه به‌صورت اختصاصی و حرفه‌ای می‌باشد که بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و آکادمیک شما در کمترین زمان ممکن و باکیفیت عالی تهیه‌شده و تقدیم شما می‌شود. فرصت را از دست ندهید همین‌الان سفارش خود را ثبت نمایید این آغاز راه پیشرفت موفقیت بیشتر است.

برای ثبت سفارش ترجمه رزومه و یا نوشتن رزومه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی با ما

09149724522

04133250787

sina.pub@gmail.com

@pub.sina

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

رزومه‌ها معمولاً به صورت فایل PDF، ورد یا تکست برای کارفرمایان ارسال می‌شوند. با این حال، بهترین فرمت برای ذخیره و ارسال یک رزومه، فایل PDF است.

بله سینا ترجمه می تواند برای خدمات نوشتن رزومه به صورت فارسی و یا انگلیسی و یا تمامی زبان ها در کنار کاربران عزیز باشد.

برای ثبت سفارش می توانید از طریق تماس و یا از طریق ایمیل، تلگرام، واتس آپ و ... با ما در ارتباط بوده و سفارش خود را ثبت نمایید.

شغل مدیریت جزو مشاغلی است که سابقه و گذشته کاری در آن بسیار مهم است. بنابراین برای چنین مشاغلی بهتر است حتماً تمرکز بر سوابق کاری باشد و از رزومه زمانی استفاده شود.

مشاغل فنی جزو آن دسته از مشاغلی هستند که هر دوی مهارت‌ها و تجارب کاری در استخدام آن­ها حائز اهمیت است. بنابراین باید از رزومه ترکیبی برای چنین مشاغلی استفاده شود.

برای کسی که به تازگی بخواهد وارد دنیای کار شود بهترین نوع رزومه، رزومه‌ای است که تاکید آن بر مهارت‌ها و مدارک باشد تا سوابق کاری. بنابراین بهترین نوع رزومه برای افراد تازه فارغ التحصیل شده، رزومه مهارتی است.

بخش‌هایی که هنگام بررسی رزومه بیشتر مورد توجه کارفرمایان قرار می‌گیرند، عبارتند از: سوابق شغلی، سوابق تحصیلی، مهارت‌های زبان خارجی و نرم‌افزاری. در نتیجه هنگام ساخت رزومه کاری، حتما در نوشتن هرچه بهتر این بخش‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر رزومه کاری میخواستم
سلام وقت بخیر احتراما برای برای ارتقا رزومه در خدمت هستیم. می توانیم جهت چاپ مقاله و چاپ کتاب و .... اقدام نماییم. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر رزومه کاری میخواستم
2 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام