سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیاز اکسپت مقاله انگلیسی

انتشار 17 فروردین 1399
مطالعه 4 دقیقه

در مرحله مصاحبه دکتری، یکی از فاکتورهای مهم در سنجش سطح دانش و اطلاعات تخصصی دانشجو و اعتبار فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی او، مقالات علمی چاپ شده در نشریات معتبر است.

امتیاز اکسپت مقاله انگلیسی

در مرحله مصاحبه دکتری، یکی از فاکتورهای مهم در سنجش سطح دانش و اطلاعات تخصصی دانشجو و اعتبار فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی او، مقالات علمی چاپ شده در نشریات معتبر است. حال اگر بحث پذیرش در دانشگاههای خارجی مطرح باشد، اهمیت این مسئله دوچندان میشود. اما برای اینکه در هر دو مورد بتوانید توانایی و تخصص خود را به اثبات برسانید و از امتیازات اختصاص داده شده به مقالات علمی چاپ شده خود استفاده کنید، بایستی به چاپ مقالات انگلیسی در ژورنالهای خارجی فکر کنید. زیرا با اینکار، هم میتوانید از مزایای آن در اپلای دانشگاههای خارجی استفاده کنید و هم در مصاحبه دکتری رزومه تحصیلی پربارتری ارائه داده و شانس قبولی خود را بیشتر کنید. 

از آنجایی که نگارش و چاپ مقالات انگلیسی علاوه بر تخصص در رشته و موضوع مقاله، به تسلط کامل بر زبان انگلیسی و ترجمه متون تخصصی نیز نیاز دارد، لذا ممکن است اغلب دانشجویان و محققین در این امر مهارت کافی نداشته و نیاز به کمک و راهنمایی افراد خبره در این زمینه داشته باشند. از طرف دیگر چاپ مقاله تنها در مطالعه و تحقیق و نگارش آن خلاصه نمیشود. بلکه مقاله نگارش شده یک مقاله خام است که نیاز به بازبینی و انجام یک سری تغییرات دارد. به همین دلیل پرسنل موسسه سینا متشکل از اساتید و کارشناسان متخصص در حوزه علوم مختلف، خدمات مرتبط با این بخش از فعالیتهای پژوهشی شما را بصورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهند. ترجمه تخصصی مقالات علمی به زبانها مختلف از جمله زبان انگلیسی نیز یکی از این خدمات تخصصی است که توسط کارشناسان خبره ای که علاوه بر مهارت و تجربه در زمینه ترجمه، در مورد موضوع مقاله نیز احاطه کامل داشته و با واژه ها و اصطلاحات تخصصی آن رشته آشنایی کامل دارند. از این رو ترجمه های ارائه شده تا حد ممکن بی نقص و کامل میباشد اما با این وجود، بازهم ما برای این ترجمه ها گارانتی 72 ساعته تعیین کرده ایم تا در صورت وجود هر گونه ایراد و اشکال، این ایرادات زیر نظر شما  توسط مترجم مربوطه برطرف و رضایت شما جلب شود.

دانشجویان برای چاپ مقالات انگلیسی خود معمولا مجله ای را از بین مجلات نمایه شده در پایگاههای معتبر و معروفی چون ISI ،SCOPUS، PUBMED و ISC انتخاب میکنند. مجلات ISI، بر اساس میزان اعتبار و داشتن یا نداشتن ضریب تاثیر، دارای امتیازات مختلفی هستند. در ایران بیشترین امتیاز به مقالاتی داده می‌شود که در مجلات و ژورنال‌های معتبر isi به چاپ رسیده باشند. طبق بخش نامه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت و علوم پزشکی امتیازات متفاوتی براساس نوع مجلات و ژورنال‌های نمایه شده در Web of Science ) WOS) یا JCR، ISI Master List یا ISI Listed، و یا ISC به دانشجو تعلق می‌گیرد. مجلات ISI ایمپکت دار که تحت عنوان مجلات JCR شناخته می‌شوند، بیشترین امتیاز چاپ مقاله را به خود اختصاص می‌دهند. امتیازات چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار بصورت زیر است:

- اکسپت و چاپ مقاله در مجلات علمی خارجی با ضریب تاثیر بالا از طرح پژوهشی دانشجو 6-7 امتیاز دارد.

- اکسپت و چاپ مقاله در مجلات علمی خارجی با ضریب تاثیر بالا خارج از طرح پژوهشی دانشجو 5-7 امتیاز دارد.

- اکسپت و چاپ مقاله در مجلات علمی خارجی با ضریب تاثیر پایین از طرح پژوهشی دانشجو 5-6 امتیاز دارد.

مجلات SCOPUS گروه دیگری از مجلات هستند که فاقد ایمپکت بوده اما دسته‌بندی آنها بر اساس 4 سطح Q1, Q2, Q2, Q4 انجام می‌گیرد. اکسپت و چاپ مقاله در مجلات علمی SCOPUS از طرح پژوهشی دانشجو 1-3 امتیاز دارد.

مجلات PUBMED گروه دیگری از مجلات هستند که ویژه محققان و دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی است و صرفا مقالات حوزه پزشکی، پیراپزشکی، زیست شناسی، ژنتیک، میکروبیولوژی و ... را پذیرش و چاپ می‌کنند. چاپ مقاله در این مجلات نیز همانند مجلات SCOPUS از طرح پژوهشی دانشجو 1-3 امتیاز دارد.

مجلات ISC گروهی از مجلات علمی هستند که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه می‌شوند. چاپ مقاله در مجلات ISC در مقایسه با مجلات دیگر راحت‌تر بوده و مزیتی که نسبت به مجلات خارجی دیگر دارد این است که در سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی اقدام به چاپ مقاله می‌کند. امتیاز چاپ مقاله در این مجلات نیز مثل مجلات SCOPUS و PUBMED از طرح پژوهشی دانشجو 1-3 امتیاز است.

برای چاپ مقالات علمی خود در هریک از این مجلات میتوانید امور مربوط به فرمت بندی، ترجمه تخصصی، پارافریز و فرایند سابمیت مقاله را به موسسه سینا بسپارید تا اکسپت مقاله خود را بصورت تضمینی و در بازه زمانی کوتاه از مجله مورد نظر خود دریافت کنید. کافیست بصورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنید.

بیشتر بخوانید:

امتیاز اکسپت مقالات انگلیسی

ویرایش مقالات انگلیسی ISI

ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی به فارسی

نگارش مقاله به زبان انگلیسی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام